Customer Journey Design

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Capgemini Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 Capgemini Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 3.444 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9
Gemiddeld cijfer voor Customer Journey Design
Gebaseerd op 13 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Betty de Roo - Nijenhuis
User Support Engineer
10
Customer Journey Design

"Erg leuke creatieve les en hoe er van een saaie stof een mooi interactieve les gemaakt wordt vol met voorbeelden van eigen ervaring en met genoeg ruimte voor ook het stellen van vragen en eigen ideeen. " - 16-10-2020 08:02

"Erg leuke creatieve les en hoe er van een saaie stof een mooi interactieve les gemaakt wordt vol met voorbeelden van eigen ervaring en met g… alles lezen - 16-10-2020 08:02

Startdata en plaatsen

computer Online: Online Virtual
12 jul. 2021
Toon rooster
event 12 juli 2021, 09:00-16:30, Online Virtual, Customer Journey Design
place3543 KA Utrecht
8 okt. 2021
Toon rooster
event 8 oktober 2021, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, Customer Journey Design
place3543 KA Utrecht
13 jan. 2022
Toon rooster
event 13 januari 2022, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, Customer Journey Design
place3543 KA Utrecht
11 apr. 2022
Toon rooster
event 11 april 2022, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, Customer Journey Design

Beschrijving

In het kader van de door het RIVM gecommuniceerde extra maatregelen, m.b.t. het tegengaan van verdere verspreiding van COVID-19, zijn trainingen bij ons op locatie omgezet naar virtuele varianten.

Korte beschrijving:

Customer Journey Design is een multidisciplinaire aanpak die verschillende methodes combineert om holistische en crossmediale diensten te ontwerpen om een positieve customer experience te realiseren.

Doelgroep:

De Customer Journey Design training biedt een overzicht aan design processen en tools voor het opstellen van journey innovation. Customer Journey Design is een visuele uitwerking van een journey (klantreis) die de klantverwachting presenteert. Door de verbinding van de diverse touchpoints, karakteriseert het de journey en de interactie tussen gebruiker en service. Het geeft inzicht in de totaal ervaring van de klant. Hierdoor kan een organisatie de belangrijkste to…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Journey, SEO, UX / User Experience Design, Neuromarketing en Scrum Product Owner.

In het kader van de door het RIVM gecommuniceerde extra maatregelen, m.b.t. het tegengaan van verdere verspreiding van COVID-19, zijn trainingen bij ons op locatie omgezet naar virtuele varianten.

Korte beschrijving:

Customer Journey Design is een multidisciplinaire aanpak die verschillende methodes combineert om holistische en crossmediale diensten te ontwerpen om een positieve customer experience te realiseren.

Doelgroep:

De Customer Journey Design training biedt een overzicht aan design processen en tools voor het opstellen van journey innovation. Customer Journey Design is een visuele uitwerking van een journey (klantreis) die de klantverwachting presenteert. Door de verbinding van de diverse touchpoints, karakteriseert het de journey en de interactie tussen gebruiker en service. Het geeft inzicht in de totaal ervaring van de klant. Hierdoor kan een organisatie de belangrijkste touchpoints en kansen definieren over de fasen die een klant doorloopt. Customer Journey Design is een analysetool dat organisatie helpt in de customer engagement.

Voorvereisten:

Voor deze training geldt geen ingangsniveau.

Doelstelling:

Customer Journey Design is een visuele uitwerking van een journey (klantreis) die de klantverwachting presenteert.Door de verbinding van de diverse touchpoints, karakteriseert het de journey en de interactie tussen gebruiker en service.Het geeft inzicht in de totaal ervaring van de klant. Hierdoor kan een organisatie de belangrijkste touchpoints en kansen definieren over de fasen die een klant doorloopt.Customer Journey Design is een analysetool dat organisatie helpt in de customer engagement. - Veel events zijn virtueel te volgen: kijk bij de locatie van de bijeenkomsten.
9
Gemiddeld cijfer voor Customer Journey Design
Gebaseerd op 13 ervaringen
starstarstarstarstar
Betty de Roo - Nijenhuis
User Support Engineer
10
Customer Journey Design

"Erg leuke creatieve les en hoe er van een saaie stof een mooi interactieve les gemaakt wordt vol met voorbeelden van eigen ervaring en met genoeg ruimte voor ook het stellen van vragen en eigen ideeen. " - 16-10-2020 08:02

"Erg leuke creatieve les en hoe er van een saaie stof een mooi interactieve les gemaakt wordt vol met voorbeelden van eigen ervaring en met g… alles lezen - 16-10-2020 08:02

starstarstarstarstar
Betty de Roo - Nijenhuis
10
Customer Journey Design

"Persoonlijk vind ik de online trainingen prettiger, ik vind het contact beter en voordeel is er is geen reistijd,. De online trainingen van Cap Gemini zitten goed in elkaar, ik heb er niets gemist wat ik in een andere training on-site wel zou hebben.
Top petje af.
Verder was je een goede trainer, Eva veel verhalen uit de praktijd, wat het voor ons weer veel visueler maakt.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 10
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 16-10-2020 00:00

