Zelfstudie Telefonie: Lastige Situaties

Type product
Logo van Bureau Kat de Beer

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Ben jij goed in je werk of vak, maar kosten de bijkomstigheden jou teveel energie? 

Dan zijn er manieren om het jezelf iets gemakkelijker te maken en ik kan je daarbij helpen.

Mijn doel is het vergroten van werkplezier en zoveel mogelijk knelpunten weghalen. Omdat het kan.

ZELFSTUDIE TELEFONIE:  LASTIGE SITUATIES


In deze module komen de verschillende klant-emoties voorbij. De focus ligt op hulp en ondersteuning in het voeren van lastige gesprekken, zoals bijvoorbeeld een gesprek met een boze klant. Hoe ga je hiermee om, hoe houd je de communicatie open en hoe zorg je ervoor dat de klant toch tevreden ophangt? 

Deze zelfstudie helpt je bij het omgaan met lastige situaties. De focus ligt op de verschillende klanten en hun benadering. Na afloop heb je minder moeite met (mogelijk) nare gesprekken.

De inhoud is gebaseerd op de praktijk van een klantenservice. Hij is geschreven vanuit jarenlange ervaring, zowel ervaring met bellen als ervaring met trainen en coac…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Verkoopvaardigheden, Klantgerichtheid, Sales Training, Verkoopmethoden en NIMA A Sales.

Ben jij goed in je werk of vak, maar kosten de bijkomstigheden jou teveel energie? 

Dan zijn er manieren om het jezelf iets gemakkelijker te maken en ik kan je daarbij helpen.

Mijn doel is het vergroten van werkplezier en zoveel mogelijk knelpunten weghalen. Omdat het kan.

ZELFSTUDIE TELEFONIE:  LASTIGE SITUATIES


In deze module komen de verschillende klant-emoties voorbij. De focus ligt op hulp en ondersteuning in het voeren van lastige gesprekken, zoals bijvoorbeeld een gesprek met een boze klant. Hoe ga je hiermee om, hoe houd je de communicatie open en hoe zorg je ervoor dat de klant toch tevreden ophangt? 

Deze zelfstudie helpt je bij het omgaan met lastige situaties. De focus ligt op de verschillende klanten en hun benadering. Na afloop heb je minder moeite met (mogelijk) nare gesprekken.

De inhoud is gebaseerd op de praktijk van een klantenservice. Hij is geschreven vanuit jarenlange ervaring, zowel ervaring met bellen als ervaring met trainen en coachen.

De inhoud is afgestemd op klantenservice medewerkers die inkomende telefoongesprekken beantwoorden. Maar ook als dit niet jouw werk is, kun je baat hebben bij deze zelfstudie. We hebben allemaal wel eens te maken met lastige situaties.

Deze online zelfstudie is:
Ø  toegankelijk en gebruiksvriendelijk
Ø  geschikt voor mensen die klantenservicegesprekken voeren
Ø  toegespitst op inkomende gesprekken
Ø  een online PowerPoint Presentatie
Ø  en een verdiepende training voor lastige klantgesprekken.

Deze module maakt deel uit van een reeks van drie modules; de basismodule, de verdieping inzake lastige situaties en de module ‘Fit met Focus’.

Als PowerPoint Presentatie zijn ze toegankelijk en gebruiksvriendelijk.
Bij elke module hoort een uur telefonische praktijkbegeleiding en vraagbaak.
Na het voltooien van de zelfstudie en het uur praktijkbegeleiding, ontvangt de deelnemer een certificaat van deelname.
De zelfstudies zijn gebaseerd op bestaande trainingen, ze zijn geschreven vanuit kennis en ervaring.

De tijdsinvestering bedraagt ± 2 uur per module, plus 1 uur begeleiding.
De deelnemer krijgt een eigen inlog voor de online thuisstudie, deze blijft drie maanden geldig.

U kunt deze modules aanschaffen voor uw eigen medewerkers. Zij kunnen de zelfstudie dan thuis of op de werkplek zelfstandig volgen. De thuisstudies zijn exclusief gemaakt door Bureau Kat de Beer. Maatwerk is altijd mogelijk, zo kan de lay-out aangepast worden of kunnen er specifieke bedrijfseigen elementen worden toegevoegd.

Als u zelf op het punt staat om in een callcenter te gaan werken, dan is deze zelfstudie ook zeer geschikt. Uw toekomstige werkgever kan zien dat u de kunst van het bellen beheerst. En wanneer u graag indruk wilt maken bij uw sollicitaties naar de functie van klantenservicemedewerker, staat deze zelfstudie goed op uw CV.

De thuisstudies worden geleverd met 100% tevredenheidsgarantie. Niet tevreden? Geld terug.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Bureau Kat de Beer, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.