Training: Digital strategy
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Het online marketing landschap is constant in ontwikkeling. Op basis van wetenschappelijk onderzoek en concrete cases ontwikkel u uw eigen online marketing strategie. Deze cursus werkt met het digital strategie canvas ontwikkeld door Spil, Effing en Both. Op basis hiervan werk je aan je eigen online marketing strategie tijdens de digital stragegy training.
INHOUD
De training is opgebouwd uit drie trainingen van 3 uur. In de lessen leer je hoe je met je eigen online strategie een breder bereik of groter publiek kunt creëren en betrokken kunt houden. Je gaat actief aan de slag met het opstellen van ambitieuze, doch realistische marketing media doelstellingen en leert hoe online media je kun…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Het online marketing landschap is constant in ontwikkeling. Op basis van wetenschappelijk onderzoek en concrete cases ontwikkel u uw eigen online marketing strategie. Deze cursus werkt met het digital strategie canvas ontwikkeld door Spil, Effing en Both. Op basis hiervan werk je aan je eigen online marketing strategie tijdens de digital stragegy training.
INHOUD
De training is opgebouwd uit drie trainingen van 3 uur. In de lessen leer je hoe je met je eigen online strategie een breder bereik of groter publiek kunt creëren en betrokken kunt houden. Je gaat actief aan de slag met het opstellen van ambitieuze, doch realistische marketing media doelstellingen en leert hoe online media je kunnen helpen bij het verwezenlijken hiervan.
In een gezelschap van andere kenners van het vakgebied werk je op hoog niveau toe naar een uitblinkend online marketing plan. Naast de behandelde stof over strategie en techniek, leer je van elkaar. Met succesverhalen en ruimte voor persoonlijke vragen en individuele aandacht is er een goede balans tussen theorie en praktijk. Na afloop ga je naar huis met concrete aanbevelingen voor een verdere optimalisatie en professionalisatie van je eigen online marketing gebruik.
DOELSTELLINGEN
Na de training heb je geleerd…
- Een strategieplan voor jouw eigen onderneming op 1 A4 op basis van concrete cases en wetenschappelijk onderzoek;
- Weet je hoe je theorie in de praktijk brengt;
- Hoe je een online customer journey maakt;
- Bewuste keuze van welke online marketing kanalen je kunt gebruiken;
- De verrijking van Facebook, Twitter, Linkedin, Instagram en Pinterest;
- Over het schrijven van content en de hulpmiddelen hiervan
DOELGROEP
De training richt zich op online- of social media marketeers, communicatieadviseurs en andere werknemers die betrokken zijn bij de marketing en communicatie in een organisatie die met online marketing willen starten of hun marketingmix willen optimaliseren.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.