Service Design

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Capgemini Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 Capgemini Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 3.072 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9
Gemiddeld cijfer voor Service Design
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
mevr. Lou de Ruiter
9
Service Design

"Ondanks dat de training virtueel was vanwege Covid-19 voelde het toch alsof we allemaal in dezelfde ruimte waren. Door gebruik te maken van break-out rooms, collega's die geïnterviewd konden worden en Mural konden we goed samenwerken en de opdrachten maken. Eva weet in haar trainingen een goede balans te houden tussen theorie en opdrachten, en staat open voor vragen/opmerkingen.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 8
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 22-09-2020 00:00

"Ondanks dat de training virtueel was vanwege Covid-19 voelde het toch alsof we allemaal in dezelfde ruimte waren. Door gebruik te maken van … alles lezen - 22-09-2020 00:00

Startdata en plaatsen

computer Online: Online Virtual
16 feb. 2021 tot 17 feb. 2021
Toon rooster
event 16 februari 2021, 09:00-16:30, Online Virtual, Service Design
event 17 februari 2021, 09:00-16:30, Online Virtual, Service Design
computer Online: Online Virtual
10 mei. 2021 tot 11 mei. 2021
Toon rooster
event 10 mei 2021, 09:00-16:30, Online Virtual, Service Design
event 11 mei 2021, 09:00-16:30, Online Virtual, Service Design
place3543 KA Utrecht
4 aug. 2021 tot 5 aug. 2021
Toon rooster
event 4 augustus 2021, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, Service Design
event 5 augustus 2021, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, Service Design
place3543 KA Utrecht
8 nov. 2021 tot 9 nov. 2021
Toon rooster
event 8 november 2021, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, Service Design
event 9 november 2021, 09:00-16:30, 3543 KA Utrecht, Service Design

Beschrijving

In het kader van de door het RIVM gecommuniceerde extra maatregelen, m.b.t. het tegengaan van verdere verspreiding van COVID-19, zijn trainingen bij ons op locatie omgezet naar virtuele varianten.

Korte beschrijving:

In deze tweedaagse praktijkgerichte training leer je hoe je de Design Thinking filosofie toepast via Service Design methoden.

Doelgroep:

Deze training is bij uitstek geschikt als je werkt in een rol als: - Visual Designer - Webdesigner - startende UX professional - Art Director - Front-End Developer - Project manager - Business analistEn verder voor iedereen met een interesse in Service Design

Voorvereisten:

Geen

Doelstelling:

In deze cursus leer je de kracht van Design Thinking in combinatie met de Service Design methoden. De focus ligt op de verschillende fasen van het ontwerp proces.En de relatie met andere methoden, bijvoorbeeld Agile.Toepassen en het gebruik van vers…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Journey, SEO, UX / User Experience Design, Neuromarketing en Design Thinking.

In het kader van de door het RIVM gecommuniceerde extra maatregelen, m.b.t. het tegengaan van verdere verspreiding van COVID-19, zijn trainingen bij ons op locatie omgezet naar virtuele varianten.

Korte beschrijving:

In deze tweedaagse praktijkgerichte training leer je hoe je de Design Thinking filosofie toepast via Service Design methoden.

Doelgroep:

Deze training is bij uitstek geschikt als je werkt in een rol als: - Visual Designer - Webdesigner - startende UX professional - Art Director - Front-End Developer - Project manager - Business analistEn verder voor iedereen met een interesse in Service Design

Voorvereisten:

Geen

Doelstelling:

In deze cursus leer je de kracht van Design Thinking in combinatie met de Service Design methoden. De focus ligt op de verschillende fasen van het ontwerp proces.En de relatie met andere methoden, bijvoorbeeld Agile.Toepassen en het gebruik van verschillende canvassen bijvoorbeeld persona's, service blueprints en ideation.Het is een erg interactieve cursus, de deelnemers leren door ermee te oefenen. Hierdoor kan het direct toegepast worden in de praktijk. - Veel events zijn virtueel te volgen: kijk bij de locatie van de bijeenkomsten.
9
Gemiddeld cijfer voor Service Design
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar_half
mevr. Lou de Ruiter
9
Service Design

"Ondanks dat de training virtueel was vanwege Covid-19 voelde het toch alsof we allemaal in dezelfde ruimte waren. Door gebruik te maken van break-out rooms, collega's die geïnterviewd konden worden en Mural konden we goed samenwerken en de opdrachten maken. Eva weet in haar trainingen een goede balans te houden tussen theorie en opdrachten, en staat open voor vragen/opmerkingen.
Hoe waardeer je de trainingsmaterialen? 8
In hoeverre heb je geleerd wat je wilde leren? 10
In hoeverre zou je deze training aanbevelen? 10
In hoeverre is het geleerde toepasbaar? 8
Hoe waardeer je Trainer? 10" - 22-09-2020 00:00

"Ondanks dat de training virtueel was vanwege Covid-19 voelde het toch alsof we allemaal in dezelfde ruimte waren. Door gebruik te maken van … alles lezen - 22-09-2020 00:00

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.