Monteur met sociale vaardigheden
Startdata en plaatsen
placeEde 1 jun. 2023Toon rooster event 1 juni 2023, 09:30-16:30, Ede, Monteur met sociale vaardigheden |
Beschrijving
Ben jij praktisch en technisch ingesteld? Ben jij bewust dat jij het visitekaartje bent? Deze 1-daagse training geeft zicht op jouw rol als monteur, wat en hoe je werkt en waar jij in uitblinkt!
Ben jij praktisch en technisch ingesteld? Ben jij bewust dat jij het visitekaartje bent van je bedrijf? Hoe is jouw eerste indruk bij de klant? Ben jij je echt een ambassadeur en wat draag je uit?
Resultaten
Inzicht in wie je bent en wat je doet
Je weet waar jij in uitblinkt en je kent de toegevoegde waarde van jouw bedrijf
Je past de sociale vaardigheden toe in de praktijk
Je weet wat je wel en wat je niet kunt doen
Je bent helder in jouw communicatie en sluit daarbij aan bij klanten
en collega’s
J…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Ben jij praktisch en technisch ingesteld? Ben jij bewust dat jij het visitekaartje bent? Deze 1-daagse training geeft zicht op jouw rol als monteur, wat en hoe je werkt en waar jij in uitblinkt!
Ben jij praktisch en technisch ingesteld? Ben jij bewust dat jij
het visitekaartje bent van je bedrijf? Hoe is jouw eerste indruk
bij de klant? Ben jij je echt een ambassadeur en wat draag je
uit?
Resultaten
Inzicht in wie je bent en wat je doet
Je weet waar jij in uitblinkt en je kent de toegevoegde waarde van
jouw bedrijf
Je past de sociale vaardigheden toe in de praktijk
Je weet wat je wel en wat je niet kunt doen
Je bent helder in jouw communicatie en sluit daarbij aan bij
klanten
en collega’s
Je bent initiatiefrijk
Je zet de 4-traps raket in (melden/vragen/maken/vertellen) tijdens
jouw
klantbezoek
Inhoud
Wat is jouw rol? Wat is daarin belangrijk?
Waar staat jouw organisatie voor en wat draag jij uit?
Organisatiewaarde en kwaliteiten van jezelf
Je leert bewust na te denken over wie je bent, wat je doet en hoe
je het doet in je rol
als monteur
De sociale vaardigheden: wat laat je zien en wat kan anders
Basiscommunicatie: de LSD-methode voor een goed gesprek
(Luisteren-Samenvatten-Doorvragen)
Het klantbezoek met de 4 traps raket de MVMV-methode
Effectieve communicatie met klant en collega
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.