Training Helpdesk-Servicedesk individueel
Startdata en plaatsen
Dit product heeft geen vaste startdata en/of plaatsen.Vraag informatie aan over deze cursus
BTR Trainingen biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Eindhoven, Emmen, Enschede, Gouda, Groningen, Haarlem, Haarlemmermeer, Heerenveen, Hilversum, Leeuwarden, Leiden, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo, Westland, Zaanstad, Zoetermeer, Zwolle
Beschrijving
Over deze training
Behandel jij retouren of klachten van klanten? Heb jij contact met ze na de aankoop van een product of dienst? Wilt jij jouw bedrijfsimago in deze fase versterken en meer halen uit jouw aftersales? Zorg dan voor de juiste basis. Met de training Helpdesk-Servicedesk van BTR Trainingen.
Dit levert de training jou op
Er gaat een (communicatie)wereld voor je open na de training Helpdesk-Servicedesk. Je ervaart dat je reactie veel invloed heeft op het gedrag van jouw klant. En dat je bij (dreigende) problemen de handvatten hebt waarmee je het gesprek een goede kant op draait. Dankzij het prettige contact dat hierdoor ontstaat waarderen klanten jouw bedrijf beter. Zo groeit hun b…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Over deze training
Behandel jij retouren of klachten van klanten? Heb jij contact
met ze na de aankoop van een product of dienst? Wilt jij jouw
bedrijfsimago in deze fase versterken en meer halen uit jouw
aftersales? Zorg dan voor de juiste basis. Met de training
Helpdesk-Servicedesk van BTR Trainingen.
Dit levert de training jou op
Er gaat een (communicatie)wereld voor je open na de training
Helpdesk-Servicedesk. Je ervaart dat je reactie veel invloed heeft
op het gedrag van jouw klant. En dat je bij (dreigende) problemen
de handvatten hebt waarmee je het gesprek een goede kant op draait.
Dankzij het prettige contact dat hierdoor ontstaat waarderen
klanten jouw bedrijf beter. Zo groeit hun band met jouw organisatie
en vergroot je de kans op een nieuwe opdracht.
Zo werkt jouw training
Vooraf zet je voor jezelf en ons een aantal zaken op papier,
waarmee we samen jouw persoonlijke leerdoelen in kaart brengen.
Tijdens de training ga je vooral veel oefenen met situaties waar je
in de praktijk tegenaan loopt. Je werkt hiervoor met rollenspellen
en gesprekken in de groep. Ook in je eentje werk je aan jouw
leerdoelen en kwaliteiten.
Aan het eind van de training schrijf je jouw persoonlijke
actieplan. Daarin zet je hoe en wanneer je de trainingskennis gaat
gebruiken.
Wat leer je?
- wat is aftersales?
- volgorde van gesprek
- wat beweegt jouw klant?
- initiatief en goed contact houden
- met oplossingen komen
- reageren
- positieve draai geven aan gesprek
- omgaan met boosheid en verzet
De inhoud van de training Helpdesk/servicedesk passen we eventueel
aan op jouw organisatie en jouw persoonlijke leerdoelen.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.