Motiverende Gespreksvoering CEMI

Niveau
Tijdsduur
Logo van CEMI consultancy

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Unieke inzichten om anderen te motiveren

De training motiverende gespreksvoering voor organisaties en professionals!

Zoek je als professional een manier om sterker te kunnen overtuigen zonder te pushen? Of wil je dat jouw team in staat is om beter te kunnen verbinden met elkaar en er met de klant? Zoek je een krachtige tool om anderen intrinsiek te motiveren? 
​Leer dan zelf de basis principes van motiverende gespreksvoering toe te passen. Na deze introductietraining, heb je inzicht in wat mensen motiveert om naar je te luisteren en ben je in staat om de communicatie in jouw vakgebied een enorme stimulans te geven. Je beheerst de basis van motiverende gesprekstechnieken.

Wat ga je leren?

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Gesprekstechnieken, Communicatieve vaardigheden, Gespreksvaardigheden, Communicatievaardigheden en Socratisch.

Unieke inzichten om anderen te motiveren

De training motiverende gespreksvoering voor organisaties en professionals!

Zoek je als professional een manier om sterker te kunnen overtuigen zonder te pushen? Of wil je dat jouw team in staat is om beter te kunnen verbinden met elkaar en er met de klant? Zoek je een krachtige tool om anderen intrinsiek te motiveren? 
​Leer dan zelf de basis principes van motiverende gespreksvoering toe te passen. Na deze introductietraining, heb je inzicht in wat mensen motiveert om naar je te luisteren en ben je in staat om de communicatie in jouw vakgebied een enorme stimulans te geven. Je beheerst de basis van motiverende gesprekstechnieken.

Wat ga je leren?

  • Gemakkelijker een relatie opbouwen, voor een uitstekende customer experience of verkoopresultaat.
  • Weerstanden of conflicten  voorkomen of op te lossen.
  • De intrinsieke motivatie bij mensen te verhogen.
  • Mensen te begeleiding in hun veranderproces,
  • Te zorgen voor een open en veilige sfeer in communicatie.
  • Mensen te betrekken bij de veranderingen die je graag wilt doorvoeren.

Een motiverende gepsreksvoering training voor (non) profit organisaties:

CEMI is een veranderformule en gespreksmethodiek in één, die mens en organisatie met elkaar verbindt. De methodiek vindt zijn oorsprong in de motiverende gespreksvoering en deze erkent de basisbehoeften van elk mens als motivatie, om gedrag te veranderen. De motivatiepsychologie noemt dit het ABC van motivatie:  De behoefte om zelf keuzes te kunnen maken (Autonomie), je onderdeel voelen van een groter geheel (Betrokkenheid) en je vaardig voelen (Competentie). CEMI implementeren in de organisatie leidt tot een  betere onderlinge communicatie en verbinding met de klant.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met CEMI consultancy, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.