De monteur als ambassadeur individueel

Tijdsduur

De monteur als ambassadeur individueel

BTR Trainingen
Logo van BTR Trainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,9 BTR Trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 9,9 (uit 563 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Dit product heeft geen vaste startdata en/of plaatsen.Vraag informatie aan over deze cursus

BTR Trainingen biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Eindhoven, Emmen, Enschede, Gouda, Groningen, Haarlem, Haarlemmermeer, Heerenveen, Hilversum, Leeuwarden, Leiden, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo, Westland, Zaanstad, Zoetermeer, Zwolle

Beschrijving

Inleiding Training Monteur als Ambassadeur

Als monteur ben jij de ambassadeur van een bedrijf. Van jou wordt verwacht dat je aan klantenbinding doet. Deze training is dan ook uitermate geschikt voor alle medewerkers in een niet-commerciële buitendienstfunctie die als een ambassadeur hun bedrijf dienen te vertegenwoordigen bij een klant. Denk aan monteurs, installateurs, routerijders, timmerlieden, groenbeheerders, alle vakmensen die op regelmatige basis werk verrichten bij een klant of opdrachtgever. Wij leren je de klantgerichtheid en serviceverlening te verbeteren en te optimaliseren.

Onderwerpen tijdens de training monteur als ambassadeur

De training monteur als ambassadeur kan uit ver…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Monteur, Installatietechniek, Flensmonteur, Fietsenmaker en MBV & TBV (Monteur / Technicus Beveiligingssystemen).

Inleiding Training Monteur als Ambassadeur

Als monteur ben jij de ambassadeur van een bedrijf. Van jou wordt verwacht dat je aan klantenbinding doet. Deze training is dan ook uitermate geschikt voor alle medewerkers in een niet-commerciële buitendienstfunctie die als een ambassadeur hun bedrijf dienen te vertegenwoordigen bij een klant. Denk aan monteurs, installateurs, routerijders, timmerlieden, groenbeheerders, alle vakmensen die op regelmatige basis werk verrichten bij een klant of opdrachtgever. Wij leren je de klantgerichtheid en serviceverlening te verbeteren en te optimaliseren.

Onderwerpen tijdens de training monteur als ambassadeur

De training monteur als ambassadeur kan uit verschillende onderwerpen bestaan, altijd toegespitst op jouw situatie of de organisatiebehoefte en de mate waarin jullie de klantenbinding willen optimaliseren. Vanuit die behoefte stellen wij een training monteur als ambassadeur op maat samen. Wij geloven namelijk niet in het principe individual inschrijving en werken uitsluitend met maatwerktrainingen. Hierdoor is het voor iedere deelnemer interessant op zijn of haar eigen niveau en leerbehoefte. Denk niet dat een training voor jou niet geschikt is, want we kunnen deze zo samenstellen dat jij met meer zelfvertrouwen terug de werkvloer op gaat. Onderwerpen die mogelijk aan bod komen tijdens de training monteur als ambassadeur zijn:

  • Inzicht in service & klantbeleving
  • Klantenbinding
  • Bewustwording van de ambassadeursrol en situationeel handelen
  • Effectief omgaan met verschillende type klanten: Platina-model
  • De eerste indruk en samenwerken vanuit contact met de klant
  • De A.O.R.T.A. bezoekprocedure bij de klant
  • Je persoonlijke uitstraling als monteur
  • In de schoenen van de klant
  • Repareren van klant en techniek: klachten en lastige situaties
  • Uitvragen van de ontwikkeling bij bedrijven en klantbehoeften
  • Verbale en non-verbale communicatieve vaardigheden

Wat leer ik tijdens een training monteur als ambassadeur?

Na het afronden van een training monteur als ambassadeur ben jij in staat om aan klantenbinding te doen. Jij weet wat de begrippen klanttevredenheid en klantgerichtheid betekenen. Je kunt verbeteringen aandragen in de processen die zich afspelen in de communicatie binnen de relatiedriehoek klant-bedrijf-servicemonteur. Ook kun je je beter inleven in de belangen van de klant en bent daarom beter in staat de klant tevreden te stellen. Dat noemen we klantenbinding. Bovendien kun je makkelijker omgaan met lastige situaties, doordat je inzicht hebt in de communicatietechnieken die hierbij een rol spelen. Zou jij je graag specifiek willen ontwikkelen op het gebied van gespreksvaardigheden? Ook dan ben je bij BTR Trainingen aan het juiste adres.

Dit is onze unieke werkwijze

Bij BTR Trainingen staan de deelnemers centraal. Jullie leerdoelen en -behoeftes zijn de basis van iedere training die wij verzorgen. We starten met een persoonlijke intake om meer informatie te verzamelen over de precieze leervraag. Op basis daarvan kiezen we één van onze ervaren trainers die expert is op het gebied van klanttevredenheid. Vervolgens vindt er een kennismaking plaats tussen de trainer en de deelnemer om de inhoud van de training monteur als ambassadeur te bepalen. Daarnaast vinden we het heel belangrijk dat er een klik is tussen de trainer en de deelnemers. Alleen dan kun je het maximale in jezelf naar boven halen en de functie van ambassadeur van een bedrijf optimaal invullen. Op basis van het kennismakingsgesprek schrijven wij een adviesvoorstel en gaan we data kiezen waarop de training monteur als ambassadeur plaats kan vinden. In hetzelfde adviesvoorstel maak je ook kennis met onze praktisch ingestelde trainers.

Wat kost een training monteur als ambassadeur?

De kosten van onze maatwerktraining hangen volledig af van de vraag van de deelnemer. Omdat de duur en de inhoud worden aangepast op de organisatie en de wensen van de deelnemer kunnen de kosten verschillen. We schetsen daarom een kostenplaatje tijdens het adviesvoorstel, die we vrijblijvend toesturen nadat jij en de trainer een kennismakingsgesprek hebben gehad. Wil je daar nou meer over weten? We staan je graag telefonisch te woord om onze werkwijze verder toe te lichten.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Vraag informatie aan over deze cursus. Je ontvangt vanaf dan ook een seintje wanneer iemand een ervaring deelt. Handige manier om jezelf eraan te herinneren dat je wilt blijven leren!
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Monteur.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op, en delen ze met BTR Trainingen, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.