Agressiepreventietraining

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Agressiepreventietraining

Bouwradius
Logo van Bouwradius
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,6 Bouwradius heeft een gemiddelde beoordeling van 7,6 (uit 29 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeCapelle aan den IJssel
16 dec. 2021
Toon rooster
event 16 december 2021, 13:00-16:00, Capelle aan den IJssel
placeCapelle aan den IJssel
31 jan. 2022
Toon rooster
event 31 januari 2022, 13:00-16:00, Capelle aan den IJssel
placeUtrecht
11 apr. 2022
Toon rooster
event 11 april 2022, 13:00-16:00, Utrecht

Beschrijving

Tijdens de training Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag leer je de-escalerend en professioneel op te treden in situaties met lastige of agressieve klanten. Er wordt geoefend met een acteur.

Dagelijks contact met klanten is prettig. Dit contact verloopt vaak ook soepel, het maakt de werkzaamheden leuk. Helaas gaat het af en toe ook fout. Terwijl een medewerker altijd klantvriendelijk moet zijn, kan een klant plotseling heel onvriendelijk, onredelijk of zelfs agressief uit de hoek komen. Door het volgen van een gerichte training kun je beter met lastige en soms agressieve klanten omgaan. Tijdens deze praktische training leer je omgaan met dergelijke klanten en leer je de spanning ti…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefoneren, Klantgerichtheid, Telemarketing & telesales, Smalltalk / Kleine gesprekken en Telefonische verkoop.

Tijdens de training Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag leer je de-escalerend en professioneel op te treden in situaties met lastige of agressieve klanten. Er wordt geoefend met een acteur.

Dagelijks contact met klanten is prettig. Dit contact verloopt vaak ook soepel, het maakt de werkzaamheden leuk. Helaas gaat het af en toe ook fout. Terwijl een medewerker altijd klantvriendelijk moet zijn, kan een klant plotseling heel onvriendelijk, onredelijk of zelfs agressief uit de hoek komen. Door het volgen van een gerichte training kun je beter met lastige en soms agressieve klanten omgaan. Tijdens deze praktische training leer je omgaan met dergelijke klanten en leer je de spanning tijdens een agressieve uitspatting te verminderen. Met een acteur bootsen we levensechte situaties na, zo is het effect optimaal. Het programma bestaat uit de volgende onderdelen: ervaringen met lastige klanten en agressie, lastig gedrag, interventies bij lastige klanten, theoretische onderbouwing begrip agressie, professionele houding bij de verschillende vormen van agressie en de-escalerende interventies en technieken. Deze training is voor medewerkers die soms te maken hebben met mensen die agressief gedrag vertonen. Je oefent een aantal belangrijke vaardigheden om te voorkomen dat een situatie uit de hand loopt. Leden van MKB-Nederland krijgen € 10,- korting (excl. BTW).

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.