Kritiek hanteren

Niveau
Startdatum en plaats
Logo van Capgemini Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Capgemini Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.539 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

3543 KA Utrecht
sep. 2019
Toon rooster
event 1 september 2019, 00:00-00:00, Kritiek hanteren
3543 KA Utrecht
okt. 2019
Toon rooster
event 1 oktober 2019, 00:00-00:00, Kritiek hanteren
3543 KA Utrecht
nov. 2019
Toon rooster
event 1 november 2019, 00:00-00:00, Kritiek hanteren
3543 KA Utrecht
dec. 2019
Toon rooster
event 1 december 2019, 00:00-00:00, Kritiek hanteren
3543 KA Utrecht
jan. 2020
Toon rooster
event 1 januari 2020, 00:00-00:00, Kritiek hanteren
3543 KA Utrecht
feb. 2020
Toon rooster
event 1 februari 2020, 00:00-00:00, Kritiek hanteren

Beschrijving

Korte beschrijving:

Kun je ontvangen feedback goed begrijpen en omzetten in groeipotentieel? Leer je veel van je feedback? Kun je de onderliggende behoeften van kritiekgevers onderkennen en begrijpen? Weet je hoe je de verschillende soorten kritiek oppakt? Wil je ook onterechte kritiek een plek kunnen geven? Je beseft dat kritiek potentieel bijdraagt aan het verbeteren van je professionele gedrag. Wij helpen je van kritiek ontvangen een groeiproces te maken omdat je weet om te gaan met terechte en onterechte kritiek. In deze competentietraining ligt het accent op het vertalen van kritiek naar voor jou waardevolle inzichten in jouw persoonlijke optreden. Je leert hoe je effectief kunt reagere…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Feedback geven en ontvangen, Assertiviteit, Communicatieve vaardigheden, Zelfvertrouwen en Time management.

Korte beschrijving:

Kun je ontvangen feedback goed begrijpen en omzetten in groeipotentieel? Leer je veel van je feedback? Kun je de onderliggende behoeften van kritiekgevers onderkennen en begrijpen? Weet je hoe je de verschillende soorten kritiek oppakt? Wil je ook onterechte kritiek een plek kunnen geven? Je beseft dat kritiek potentieel bijdraagt aan het verbeteren van je professionele gedrag. Wij helpen je van kritiek ontvangen een groeiproces te maken omdat je weet om te gaan met terechte en onterechte kritiek. In deze competentietraining ligt het accent op het vertalen van kritiek naar voor jou waardevolle inzichten in jouw persoonlijke optreden. Je leert hoe je effectief kunt reageren als je kritiek ontvangt. Na afloop van de training: "Kun je de verschillende soorten kritiek herkennen "Heb je inzicht in de manier waarop je effectief omgaat met de ontvangen kritiek "Ben je in staat instrumenten in te zetten om de vertaling van kritiek naar behoeften en gedrag te effectueren

Doelgroep:

De opleiding is bedoeld voor professionals die willen leren van feedback en kritiek en daarin hun eigen aanpak willen ontwikkelen.Het individuele karakter van de training zorgt ervoor dat deze aansluit bij jouw eigen praktijk en leerdoelen. Je werkt met praktijkopdrachten, opdrachten met collega's, oefent in jouw eigen werksituatie, doet aan zelfreflectie en spart met je begeleider.Wekelijks bespreek je de uitgevoerde opdrachten met je begeleider via telefoon of mail. De totale studiebelasting bedraagt ongeveer 3 (werk)dagen in een periode van maximaal 3 maanden, afhankelijk van je leerdoel en tijd.De training is afgestemd op de behoeften van de deelnemers, of je deze nu in groepsverband doet, of individueel als Workplace Learning.

Voorvereisten:

Geen specifiek niveaje vereist

Doelstelling:

Je beseft dat kritiek potentieel bijdraagt aan het verbeteren van je professionele gedrag. In deze competentietraining ligt het accent op inzicht krijgen in het vertalen van kritiek naar voor jou waardevolle inzichten in jouw persoonlijk optreden. Je leert hoe je effectief kunt reageren als je kritiek ontvangt. Na afloop van de training: kun je de verschillende soorten kritiek herkennen heb je inzicht in de manier waarop je effectief omgaat met de ontvangen kritiek ben je in staat instrumenten in te zetten om de vertaling van kritiek naar behoeften en gedrag te effectueren.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.