Klantvriendelijk en doelgericht communiceren
Startdata en plaatsen
placeEde 15 mei. 2025check_circle Startgarantie |
Beschrijving
Wil jij de leiding tijdens een telefoongesprek? Wil jij klantvriendelijk communiceren? Hoe maak je de klantbelofte waar? Professioneel telefooncontact is belangrijk.
Deze training biedt jou handvatten om effectief een gesprek te voeren waarbij klantgericht handelen voorop staat!
Resultaten
Je hebt inzicht in communicatie
Je kunt actief luisteren en doorvragen
Je beheerst verschillende vraag- en luistertechnieken
Je bent je bewust van het effect van je communicatie
Je kunt effectief verschillende gesprekken voeren
Je herkent de verschillende klanttypen
Je bent klantgericht en handelt hiernaar
Je kunt omgaan met weerstand
Je bent in staat om een gesprek te sturen
Inhoud
Communicatie (Luisteren-Samenvatte…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Wil jij de leiding tijdens een telefoongesprek? Wil jij klantvriendelijk communiceren? Hoe maak je de klantbelofte waar? Professioneel telefooncontact is belangrijk.
Deze training biedt jou handvatten om effectief een gesprek te
voeren waarbij klantgericht handelen voorop staat!
Resultaten
Je hebt inzicht in communicatie
Je kunt actief luisteren en doorvragen
Je beheerst verschillende vraag- en luistertechnieken
Je bent je bewust van het effect van je communicatie
Je kunt effectief verschillende gesprekken voeren
Je herkent de verschillende klanttypen
Je bent klantgericht en handelt hiernaar
Je kunt omgaan met weerstand
Je bent in staat om een gesprek te sturen
Inhoud
Communicatie (Luisteren-Samenvatten-Doorvragen)
Beïnvloedingsmodellen (overtuigen op verschillende manieren)
Gesprekstechnieken met regie
Ken en herken de verschillende klanttypen
Inzicht in huidige situatie
Persoonlijke leerdoelen
Uitleg klantfases
Klantgericht handelen
Omgaan met klachten
Rollenspelen
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.