Klantgerichte brieven en e-mails schrijven
Beschrijving
Training 'Klantgerichte brieven en e-mails schrijven'
Vinden uw medewerkers het lastig om een goede brief of e-mail op te stellen?
Wilt u dat uw medewerkers eigentijdser en meer to-the-point leren schrijven?
Worden de brieven en e-mails van uw organisatie in verschillende stijlen geschreven?
Kies voor de training ‘Klantgerichte brieven en e-mails schrijven'.
Wat levert het u op?
- Uw organisatie krijgt een klantgerichter imago.
- Uw medewerkers denken én schrijven ontvangergericht.
- De boodschappen staan sneller duidelijk op papier.
- Uw medewerkers schrijven to-the-point; niet teveel, niet te weinig.
- De brieven en e-mails van uw organisatie zijn voortaan overzichtelijk, volledig en roe…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Training 'Klantgerichte brieven en e-mails schrijven'
Vinden uw medewerkers het lastig om een goede brief of e-mail op
te stellen?
Wilt u dat uw medewerkers eigentijdser en meer to-the-point leren
schrijven?
Worden de brieven en e-mails van uw organisatie in verschillende
stijlen geschreven?
Kies voor de training ‘Klantgerichte brieven en e-mails schrijven'.
Wat levert het u op?
- Uw organisatie krijgt een klantgerichter imago.
- Uw medewerkers denken én schrijven ontvangergericht.
- De boodschappen staan sneller duidelijk op papier.
- Uw medewerkers schrijven to-the-point; niet teveel, niet te weinig.
- De brieven en e-mails van uw organisatie zijn voortaan overzichtelijk, volledig en roepen geen vragen meer op bij uw klanten.
- Uw klanten voelen zich aangesproken door de brieven en e-mails van uw organisatie.
- Uw medewerkers hebben meer plezier in het schrijven.
Inhoud van de training
- Bewustwording: Hoe klantgericht schrijven wij nu?
- Structuur: Wat is een duidelijke opbouw van een brief en e-mail?
- Stijl: Hoe zorgen wij ervoor dat onze berichten prettig leesbaar zijn?
- Benadering: Hoe maken wij contact met onze klanten? Hoe overtreffen wij de verwachtingen van onze klanten?
Maatwerk
Voorafgaand aan de training sturen de deelnemers een eigen brief en e-mail in. Dit materiaal gebruikt de trainer als basis voor de training. Op deze manier krijgen de deelnemers een directe koppeling tussen de theorie en hun eigen vaardigheden.
Trainingsvorm
De trainer wisselt theorie af met anekdotes, oefeningen, reflectie, filmpjes, discussie en bespreking van huiswerk. Praktische handvatten en een checklist geven de deelnemers houvast en ondersteuning na afloop van de training.
Duur
De training bestaat uit 2 losse dagdelen. Wilt u een kortere of langere training? Ik denk graag met u mee om de training voor u zo optimaal mogelijk te maken.
Aantal deelnemers
Maximaal 10 deelnemers per groep.
Kosten
De kosten voor twee dagdelen zijn € 2.200,- per groep.
Dit bedrag is inclusief:
- vooroverleg, tussentijdse afstemming en evaluatie
- motiverende uitnodigingsmail voor de cursisten
- verwerking en analyse van de ingestuurde brieven en e-mails
- ontwikkeling, voorbereiding en geven van de training
- minimaal één herschrijving per groep
- trainingsmap met theorie, een checklist, eigen brieven en e-mails
- persoonlijke feedback op huiswerkopdrachten
Dit bedrag is exclusief reiskosten à € 0,40 per
kilometer.
De training is vrijgesteld van BTW.
Bureau Leef helpt uw organisatie aan een klantgerichter imago.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.