Service Design

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats

Service Design

Capgemini Academy
Logo van Capgemini Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 Capgemini Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 3.854 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9
Gemiddeld cijfer voor Service Design
Gebaseerd op 3 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Jan Hoos
9
Service Design

"Het enthousiasme dat Eva heeft laten zien. Voor een online training is dat extra belangrijk denk ik. Het hielp mij in ieder geval extra enthousiast te worden over wat ze liet zien. Ze vertelde veel voorbeelden van haar eigen ervaring wat ook hielp.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 8
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 04-03-2021 00:00

"Het enthousiasme dat Eva heeft laten zien. Voor een online training is dat extra belangrijk denk ik. Het hielp mij in ieder geval extra enth… alles lezen - 04-03-2021 00:00

Startdata en plaatsen

place3543 KA Utrecht
10 jan. 2022 tot 17 jan. 2022
Toon rooster
event 10 januari 2022, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, Service Design
event 17 januari 2022, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, Service Design
place3543 KA Utrecht
14 apr. 2022 tot 21 apr. 2022
Toon rooster
event 14 april 2022, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, Service Design
event 21 april 2022, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, Service Design
place3543 KA Utrecht
22 aug. 2022 tot 29 aug. 2022
Toon rooster
event 22 augustus 2022, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, Service Design
event 29 augustus 2022, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, Service Design
place3543 KA Utrecht
17 nov. 2022 tot 24 nov. 2022
Toon rooster
event 17 november 2022, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, Service Design
event 24 november 2022, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, Service Design

Beschrijving

Wij voeren onze trainingen zowel op locatie als online uit. Kijk bij jouw training voor de locatie die van toepassing is.

Korte beschrijving:


Deze tweedaagse hands-on Service Design training leert je hoe je methoden, sjablonen en hulpmiddelen voor het ontwerpen van producten en diensten direct kunt toepassen in de praktijk.

Doelgroep:


De training is geschikt voor iedereen die betrokken is bij productontwerp, meer wil weten over het verhogen van de waarde voor gebruikers via de Design Thinking filosofie, die veel verschillende Service Design-technieken wil leren toepassen en inzicht krijgen in wanneer deze bruikbaar zijn. Te denken valt bijvoorbeeld aan:
-Product owners;
-Product managers;
-(Business) analisten;
-(Startende) UX'ers;
-Ontwikkelaars.

Voorvereisten:


Bekend met Design Thinking

Doelstelling:


N…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Wij voeren onze trainingen zowel op locatie als online uit. Kijk bij jouw training voor de locatie die van toepassing is.

Korte beschrijving:


Deze tweedaagse hands-on Service Design training leert je hoe je methoden, sjablonen en hulpmiddelen voor het ontwerpen van producten en diensten direct kunt toepassen in de praktijk.

Doelgroep:


De training is geschikt voor iedereen die betrokken is bij productontwerp, meer wil weten over het verhogen van de waarde voor gebruikers via de Design Thinking filosofie, die veel verschillende Service Design-technieken wil leren toepassen en inzicht krijgen in wanneer deze bruikbaar zijn. Te denken valt bijvoorbeeld aan:
-Product owners;
-Product managers;
-(Business) analisten;
-(Startende) UX'ers;
-Ontwikkelaars.

Voorvereisten:


Bekend met Design Thinking

Doelstelling:


Na deze training:- Ken je de kracht van Design Thinking in combinatie met de Service Design methoden;- Herken je de verschillende fasen van het ontwerpproces en de relatie met andere methoden, zoals Agile;- Gebruik je, afhankelijk van de situatie, de beste methoden, sjablonen en technieken;- Kun je je organisatie meenemen in deze manier van werken.De training Service Design is actief en interactief opgezet met veel oefeningen. Daardoor kun je het geleerde na afloop direct in je eigen praktijk toepassen.



Veel events zijn virtueel te volgen: kijk bij de locatie van de bijeenkomsten.

9
Gemiddeld cijfer voor Service Design
Gebaseerd op 3 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Jan Hoos
9
Service Design

"Het enthousiasme dat Eva heeft laten zien. Voor een online training is dat extra belangrijk denk ik. Het hielp mij in ieder geval extra enthousiast te worden over wat ze liet zien. Ze vertelde veel voorbeelden van haar eigen ervaring wat ook hielp.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 8
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 04-03-2021 00:00

"Het enthousiasme dat Eva heeft laten zien. Voor een online training is dat extra belangrijk denk ik. Het hielp mij in ieder geval extra enth… alles lezen - 04-03-2021 00:00

starstarstarstarstar_half
De Bruijne
UX Designer
9
Service Design

"Hele leuke interactieve training! Veel nieuwe tools leren kennen en de theorie in gedoken.

Had deze training liever op locatie gevolgd, maar dat is persoonlijke voorkeur. Online werkte prima door een Mural board. " - 18-02-2021 15:44

"Hele leuke interactieve training! Veel nieuwe tools leren kennen en de theorie in gedoken. Had deze training liever op locatie gevolgd, … alles lezen - 18-02-2021 15:44

starstarstarstarstar_half
mevr. Lou de Ruiter
9
Service Design

"Ondanks dat de training virtueel was vanwege Covid-19 voelde het toch alsof we allemaal in dezelfde ruimte waren. Door gebruik te maken van break-out rooms, collega's die geïnterviewd konden worden en Mural konden we goed samenwerken en de opdrachten maken. Eva weet in haar trainingen een goede balans te houden tussen theorie en opdrachten, en staat open voor vragen/opmerkingen.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 8
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 22-09-2020 00:00

"Ondanks dat de training virtueel was vanwege Covid-19 voelde het toch alsof we allemaal in dezelfde ruimte waren. Door gebruik te maken van … alles lezen - 22-09-2020 00:00

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.