Klantvriendelijkheid voor technici

Type product
Tijdsduur
Trainer
Katja de Beer

Klantvriendelijkheid voor technici

Bureau Kat de Beer
Logo van Bureau Kat de Beer

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Ben jij goed in je werk of vak, maar kosten de bijkomstigheden jou teveel energie? 

Dan zijn er manieren om het jezelf iets gemakkelijker te maken en ik kan je daarbij helpen.

Mijn doel is het vergroten van werkplezier en zoveel mogelijk knelpunten weghalen. Omdat het kan.

Deze training is bedoeld voor bestaande groepen. Dat kan zowel een bestaand team zijn als een samengestelde groep.


Indien u een enkele werknemer heeft die wilt aansluiten, kunt u beter een persoonlijke training aanvragen. Een persoonlijke training bevat dezelfde leerelementen als de groepstraining en is nog meer afgestemd.

Klantvriendelijkheid voor technici.

Bijzondere training.
Speciaal voor mensen die niet zoveel met mensen hebben, heb ik een training geschreven. Gebaseerd op mijn algemene training 'klantvriendelijke communicatie'. In eerste instantie heb ik deze training geschreven voor technici, die vooral affiniteit met techniek hebben. 


De training is ook geschikt voor mensen in and…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Ben jij goed in je werk of vak, maar kosten de bijkomstigheden jou teveel energie? 

Dan zijn er manieren om het jezelf iets gemakkelijker te maken en ik kan je daarbij helpen.

Mijn doel is het vergroten van werkplezier en zoveel mogelijk knelpunten weghalen. Omdat het kan.

Deze training is bedoeld voor bestaande groepen. Dat kan zowel een bestaand team zijn als een samengestelde groep.


Indien u een enkele werknemer heeft die wilt aansluiten, kunt u beter een persoonlijke training aanvragen. Een persoonlijke training bevat dezelfde leerelementen als de groepstraining en is nog meer afgestemd.

Klantvriendelijkheid voor technici.

Bijzondere training.
Speciaal voor mensen die niet zoveel met mensen hebben, heb ik een training geschreven. Gebaseerd op mijn algemene training 'klantvriendelijke communicatie'. In eerste instantie heb ik deze training geschreven voor technici, die vooral affiniteit met techniek hebben. 


De training is ook geschikt voor mensen in andere beroepsgroepen, met kenmerken uit het autistisch spectrum. Die prima kunnen functioneren in hun werkende leven, maar voor wie de omgang met andere mensen veel ongemak met zich mee kan brengen. Of waarvan anderen vinden dat ze er niet handig in zijn.


De training heeft weinig vanzelfsprekendheden en zoekt naar aanknopingspunten. Met respect voor de eigenheid van de deelnemers wordt er gekeken naar manieren om het contact met anderen gemakkelijker te maken. Met veel logica, regels en uitleg.
Desgewenst kan de training ook in de vorm van een persoonlijke coaching gegeven worden.

De doelgroepen
Deze bijzondere training is geschikt voor:

  • Technici, zoals monteurs, mensen die werkzaam zijn in de bouw, ingenieurs, fietsenmakers, laboranten, enzovoort.
  • IT'ers en ICT'ers

Tijdsinvestering: Deze training duurt minimaal een hele dag, 2 dagdelen dus. Bij voorkeur op dezelfde dag. Het meeste rendement valt te halen uit een langduriger traject van meerdere dagen, verspreid over meerdere maanden. Echter: met een training van 1 dag kunnen ook al hele mooie resutaten bereikt worden. De training kan aangevuld worden met losse elementen zoals coaching op de werkplek en mystery calls/visits.

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Katja de Beer
Katja de Beer
Een oorspronkelijke geest die snel kan schakelen, geen mantelpakje, wars van gebaande paden en met veel ervaring in verschillende branches.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.