Omgaan met boze klanten (NLP)

Type product
Tijdsduur
Logo van BREINPOWER

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Training incompany geheel afgestemd op jouw doelgroep en jouw wensen. Met NLP achtergrond.

Hoe jij ten alle tijde ontspannen, rustig en evenwichtig blijft terwijl je klant ontploft

Wil jij je klanten altijd correct te woord staan, zonder dat je je daarbij rot voelt?

Wil jij tot een goede oplossing komen die binnen de ‘regels’ valt?

Wil jij graag plezier blijven hebben in je werk?

Wil jij vol zelfvertrouwen zijn zodat de negativiteit van de boze klant niet binnen komt?

Ben je je bewust dat de reacties van de klant niet persoonlijk over jou gaan?

Wil jij leren hoe een boze klant een fan wordt?

Wil jij een powertraining waarin je doeltreffend alle tools leert, praktisch en no-nonsens om…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: NLP, Omgaan met, Psychologie, Communicatievaardigheden en Hypnotherapie & Hypnose.

Training incompany geheel afgestemd op jouw doelgroep en jouw wensen. Met NLP achtergrond.

Hoe jij ten alle tijde ontspannen, rustig en evenwichtig blijft terwijl je klant ontploft

Wil jij je klanten altijd correct te woord staan, zonder dat je je daarbij rot voelt?

Wil jij tot een goede oplossing komen die binnen de ‘regels’ valt?

Wil jij graag plezier blijven hebben in je werk?

Wil jij vol zelfvertrouwen zijn zodat de negativiteit van de boze klant niet binnen komt?

Ben je je bewust dat de reacties van de klant niet persoonlijk over jou gaan?

Wil jij leren hoe een boze klant een fan wordt?

Wil jij een powertraining waarin je doeltreffend alle tools leert, praktisch en no-nonsens om je eigen gemoedstoestand onder controle te hebben, meer zelfvertrouwen te ervaren en je grens bewaken?

Kijk voor meer informatie op mijn webpagina voor de training

“Omgaan met lastige klanten / Help, ik heb een boze klant”.

Ontdek hoe je ten alle tijden netjes en beleefd blijft, hoe je kalm en vol zelfvertrouwen een boze klant te woord staat.
Met een bewezen NLP / communicatie methode in een paar dagdelen tijd leer je om volledige controle te krijgen over jouw emoties en gedachten. 
Je ervaart meer zelfvertrouwen, ontspanning, plezier en assertiviteit zodat je veel meer ruimte en creativiteit hebt om tot een goede oplossing te komen.

  • Tip 1: Jouw klant is koning - Wees je elke keer bewust van het feit dat de klant koning is en dat jij een dienst-verlenende functie hebt. Zie het als een uitdaging om je klant zo goed mogelijk te helpen en van dienst te zijn.   
  • Tip 2: Luister oprecht - De klant is emotioneel. Hij schiet alle kanten op. Dit moet hij eerst allemaal kwijt. Die emoties kunnen overal vandaan komen en hebben niets met jou te maken. Wees je daar bewust van. Luister goed en laat dat ook merken. (Dit is een belangrijk onderdeel van de training: Communicatie)
  • Tip 3: Geef de klant gelijk en stel Hoe en Wat vragen - De klant heeft altijd gelijk. Sta er zo in, want uiteindelijk moet je tot een oplossing komen. Vermijd vragen als waarom. Dat wekt agressie op en dan moet de klant zich verdedigen. Als je vragen stelt die beginnen met Hoe en Wat dan werk je automatisch naar een resultaat, een oplossing en laat je de klant meedenken. Wat ga ik hieraan doen? Wat vindt u ervan als ik... Betrek je klant in het geheel. Maak hem mede eigenaar van het probleem. Wat kan ik hieraan doen? Hoe kunnen we er nog meer naar kijken? Hoe kan ik dit het beste voor u oplossen? Wat is de eerste stap die ik nu moet/kan zetten om het probleem op te lossen? Stel de vragen aan jezelf en aan de klant. Wat ik het beste voor u kan doen.. wat ik voor u kan betekenen.. Wat denkt u dat beter, sneller, effectiever werkt? 

Een (NLP) training op maat met de volgende doelen: assertiviteit, zelfvertrouwen, zelfstandigheid, communicatie, meer succes, relatieverbetering, hoe een manager een winnaar kan zijn en zijn werknemers mee krijgt. Persoonlijke ontwikkeling, succesvoller op elk gebied. 

Tweedaagse trainingen a 227 euro per persoon. Afhankelijk van de vraag kan dat ook langer.  

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: NLP en Omgaan met.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.