"Persoonlijk vind ik de online trainingen prettiger, ik vind het contact beter en voordeel is er is geen reistijd,. De online trainingen van … alles lezen - 16-10-2020 00:00

starstarstarstarstar
Anoniem
10
Customer Journey Design

"Het was een erg leuke en interessante training. Ondanks dat het een virtuele training was voelde het niet zo afstandelijk. Onder andere door de tool Mural, het timen van activiteiten/pauzes en de interactiviteit. Het was fijn dat de groep niet heel groot was waardoor het als een veilige setting voelde om vragen te stellen en fouten te maken. Eva legde alles heel goed uit en nam goed de tijd om feedback te geven en dingen extra uit te leggen waar nodig.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 10
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 16-10-2020 00:00

"Het was een erg leuke en interessante training. Ondanks dat het een virtuele training was voelde het niet zo afstandelijk. Onder andere door… alles lezen - 16-10-2020 00:00

starstarstarstarstar
Anoniem
10
Customer Journey Design

"Enkele Customer Journeys van bedrijven in de praktijk weer kunnen geven, gedeeld en meer inzicht daarin kunnen geven. Theorie en praktijk goed gecombineerd. Zelf theorie toe kunnen passen door het zelf te doen door te werken in een eigen groepje met hulp van trainer. Voldoende pauzes en rustmomenten aanwezig. Vooraf goed ingelicht. Training op een enthousiaste manier gegeven. Dank.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 10
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 15-10-2020 00:00

"Enkele Customer Journeys van bedrijven in de praktijk weer kunnen geven, gedeeld en meer inzicht daarin kunnen geven. Theorie en praktijk go… alles lezen - 15-10-2020 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Customer Journey Design

"De trainer met passie voor het onderwerp en het geven van de training.
Nuttige inzichten gekregen voor customer journey design
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 8
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 16-07-2020 00:00

"De trainer met passie voor het onderwerp en het geven van de training. Nuttige inzichten gekregen voor customer journey designHoe waardeer … alles lezen - 16-07-2020 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Customer Journey Design

"Er was voldoende creativiteit om de cursus online toch doorgang te laten vinden - het was trial en error, maar dat was voldoende gecommuniceerd vooraf.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 10
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 8
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 8
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 29-04-2020 00:00

"Er was voldoende creativiteit om de cursus online toch doorgang te laten vinden - het was trial en error, maar dat was voldoende gecommunice… alles lezen - 29-04-2020 00:00

starstarstarstarstar_border
dhr. Richard van den Bergh
8
Customer Journey Design

"Een toegewijde docente! Eva deed het prima, het verhaal kwam over.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 6
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 8
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 8
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 29-04-2020 00:00

"Een toegewijde docente! Eva deed het prima, het verhaal kwam over.Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 6In hoeverre heb je geleerd wat j… alles lezen - 29-04-2020 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Customer Journey Design

"Er was voldoende creativiteit om de cursus online toch doorgang te laten vinden - het was trial en error, maar dat was voldoende gecommuniceerd vooraf.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 10
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 8
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 8
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 29-04-2020 00:00

"Er was voldoende creativiteit om de cursus online toch doorgang te laten vinden - het was trial en error, maar dat was voldoende gecommunice… alles lezen - 29-04-2020 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Customer Journey Design

"Goede afwisseling van presentatie en zelf aan de slag.
Fijne docent. Veel geleerd in korte tijd.
Lekker lunch en quiches.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 8
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 8
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 14-11-2019 00:00

"Goede afwisseling van presentatie en zelf aan de slag. Fijne docent. Veel geleerd in korte tijd. Lekker lunch en quiches.Hoe waardeer je … alles lezen - 14-11-2019 00:00

starstarstarstarstar
Anoniem
10
Customer Journey Design

"Op de trainer, Martijn. Hij is zeer charismatisch en weet de stof op een natuurlijke en leuke manier over te brengen.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 10
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 12-11-2019 00:00

"Op de trainer, Martijn. Hij is zeer charismatisch en weet de stof op een natuurlijke en leuke manier over te brengen.Hoe waardeer je de trai… alles lezen - 12-11-2019 00:00

starstarstarstarstar_half
Alexander Bestebreurtje
9
Customer Journey Design

"De stijl waarop de cursus is opgezet. De hele dag door is mijn interesse behouden en hebben we op zowel een theoretisch als praktisch vlak kennis opgedaan!
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 8" - 22-07-2019 00:00

"De stijl waarop de cursus is opgezet. De hele dag door is mijn interesse behouden en hebben we op zowel een theoretisch als praktisch vlak k… alles lezen - 22-07-2019 00:00

starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
7
Customer Journey Design

"De trainer Gilbert. Hij weet waar die het over heeft en brengt zijn kennis op een kundige en rustige manier over naar de groep. Hij laat ook de ruimte daar voor een discussie op zijn tijd, wat de participatie in de groep ten goede komt. Verder waren de faciliteiten goed geregeld." - 08-03-2019 00:00

"De trainer Gilbert. Hij weet waar die het over heeft en brengt zijn kennis op een kundige en rustige manier over naar de groep. Hij laat ook… alles lezen - 08-03-2019 00:00

starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
7
Customer Journey Design

"De inhoud van de training was prima en inspirerend. De trainer had goede kennis van zaken, relevante voorbeelden en kon de stof goed overbrengen.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 4
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 8
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 8
Hoe waardeer je Trainer? 8" - 10-01-2019 00:00

"De inhoud van de training was prima en inspirerend. De trainer had goede kennis van zaken, relevante voorbeelden en kon de stof goed overbre… alles lezen - 10-01-2019 00:00

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.