Customer Journey Design

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Capgemini Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Capgemini Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.442 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

7
Gemiddeld cijfer voor Customer Journey Design
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
7
Customer Journey Design

"De trainer Gilbert. Hij weet waar die het over heeft en brengt zijn kennis op een kundige en rustige manier over naar de groep. Hij laat ook de ruimte daar voor een discussie op zijn tijd, wat de participatie in de groep ten goede komt. Verder waren de faciliteiten goed geregeld." - 08-03-2019 00:00

"De trainer Gilbert. Hij weet waar die het over heeft en brengt zijn kennis op een kundige en rustige manier over naar de groep. Hij laat ook… alles lezen - 08-03-2019 00:00

Startdata en plaatsen

3543 KA Utrecht
4 jul. 2019
3543 KA Utrecht
13 sep. 2019
3543 KA Utrecht
12 nov. 2019

Beschrijving

Korte beschrijving:

Customer Journey Design is een multidisciplinaire aanpak die verschillende methodes en technieken combineert om holistische en crossmediale diensten te ontwerpen teneinde een positieve customer experience te realiseren. Organisaties realiseren zich de laatste jaren steeds beter dat het niet alleen gaat om 'het moment van afrekenen' maar om de hele reis vanaf het eerste contactmoment tot het laatste.

Doelgroep:

De Customer Journey Design training biedt een overzicht aan design processen en tools voor het opstellen van journey innovation. Customer Journey Design is een visuele uitwerking van een journey (klantreis) die de klantverwachting presenteert. Door de verbinding van…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Korte beschrijving:

Customer Journey Design is een multidisciplinaire aanpak die verschillende methodes en technieken combineert om holistische en crossmediale diensten te ontwerpen teneinde een positieve customer experience te realiseren. Organisaties realiseren zich de laatste jaren steeds beter dat het niet alleen gaat om 'het moment van afrekenen' maar om de hele reis vanaf het eerste contactmoment tot het laatste.

Doelgroep:

De Customer Journey Design training biedt een overzicht aan design processen en tools voor het opstellen van journey innovation. Customer Journey Design is een visuele uitwerking van een journey (klantreis) die de klantverwachting presenteert. Door de verbinding van de diverse touchpoints, karakteriseert het de journey en de interactie tussen gebruiker en service. Het geeft inzicht in de totaal ervaring van de klant. Hierdoor kan een organisatie de belangrijkste touchpoints en kansen definieren over de fasen die een klant doorloopt. Customer Journey Design is een analysetool dat organisatie helpt in de customer engagement.

Voorvereisten:

Voor deze training geldt geen ingangsniveau.

Doelstelling:

Customer Journey Design is een visuele uitwerking van een journey (klantreis) die de klantverwachting presenteert. Door de verbinding van de diverse touchpoints, karakteriseert het de journey en de interactie tussen gebruiker en service. Het geeft inzicht in de totaal ervaring van de klant. Hierdoor kan een organisatie de belangrijkste touchpoints en kansen definieren over de fasen die een klant doorloopt. Customer Journey Design is een analysetool dat organisatie helpt in de customer engagement.
7
Gemiddeld cijfer voor Customer Journey Design
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
7
Customer Journey Design

"De trainer Gilbert. Hij weet waar die het over heeft en brengt zijn kennis op een kundige en rustige manier over naar de groep. Hij laat ook de ruimte daar voor een discussie op zijn tijd, wat de participatie in de groep ten goede komt. Verder waren de faciliteiten goed geregeld." - 08-03-2019 00:00

"De trainer Gilbert. Hij weet waar die het over heeft en brengt zijn kennis op een kundige en rustige manier over naar de groep. Hij laat ook… alles lezen - 08-03-2019 00:00

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.