ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support

Capgemini Academy
Logo van Capgemini Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,7 Capgemini Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,7 (uit 5.198 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,6
Gemiddeld cijfer voor ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support
Gebaseerd op 14 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
dhr. Marcel Aardoom
8
warning ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support is niet meer beschikbaar

"Training zit prima in elkaar en wordt met veel enthousiasme gegeven.
Bevat ontzettend veel theorie / droge stof maar toch weet de trainer dit op een boeiende manier aan elkaar te praten en de aandacht vast te houden wat ik ontzettend knap vind. De trainer is hierin de bepalende factor en zorgt voor de succes factor.
Goeie afwisseling tussen theorie, praktijk opdrachten en pauze.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 8
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 6
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 17-11-2021 00:00

"Training zit prima in elkaar en wordt met veel enthousiasme gegeven. Bevat ontzettend veel theorie / droge stof maar toch weet de trainer d… alles lezen - 17-11-2021 00:00

Startdata en plaatsen

place3543 KA Utrecht
24 jun. 2024 tot 26 jun. 2024
Toon rooster
event 24 juni 2024, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support
event 25 juni 2024, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support
event 26 juni 2024, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support

Beschrijving

Wij voeren onze trainingen zowel op locatie als online uit. Kijk bij jouw training voor de locatie die van toepassing is.

Korte beschrijving


Deze training bestrijkt de 'core' service management activiteiten en breidt de huidige scope van ITIL uit tot de 'creatie' van diensten.

Doelgroep


ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support is gericht op IT Service Managers die IT-enabled digitale producten en diensten beheren, en degenen die verantwoordelijk zijn voor de end-to-end levering. Na deze traininge ben je in staat om je klanten innovatieve, maar toch betrouwbare, technische ondersteuning te blijven bieden in een steeds concurrerendere markt.
ITIL 4 Foundation is een verplichte voorvereiste.

Voorvereisten


ITIL 4 Foundation as a pre-requisite.
Tijdens deze training heb je een laptop nodig met toegang tot …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL v4, ITIL Overzicht, ITIL Practitioner, ITIL Foundation en ITIL v3.

Wij voeren onze trainingen zowel op locatie als online uit. Kijk bij jouw training voor de locatie die van toepassing is.

Korte beschrijving


Deze training bestrijkt de 'core' service management activiteiten en breidt de huidige scope van ITIL uit tot de 'creatie' van diensten.

Doelgroep


ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support is gericht op IT Service Managers die IT-enabled digitale producten en diensten beheren, en degenen die verantwoordelijk zijn voor de end-to-end levering. Na deze traininge ben je in staat om je klanten innovatieve, maar toch betrouwbare, technische ondersteuning te blijven bieden in een steeds concurrerendere markt.
ITIL 4 Foundation is een verplichte voorvereiste.

Voorvereisten


ITIL 4 Foundation as a pre-requisite.
Tijdens deze training heb je een laptop nodig met toegang tot internet.

Doelstelling


Understand the concepts and challenges relating to the following across the service value system:
a) Organizational structure
b) Integrated/collaborative teams
c) Team capabilities, roles and competencies
d) Team culture and differences
e) Working to a customer-orientated mindset
f) Employee satisfaction management
g) The value of positive communications
Know how the following ITIL practices contribute to a value stream for a new service (including subsections), and the following references from the practice guidance):
a) Service design
b) Software development and management
c) Deployment management
d) Release management

Exameninformatie



  • Duur examen: 90 min
  • % extra tijd indien niet in moedertaal: 25%
  • Aantal examenvragen: 40
  • Minimaal aantal goed te beantwoorden: 28
  • Examen stijl: Multiple choice
  • Open Boek: Nee


ITIL® is a (registered) Trade Mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS. All rights reserved.

