Authentieke Branding

Type product
Tijdsduur

Authentieke Branding

Buro van Wolven
Logo van Buro van Wolven

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Voor wie?
Deze training is geschikt voor als je je herkent in (een van de) volgende punten:

  • Je beheert een (of meerdere) social media-pagina(‘s), maar wil graag meer leren om het beheer met meer vertrouwen uit te kunnen voeren;
  • Professionals die zich niet herkennen in de populaire en groots ingestoken adviezen op het gebied van social media-marketing;
  • Startende social media/digi-marketeers die het digitale platform willen gebruiken om te communiceren op een manier die past bij hun organisatie.

Waarom zou je hieraan meedoen? 

  • Je onderneemt/werkt vanuit je hart en zoekt een manier om echt en oprecht te communiceren via social media
  • Je wilt die doelgroep bereiken die aansluit op jouw…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Merkontwikkeling, Brand Management, NIMA Marketing-B, Mediaplanning en Marktonderzoek.

Voor wie?
Deze training is geschikt voor als je je herkent in (een van de) volgende punten:

  • Je beheert een (of meerdere) social media-pagina(‘s), maar wil graag meer leren om het beheer met meer vertrouwen uit te kunnen voeren;
  • Professionals die zich niet herkennen in de populaire en groots ingestoken adviezen op het gebied van social media-marketing;
  • Startende social media/digi-marketeers die het digitale platform willen gebruiken om te communiceren op een manier die past bij hun organisatie.

Waarom zou je hieraan meedoen? 

  • Je onderneemt/werkt vanuit je hart en zoekt een manier om echt en oprecht te communiceren via social media
  • Je wilt die doelgroep bereiken die aansluit op jouw organisatie en de boodschap die je communiceert
  • Je hebt (nog) geen behoefte aan een diepgaande marketingstrategie, maar wel aan de basis know-how van social media en digitale marketing.

Resultaten
Na afloop van de training heb je: 

  • Basiskennis van de diverse social media-platforms, hun bereik en hoe je ze inzet
  • Handvaten om jouw persoonlijke social media beleid in éen A4 samen te vatten en van daaruit te werken
  • Inzicht in hoe je het karakter en de persoonlijkheid van jouw organisatie vertaald naar social media
  • Inzicht in welke social media-platforms wel en juist niet passen bij jou en jouw organisatie
  • Praktische kennis waarmee je social media kunt toepassen zonder dat het een dagtaak wordt.

Vragen?

Twijfel je nog of deze training ook voor jou geschikt is, of heb je andere vragen? Neem dan contact met ons op.

De training Digitale marketing met gevoel is ook beschikbaar als incompany training voor jullie team! Neem contact op om deze mogelijkheid te bespreken.

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.