Relatie met de klant: actief luisteren

Type product
Niveau
Logo van CEGOS (NL)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Elke klant is verschillend.Als je weet hoe je vragen moet stellen en hoe je moet luisteren, dan vertellen ze je niet alleen hun wensen, maar ook wie ze zijn, wat hun waarden zijn, wat hun geloof is en wat hun gevoelens zijn.Door klanten perfect te begrijpen win je hun vertrouwen.Door klanten en hun verzoeken te begrijpen, kun je beter beslissen hoe je hun steun kunt krijgen voor de voorgestelde oplossing.

Programma

Voorwaarden die klanten aanmoedigen om zich te uiten Een doeltreffende ondervraging Obstakels voor wederzijds begrip Empathisch luisteren

Doelen/Doelstellingen

Hoe je naar klanten en hun verzoeken luistert op de manier die zij verwachten Schep voorwaarden die klanten aanmoedigen o…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Elke klant is verschillend.Als je weet hoe je vragen moet stellen en hoe je moet luisteren, dan vertellen ze je niet alleen hun wensen, maar ook wie ze zijn, wat hun waarden zijn, wat hun geloof is en wat hun gevoelens zijn.Door klanten perfect te begrijpen win je hun vertrouwen.Door klanten en hun verzoeken te begrijpen, kun je beter beslissen hoe je hun steun kunt krijgen voor de voorgestelde oplossing.

Programma

Voorwaarden die klanten aanmoedigen om zich te uiten Een doeltreffende ondervraging Obstakels voor wederzijds begrip Empathisch luisteren

Doelen/Doelstellingen

Hoe je naar klanten en hun verzoeken luistert op de manier die zij verwachten Schep voorwaarden die klanten aanmoedigen om zich te uitenBegrijp hoe je de klant vragen steltHerken obstakels voor wederzijdse wederzijds begripLuister emphatisch

Voor wie?

Iedereen die direct met klanten werkt

Vereiste ervaring/Criteria

Geen vereisten.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.