8,6
Gemiddeld cijfer voor ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support
Gebaseerd op 14 ervaringen
starstarstarstarstar_border
dhr. Marcel Aardoom
8
warning ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support is niet meer beschikbaar

"Training zit prima in elkaar en wordt met veel enthousiasme gegeven.
Bevat ontzettend veel theorie / droge stof maar toch weet de trainer dit op een boeiende manier aan elkaar te praten en de aandacht vast te houden wat ik ontzettend knap vind. De trainer is hierin de bepalende factor en zorgt voor de succes factor.
Goeie afwisseling tussen theorie, praktijk opdrachten en pauze.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 8
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 6
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 17-11-2021 00:00

"Training zit prima in elkaar en wordt met veel enthousiasme gegeven. Bevat ontzettend veel theorie / droge stof maar toch weet de trainer d… alles lezen - 17-11-2021 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
warning ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support is niet meer beschikbaar

"Dat jullie Ton in kunnen zetten als een professionele en enthousiaste trainer. Het grootste gedeelte van de training is best wel veel theorie met maar door de snelheid en enthousiasme was het goed te volgen!
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 8
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 6
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 20-08-2021 00:00

"Dat jullie Ton in kunnen zetten als een professionele en enthousiaste trainer. Het grootste gedeelte van de training is best wel veel theori… alles lezen - 20-08-2021 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
warning ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support is niet meer beschikbaar

"Trainer die goed voorbereid en geinspireerd (boven de stof staand) de 3 online trainingsdagen geeft. Goed time-management (aandacht voor pauzes), zeker belangrijk bij online trainingen. Blijft toch ook wel bijzonder dat dit soort trainingen tegenwoordigook online goed te doen zijn.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 6
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 6
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 19-08-2021 00:00

"Trainer die goed voorbereid en geinspireerd (boven de stof staand) de 3 online trainingsdagen geeft. Goed time-management (aandacht voor pa… alles lezen - 19-08-2021 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
warning ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support is niet meer beschikbaar

"Het trainingsmateriaal en de manier van training geven. Boeken zijn enorm handig en de trainer kwam met diverse praktische voorbeelden. Dit vind ik persoonlijk erg bruikbaar.

Daarnaast is Mural ook erg fijn om te werken, vooral voor de groepsopdrachten.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 10
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 8
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 8
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 15-04-2021 00:00

"Het trainingsmateriaal en de manier van training geven. Boeken zijn enorm handig en de trainer kwam met diverse praktische voorbeelden. Dit … alles lezen - 15-04-2021 00:00

starstarstarstarstar_border
dhr. Wim Brink
8
warning ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support is niet meer beschikbaar

"De gebruikte tools zoals Mural en Socrative maken van deze online training toch een interactieve sessie, dit uiteraard mede te danken aan de trainer Ton van Lieshout.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 10
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 8
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 6
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 15-04-2021 00:00

"De gebruikte tools zoals Mural en Socrative maken van deze online training toch een interactieve sessie, dit uiteraard mede te danken aan de… alles lezen - 15-04-2021 00:00

starstarstarstarstar_half
dhr. Alexander Serruys
9
warning ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support is niet meer beschikbaar

"Het studiemateriaal zag er goed uit. Het proces van het bestellen van boeken is ook snel. Dit keer beter dan Foundations, we kregen de sheets in een boek.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 8
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 03-03-2021 00:00

"Het studiemateriaal zag er goed uit. Het proces van het bestellen van boeken is ook snel. Dit keer beter dan Foundations, we kregen de sheet… alles lezen - 03-03-2021 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
warning ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support is niet meer beschikbaar

"Op Ton van Lieshout die op een enthousiaste en duidelijke manier ons door de leerstof heeft geleid.
Dat feedback uit een vorige evaluatie daadwerkelijk is opgepakt ( zoals bijv toelichting op gebruik mural, leesbaarheid mural)
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 10
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 6
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 6
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 6
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 03-03-2021 00:00

"Op Ton van Lieshout die op een enthousiaste en duidelijke manier ons door de leerstof heeft geleid. Dat feedback uit een vorige evaluatie d… alles lezen - 03-03-2021 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
warning ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support is niet meer beschikbaar

