Klantvriendelijk telefoneren

Type product
Tijdsduur
Trainer
Katja de Beer

Klantvriendelijk telefoneren

Bureau Kat de Beer
Logo van Bureau Kat de Beer

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Ben jij goed in je werk of vak, maar kosten de bijkomstigheden jou teveel energie? 

Dan zijn er manieren om het jezelf iets gemakkelijker te maken en ik kan je daarbij helpen.

Mijn doel is het vergroten van werkplezier en zoveel mogelijk knelpunten weghalen. Omdat het kan.

Wist jij dat een glimlach hoorbaar is aan de telefoon?

Na het volgen van deze training is men zich bewust van eigen houding en gedrag. De klant krijgt te maken met een aardige, respectvolle, betrouwbare en kundige medewerker. Men is in staat om een klantvriendelijk gesprek te voeren, met echte aandacht voor de klant. Men kan doorvragen en uitvragen op een prettige manier. De aangeleerde klantvriendelijkheid is bevorderlijk voor de efficiëntie en duur van het gesprek. De volgende onderdelen komen ook aan bod: luisteren, meeveren, ombuigen, escalaties, terugkoppeling, voicemail en afspraken. Er zal gekeken worden naar de individuele talenten en eigenschappen van de cursisten, alsook naar de e…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Ben jij goed in je werk of vak, maar kosten de bijkomstigheden jou teveel energie? 

Dan zijn er manieren om het jezelf iets gemakkelijker te maken en ik kan je daarbij helpen.

Mijn doel is het vergroten van werkplezier en zoveel mogelijk knelpunten weghalen. Omdat het kan.

Wist jij dat een glimlach hoorbaar is aan de telefoon?

Na het volgen van deze training is men zich bewust van eigen houding en gedrag. De klant krijgt te maken met een aardige, respectvolle, betrouwbare en kundige medewerker. Men is in staat om een klantvriendelijk gesprek te voeren, met echte aandacht voor de klant. Men kan doorvragen en uitvragen op een prettige manier. De aangeleerde klantvriendelijkheid is bevorderlijk voor de efficiëntie en duur van het gesprek. De volgende onderdelen komen ook aan bod: luisteren, meeveren, ombuigen, escalaties, terugkoppeling, voicemail en afspraken. Er zal gekeken worden naar de individuele talenten en eigenschappen van de cursisten, alsook naar de eigen aannames en weerstanden.

Na het theoretische deel, worden er praktijkoefeningen gehouden: indien mogelijk gebaseerd op de dagelijkse praktijk van de cursisten. De cursisten krijgen een papieren hand-out met daarin de theorie en een aantal tips & tricks. Desgewenst kan er een persoonsgebonden coaching gegeven worden op de werkplek. Deze coaching is niet inbegrepen bij de prijs. De cursist krijgt een bewijs van deelname.

Deze training is bedoeld voor bestaande groepen. Dat kan zowel een bestaand team zijn als een samengestelde groep.


Indien u een enkele werknemer heeft die wilt aansluiten, kunt u beter een persoonlijke training aanvragen. Een persoonlijke training bevat dezelfde leerelementen als de groepstraining en is nog meer afgestemd.

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Katja de Beer
Katja de Beer
Een oorspronkelijke geest die snel kan schakelen, geen mantelpakje, wars van gebaande paden en met veel ervaring in verschillende branches.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.