ITIL®4 Specialist Drive Stakeholder Value
"Ton is een geweldige trainer, kan saaie stof toch interessant maken.
Trainingen via teams bevallen mij vele malen beter dan klassikaal.
Dat komt ook doordat Ton geslaagd is in het bedenken van oefeningen die je alleen of met meerderen electronisch kan doen.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 8
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 8
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 08-10-2021 00:00
"Ton is een geweldige trainer, kan saaie stof toch interessant maken. Trainingen via teams bevallen mij vele malen beter dan klassikaal. Da… alles lezen - 08-10-2021 00:00
Startdata en plaatsen
computer Online: Online Virtual 26 feb. 2024 tot 28 feb. 2024Toon rooster event 26 februari 2024, 09:00-16:30, Online Virtual, ITIL®4 Specialist Drive Stakeholder Value event 27 februari 2024, 09:00-16:30, Online Virtual, ITIL®4 Specialist Drive Stakeholder Value event 28 februari 2024, 09:00-16:30, Online Virtual, ITIL®4 Specialist Drive Stakeholder Value |
Beschrijving
Wij voeren onze trainingen zowel op locatie als online uit. Kijk bij jouw training voor de locatie die van toepassing is.
Korte beschrijving
Deze module bestrijkt de 'core' van alle soorten betrokkenheid en interactie tussen een serviceprovider en de klanten, gebruikers, leveranciers en partners.
Doelgroep
ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value is bedoeld voor ITSM-medewerkers die betrokken zijn bij het beheer en de integratie van stakeholders, gericht op de customer journey en ervaring en het bevorderen van partner en leverancier relaties. Het volgen van een geaccrediteerde training is verplicht om volledig inzicht in het kernmateriaal te krijgen en tevens is het ITIL 4 Foundation een vereiste. Doelgroep is onder andere maar niet beperkt tot:
Customer experience (CX) manager,
Customer experience (CX)/us…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Wij voeren onze trainingen zowel op locatie als online uit. Kijk bij jouw training voor de locatie die van toepassing is.
Korte beschrijving
Deze module bestrijkt de 'core' van alle soorten betrokkenheid en interactie tussen een serviceprovider en de klanten, gebruikers, leveranciers en partners.
Doelgroep
ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value is bedoeld voor ITSM-medewerkers die betrokken zijn bij het beheer en de integratie van stakeholders, gericht op de customer journey en ervaring en het bevorderen van partner en leverancier relaties. Het volgen van een geaccrediteerde training is verplicht om volledig inzicht in het kernmateriaal te krijgen en tevens is het ITIL 4 Foundation een vereiste. Doelgroep is onder andere maar niet beperkt tot:
Customer experience (CX) manager,
Customer experience (CX)/user experience (UX) designers,
Product Owners,
Digital product managers,
Portfolio managers,
Relationship managers,
Service en solution architecten.
Voorvereisten
ITIL®4 Foundation
Doelstelling
Het zal iedere IT-medewerkers in staat stellen door middel van een customer journey een bijdrage te leveren in co-creatie van waarde door services
Exameninformatie
- Duur examen: 90 min
- % extra tijd indien niet in moedertaal: 25%
- Aantal examenvragen: 40
- Minimaal aantal goed te beantwoorden: 28
- Examen stijl: Multiple choice
- Open Boek: Nee
ITIL® is a (registered) Trade Mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS. All rights reserved.
"Ton is een geweldige trainer, kan saaie stof toch interessant maken.
Trainingen via teams bevallen mij vele malen beter dan klassikaal.
Dat komt ook doordat Ton geslaagd is in het bedenken van oefeningen die je alleen of met meerderen electronisch kan doen.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 8
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 8
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 8
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 08-10-2021 00:00
"Ton is een geweldige trainer, kan saaie stof toch interessant maken. Trainingen via teams bevallen mij vele malen beter dan klassikaal. Da… alles lezen - 08-10-2021 00:00
"De opzet van de cursus inhoudelijk (materialen, tools used) maar ook de wijze waarop virueel cursus wordt gegeven (afwisseling, tijdige pauzes etc.)
De passie, inzet en bevlogenheid van Trainer Ton.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 8
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 10
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 28-01-2021 00:00
"De opzet van de cursus inhoudelijk (materialen, tools used) maar ook de wijze waarop virueel cursus wordt gegeven (afwisseling, tijdige pauz… alles lezen - 28-01-2021 00:00
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.