Klantgericht telefoneren

Type product
Tijdsduur
Logo van Bureau Leef Communicatietrainingen

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Training 'Klantgericht telefoneren'

Vindt u dat telefoongesprekken in uw organisatie soms onnodig lang duren?
Zijn uw medewerkers weleens geïrriteerd tijdens of na afloop van een telefoongesprek?
Denkt u dat de telefoongesprekken van uw medewerkers klantgerichter kunnen?

Kies voor de training ‘Klantgericht telefoneren'.

Wat levert het u op?

  • Medewerkers die zich bewust zijn van hun rol als gesprekspartner
  • Tijdbesparing doordat uw medewerkers efficiëntere telefoongesprekken voeren
  • Tevreden klanten doordat uw medewerkers professioneel overkomen en goed contact met hen maken

Inhoud van de training

  • Bewustwording: Wat wil uw organisatie uitstralen en welk beeld heeft de klant van u…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefoneren, Klantgerichtheid, Telemarketing & telesales, Smalltalk / Kleine gesprekken en Telefonische verkoop.

Training 'Klantgericht telefoneren'

Vindt u dat telefoongesprekken in uw organisatie soms onnodig lang duren?
Zijn uw medewerkers weleens geïrriteerd tijdens of na afloop van een telefoongesprek?
Denkt u dat de telefoongesprekken van uw medewerkers klantgerichter kunnen?

Kies voor de training ‘Klantgericht telefoneren'.

Wat levert het u op?

  • Medewerkers die zich bewust zijn van hun rol als gesprekspartner
  • Tijdbesparing doordat uw medewerkers efficiëntere telefoongesprekken voeren
  • Tevreden klanten doordat uw medewerkers professioneel overkomen en goed contact met hen maken

Inhoud van de training

  • Bewustwording: Wat wil uw organisatie uitstralen en welk beeld heeft de klant van uw organisatie?
  • Structuur: Uit welke stappen bestaat een efficiënt telefoongesprek?
  • Regie: Hoe zorg je ervoor dat een telefoongesprek niet te lang en niet te kort duurt?
  • Benadering: Hoe breng je een slechtnieuwsboodschap? Hoe ga je om met boze klanten?

Trainingsvorm

In de ochtend krijgen de deelnemers handvatten aangereikt voor het ‘perfecte' telefoongesprek. Theorie, oefeningen en een checklist staan hier centraal. In de middag gaan ze met een acteur aan de slag om uit te proberen wat wel en wat niet werkt tijdens een telefoongesprek. Basis voor deze gesprekken is casuïstiek uit uw organisatie.

Bij training-on-the-job krijgt iedere deelnemer persoonlijk feedback van de trainer tijdens ‘echte' telefoongesprekken in uw organisatie. Ze krijgen feedback over wat ze al goed beheersen en wat ze nog kunnen verbeteren.

Duur

De telefoontraining bestaat uit één dag training en één dagdeel training-on-the-job. Wilt u een kortere of langere training? Ik denk graag met u mee om de training voor u zo optimaal mogelijk te maken.

Aantal deelnemers

Maximaal 8 deelnemers per groep.

Kosten

De kosten voor de telefoontraining van 1 dag zijn € 2.200,- per groep.
Dit bedrag is inclusief:

  • vooroverleg, tussentijdse afstemming en evaluatie
  • motiverende uitnodigingsmail voor de cursisten
  • ontwikkeling, voorbereiding en geven van de training
  • hand-outs en een checklist
  • acteur

Een dagdeel training-on-the-job kost € 450,-.

Deze bedragen zijn exclusief reiskosten à € 0,40 per kilometer. De trainingen zijn vrijgesteld van BTW.

Bureau Leef helpt uw organisatie aan een klantgerichter imago.

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.