Training Klantgericht Communiceren coaching

Tijdsduur
Logo van BTR Trainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,4 BTR Trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 9,4 (uit 71 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Dit product heeft geen vaste startdata en/of plaatsen.Vraag informatie aan over deze Coaching

BTR Trainingen biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Alkmaar, Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Breda, Den Haag, Deventer, Eindhoven, Enschede, Groningen, Leeuwarden, Maastricht, Middelburg, Nijmegen, Rotterdam, Tilburg, Utrecht, Venlo, Zwolle

Beschrijving

Inleiding Training Klantgericht Communiceren

De training klantgericht communiceren is gericht op personen die direct contact hebben met klanten en zijn of haar klantgerichtheid wil verbeteren en naar een hoger niveau wil brengen. Je leert de verwachtingen van de klant te overtreffen en je krijgt handvatten voor het omgaan met lastige klanten. In deze praktische training leer je daadwerkelijk klantgericht communiceren en zo een bijdrage te leveren aan de organisatiedoelstellingen.

Uit welke onderdelen bestaat de training?

De training klantgericht communiceren kan uit verschillende onderwerpen bestaan, altijd toegespitst op jouw persoonlijke situatie of de organisatiebehoefte. Vanuit die be…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Coaching, Klantgerichtheid, Train de trainer, Co-actief coachen en Business / Executive Coaching.

Inleiding Training Klantgericht Communiceren

De training klantgericht communiceren is gericht op personen die direct contact hebben met klanten en zijn of haar klantgerichtheid wil verbeteren en naar een hoger niveau wil brengen. Je leert de verwachtingen van de klant te overtreffen en je krijgt handvatten voor het omgaan met lastige klanten. In deze praktische training leer je daadwerkelijk klantgericht communiceren en zo een bijdrage te leveren aan de organisatiedoelstellingen.

Uit welke onderdelen bestaat de training?

De training klantgericht communiceren kan uit verschillende onderwerpen bestaan, altijd toegespitst op jouw persoonlijke situatie of de organisatiebehoefte. Vanuit die behoefte stellen wij een training op maat samen. Hierdoor is het voor iedere deelnemer interessant op zijn of haar eigen niveau en leerbehoefte. Onderwerpen die mogelijk aan bod komen tijdens de training zijn:

  • Kenmerken van klantgericht communiceren
  • Omgaan met verschillende klanttypen
  • Verschil klantvriendelijkheid en klantgerichtheid
  • Klantwensen en klantbehoeften
  • Houding en uitstraling naar je klanten
  • Communicatie met je klanten
  • Klantverwachtingen overtreffen
  • Je persoonlijke klantgerichtheid
  • Omgaan met weerstanden, emoties en conflicten

Wat leer ik tijdens de training?

De training is erop gericht om jouw klantgerichtheid naar een hoger niveau te tillen. Dat doen we te doen door je inzichten te geven in de wensen en behoeften van je klanten en op welke wijze je hier optimaal mee om kunt gaan. Daarbij is het belangrijk dat je je de aspecten van klantgerichtheid en klantvriendelijkheid eigen maakt. Het vertalen van klantgerichtheid naar je dagelijkse werkzaamheden wordt daarmee voor jou een stuk eenvoudiger na het volgen van een training klantgericht communiceren. Ben je bang dat je goede relatie met de klant geen stand houdt? Geen zorgen. Wij gaan uit van het principe van positieve benadering.

Hoe wij te werk gaan

Bij BTR Trainingen staan de deelnemers centraal. Jullie leerdoelen en-behoeftes zijn de basis van iedere training die wij verzorgen. We starten met een persoonlijke intake om meer informatie te verzamelen over de precieze leervraag. Op basis daarvan kiezen we één van onze ervaren trainers die expert is op dit vakgebied. Vervolgens vindt er een kennismaking plaats tussen de trainer en de deelnemer om de inhoud te bespreken. Daarnaast vinden we het belangrijk dat er een klik is tussen de trainer en de deelnemers. Op basis hiervan schrijven wij een adviesvoorstel en gaan we data kiezen waarop de training plaats kan vinden. In hetzelfde adviesvoorstel maak je ook kennis met onze praktisch ingestelde trainers.

Wat kost een training klantgericht communiceren?

Dit is een vraag die wij vaak gesteld krijgen van klanten. Het is echter onmogelijk om de kosten te kunnen bepalen, aangezien we niet bekend zijn met jouw vraagstuk. Ieder vraagstuk en iedere organisatie vraagt om een andere manier van trainen. Op basis van de input die wij vergaren tijdens het kennismakingsgesprek wordt een training samengesteld en gekeken wat daarvan de kosten zijn. Omdat de duur en de inhoud worden aangepast op de organisatie, kunnen de kosten verschillen. We schetsen daarom een kostenplaatje tijdens het adviesvoorstel. Wil je hier meer over weten? We staan je graag telefonisch te woord om onze werkwijze verder toe te lichten.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met BTR Trainingen, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.