Klantvriendelijk en doelgericht communiceren

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Klantvriendelijk en doelgericht communiceren

Bureau VRIS
Logo van Bureau VRIS
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 Bureau VRIS heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 5 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeEde
15 mei. 2025
check_circle Startgarantie

Beschrijving

Wil jij de leiding tijdens een telefoongesprek? Wil jij klantvriendelijk communiceren? Hoe maak je de klantbelofte waar? Professioneel telefooncontact is belangrijk.

Deze training biedt jou handvatten om effectief een gesprek te voeren waarbij klantgericht handelen voorop staat!

Resultaten
Je hebt inzicht in communicatie
Je kunt actief luisteren en doorvragen
Je beheerst verschillende vraag- en luistertechnieken
Je bent je bewust van het effect van je communicatie
Je kunt effectief verschillende gesprekken voeren
Je herkent de verschillende klanttypen
Je bent klantgericht en handelt hiernaar
Je kunt omgaan met weerstand
Je bent in staat om een gesprek te sturen

Inhoud
Communicatie (Luisteren-Samenvatte…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Wil jij de leiding tijdens een telefoongesprek? Wil jij klantvriendelijk communiceren? Hoe maak je de klantbelofte waar? Professioneel telefooncontact is belangrijk.

Deze training biedt jou handvatten om effectief een gesprek te voeren waarbij klantgericht handelen voorop staat!

Resultaten
Je hebt inzicht in communicatie
Je kunt actief luisteren en doorvragen
Je beheerst verschillende vraag- en luistertechnieken
Je bent je bewust van het effect van je communicatie
Je kunt effectief verschillende gesprekken voeren
Je herkent de verschillende klanttypen
Je bent klantgericht en handelt hiernaar
Je kunt omgaan met weerstand
Je bent in staat om een gesprek te sturen

Inhoud
Communicatie (Luisteren-Samenvatten-Doorvragen)
Beïnvloedingsmodellen (overtuigen op verschillende manieren)
Gesprekstechnieken met regie
Ken en herken de verschillende klanttypen
Inzicht in huidige situatie
Persoonlijke leerdoelen
Uitleg klantfases
Klantgericht handelen
Omgaan met klachten
Rollenspelen

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op, en delen ze met Bureau VRIS, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.