Klantbeleving verbeteren of optimaliseren

Type product
Tijdsduur
Trainer
Katja de Beer
Logo van Bureau Kat de Beer

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Ben jij goed in je werk of vak, maar kosten de bijkomstigheden jou teveel energie? 

Dan zijn er manieren om het jezelf iets gemakkelijker te maken en ik kan je daarbij helpen.

Mijn doel is het vergroten van werkplezier en zoveel mogelijk knelpunten weghalen. Omdat het kan.

Klantbeleving verbeteren of optimaliseren.

Aanleiding.
Hoe ervaart de klant jullie bedrijf?
Waar loopt jullie klant tegenaan?
Heeft de klant bij iedere medewerker dezelfde beleving?
Welke mogelijkheden hebben jullie medewerkers en worden zij in staat gesteld om de klant goed van dienst te zijn?
Hoe is de opvolging? Van bijvoorbeeld tips van klanten of klachten?
Zijn de interne afspraken congruent en bekend?

Deze vragen (en meer) kunnen de ingang zijn voor het verbeteren van de klantbeleving. Alle vragen, met een volledig onderzoek waarin de klantbeleving van A tot Z onder de loep wordt genomen. Met daaraan gekoppeld een rapport van aanbevelingen of een plan van aanpak.

Of alleen een deel. 
Bijvoorbe…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Engels, Nederlands, Duits, Engels schrijven en Zakelijk Engels.

Ben jij goed in je werk of vak, maar kosten de bijkomstigheden jou teveel energie? 

Dan zijn er manieren om het jezelf iets gemakkelijker te maken en ik kan je daarbij helpen.

Mijn doel is het vergroten van werkplezier en zoveel mogelijk knelpunten weghalen. Omdat het kan.

Klantbeleving verbeteren of optimaliseren.

Aanleiding.
Hoe ervaart de klant jullie bedrijf?
Waar loopt jullie klant tegenaan?
Heeft de klant bij iedere medewerker dezelfde beleving?
Welke mogelijkheden hebben jullie medewerkers en worden zij in staat gesteld om de klant goed van dienst te zijn?
Hoe is de opvolging? Van bijvoorbeeld tips van klanten of klachten?
Zijn de interne afspraken congruent en bekend?

Deze vragen (en meer) kunnen de ingang zijn voor het verbeteren van de klantbeleving. Alle vragen, met een volledig onderzoek waarin de klantbeleving van A tot Z onder de loep wordt genomen. Met daaraan gekoppeld een rapport van aanbevelingen of een plan van aanpak.

Of alleen een deel. 
Bijvoorbeeld: jullie willen weten hoe de klachtafhandeling verbeterd kan worden. Dat gaat niet altijd goed en dat zorgt voor nieuwe klachten. Jullie willen de huidige afhandeling inzichtelijk krijgen, jullie willen weten hoe deze verbeterd kan worden en jullie willen hier een voorstel van borging voor.

Ander voorbeeld: jullie zijn benieuwd naar de redenen van medewerkers om af te wijken van de gemaakte afspraken en jullie willen ervoor zorgen dat het klantcontact eenduidiger wordt. Met daaraan een training gekoppeld voor de betreffende medewerkers en aanbevelingen voor organisatorische veranderingen.


Praktisch
De volgende instrumenten kunnen gebruikt worden: mystery calls en visits, interviews, online vragenlijsten, klantensurvey, procesanalyse, workflow onderzoek, training en coaching.

Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
    Katja de Beer - Een oorspronkelijke geest die snel kan schakelen, geen mantelpakje, wars van gebaande paden en met veel ervaring in verschillende branches.
    Katja de Beer
    Een oorspronkelijke geest die snel kan schakelen, geen mantelpakje, wars van gebaande paden en met veel ervaring in verschillende branches.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.