Commerciële vaardigheden voor de DGA
Startdata en plaatsen
placeEde 1 jun. 2023Toon rooster event 1 juni 2023, 09:30-16:30, Ede, Commerciële vaardigheden voor de DGA |
Beschrijving
Ben jij diegene die besluiten neemt? Heb je voldoende communicatieve vaardigheden om besluiten te nemen? Heb je voldoende commerciële vaardigheden om klanten te binden en te behouden?
Je weet als geen ander wat je organisatie te bieden heeft en waarin het goed is. Je leidt je bedrijf actief, zodat klanten tevreden zijn en omzetten gehaald worden met langdurige klantrelaties als doel.
Resultaten
Je hebt inzicht in je communicatieve en commerciële vaardigheden
Je hebt inzicht in het onderscheidend vermogen van jou en je organisatie
Je kent de regels in het sociale verkeer, wat doe je wel en wat niet
Je kent je kwaliteiten als leider en zet deze in
Je bent relatiegericht
Je kunt effectief comm…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Ben jij diegene die besluiten neemt? Heb je voldoende communicatieve vaardigheden om besluiten te nemen? Heb je voldoende commerciële vaardigheden om klanten te binden en te behouden?
Je weet als geen ander wat je organisatie te bieden heeft en
waarin het goed is. Je leidt je bedrijf actief, zodat klanten
tevreden zijn en omzetten gehaald worden met langdurige
klantrelaties als doel.
Resultaten
Je hebt inzicht in je communicatieve en commerciële
vaardigheden
Je hebt inzicht in het onderscheidend vermogen van jou en je
organisatie
Je kent de regels in het sociale verkeer, wat doe je wel en wat
niet
Je kent je kwaliteiten als leider en zet deze in
Je bent relatiegericht
Je kunt effectief communiceren met klant en collega
Je weet je commerciële vaardigheden/verkoopvaardigheden optimaal te
gebruiken
Je toont lef
Inhoud
Wat is jouw rol? Wat is daarin belangrijk?
Waar staat jouw organisatie voor en wat draag jij uit?
Ken je jezelf en de organisatie? Organisatiewaarde en kwaliteiten
van jezelf
Je leert bewust na te denken over wie je bent, wat je doet en wat
je anders kunt in je rol als DGA en daarin het klantcontact
Communicatieve vaardigheden en gesprekstechnieken: de
LSD-methode
Commerciële vaardigheden en de verschillende klanttypen
Het klantbezoek en de MVMV-methode
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.