"De manier waarop de trainer de cursus geeft, het blijft moeilijk op afstand gefocused te blijven, maar Ton van Lieshout weet te blijven boeien.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 10
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 8
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 8
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 01-03-2021 00:00

"De manier waarop de trainer de cursus geeft, het blijft moeilijk op afstand gefocused te blijven, maar Ton van Lieshout weet te blijven boei… alles lezen - 01-03-2021 00:00

starstarstarstarstar
Anoniem
10
warning ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support is niet meer beschikbaar

"Op Ton.
Hoe hij alles voorbereid heeft, hoe hij vangnetten inbouwt voor als iets technisch fout gaat. Compliment waard.
Daarnaast hoe hij praktijk weet te integreren in de stof, de stof ook levend weet te maken voor de cursisten, petje af.
Francois.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 10
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 26-02-2021 00:00

"Op Ton. Hoe hij alles voorbereid heeft, hoe hij vangnetten inbouwt voor als iets technisch fout gaat. Compliment waard. Daarnaast hoe hij … alles lezen - 26-02-2021 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
warning ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support is niet meer beschikbaar

"Op de verbetering in het bestellen van boeken en van de acadamy omgeving. Veel gebruikers vriendelijker dan voorheen.
Enthousiaste trainers die duidleijk plezier in hun werk hebben
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 8
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 4
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 26-02-2021 00:00

"Op de verbetering in het bestellen van boeken en van de acadamy omgeving. Veel gebruikers vriendelijker dan voorheen. Enthousiaste trainers… alles lezen - 26-02-2021 00:00

starstarstarstarstar
Anoniem
10
warning ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support is niet meer beschikbaar

"Training heeft aan mijn verwachtingen voldaan. Goede trainer, legt alles alles goed uit, zorgt dat er tijd voor vragen zijn.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 10
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 18-02-2021 00:00

"Training heeft aan mijn verwachtingen voldaan. Goede trainer, legt alles alles goed uit, zorgt dat er tijd voor vragen zijn.Hoe waardeer je … alles lezen - 18-02-2021 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
warning ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support is niet meer beschikbaar

"De manier van samenwerken in een online omgeving (Teams subchannels)
De professionaliteit van Ton als docent, waarbij het een kunst is om voor een scherm te blijven zenden van informatie.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 10
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 8" - 09-10-2020 00:00

"De manier van samenwerken in een online omgeving (Teams subchannels) De professionaliteit van Ton als docent, waarbij het een kunst is om v… alles lezen - 09-10-2020 00:00

starstarstarstarstar_border
dhr. Harm Brand
8
warning ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support is niet meer beschikbaar

"Energieke, enthousiaste trainer die heel makkelijk/goed met praktijkvoorbeelden en situaties uit het leven de theorie begrijpbaar weet te maken. Complimenten voor Ton!
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 6
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 8
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 6
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 09-10-2020 00:00

"Energieke, enthousiaste trainer die heel makkelijk/goed met praktijkvoorbeelden en situaties uit het leven de theorie begrijpbaar weet te ma… alles lezen - 09-10-2020 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
warning ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support is niet meer beschikbaar

"Fijne manier van lesgeven heeft Ton, fijne stem om naar te luisteren. Hij houdt je goed bij de les. De afwisseling was goed tussen actief en luisteren en ook heel fijn de effectieve pauze momenten. Hierdoor had je snel genoeg een break om fris genoeg te blijven.
Handig ook die timers continue en de aparte kamers. Echt top zat het in elkaar hoor Ton, ook al vond je zelf af en toe dat je bepaalde dingen nog even iets beter in moest richten. Ik heb er echt 0 keer hinder van ondervonden! Je wist het altijd snel weer op te lossen.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 8
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 6
Hoe waardeer je Trainer? 8" - 08-10-2020 00:00

"Fijne manier van lesgeven heeft Ton, fijne stem om naar te luisteren. Hij houdt je goed bij de les. De afwisseling was goed tussen actief en… alles lezen - 08-10-2020 00:00

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.