BiSL Foundation - Gebruikersondersteuning

Type product
Tijdsduur
Logo van CLS Computertrainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,2 CLS Computertrainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 9,2 (uit 136 ervaringen)
Bovnl winner icon 2017Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #2 in Automatisering & ICT/IT.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #3 in Automatisering & ICT/IT.

Lees meer over Beste Opleider 2017.

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Genomineerd voor beste opleider 2017

Gebruikersondersteuning is een operationeel proces, met activiteiten die in de praktijk vaak al door key users en functioneel beheerders worden uitgevoerd. In de cursus BiSL Foundation - Gebruikersondersteuning wordt aan de hand van BiSL gekeken of het beter kan. De reactieve en proactieve activiteiten van het BiSL-proces Gebruikersondersteuning worden doorlopen aan de hand van de eigen werksituatie en knelpunten geraakt en oplossingen gezocht. 

Theorie wordt afgewisseld met de eigen praktijk. De cursus leent zich daarom uitstekend voor een in company setting, waarbij de inhoud kan worden afgestemd op de eigen bedrijfssituatie.

De specifieke leerdoelen zijn:

  • detailkennis opdoen van het Bi…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Genomineerd voor beste opleider 2017

Gebruikersondersteuning is een operationeel proces, met activiteiten die in de praktijk vaak al door key users en functioneel beheerders worden uitgevoerd. In de cursus BiSL Foundation - Gebruikersondersteuning wordt aan de hand van BiSL gekeken of het beter kan. De reactieve en proactieve activiteiten van het BiSL-proces Gebruikersondersteuning worden doorlopen aan de hand van de eigen werksituatie en knelpunten geraakt en oplossingen gezocht. 

Theorie wordt afgewisseld met de eigen praktijk. De cursus leent zich daarom uitstekend voor een in company setting, waarbij de inhoud kan worden afgestemd op de eigen bedrijfssituatie.

De specifieke leerdoelen zijn:

  • detailkennis opdoen van het BiSL-proces Gebruikersondersteuning;
  • vertaling maken vanuit het BiSL-proces Gebruikersondersteuning naar de eigen werksituatie; 
  • verbeterpunten kunnen benoemen (zowel in de reactieve activiteiten als in proactieve activiteiten) in de procedures, de verdeling van taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden, de KPI's, etc.

Doelgroep
De cursus is bestemd voor key users (super users, kerngebruikers), functioneel beheerders, IT'ers die op operationeel vlak met gebruikersondersteuning te maken hebben en lijnmanagers die op operationeel niveau te maken hebben met vormgeving en organisatie van gebruikersondersteuning.

Voorkennis
Voor het succesvol volgen van de cursus is kennis op het niveau van BiSL Foundation vereist. In de praktijk blijken een afgeronde opleiding en het EXIN-certificaat een belangrijke bijdrage voorwaarde voor succes. Eventueel kan ook na ruim voldoende zelfstudie worden deelgenomen aan deze cursus. Daarnaast is enkele jaren ervaring in het vakgebied nodig om de vertaling naar de eigen praktijk zelf goed te kunnen maken.

Duur
De cursusduur is een dag.

Groepsgrootte
De maximale groepsgrootte bedraagt acht personen.

Certificaat
Na afloop van de cursus ontvangen alle deelnemers een certificaat.

Inclusief
Cursusmateriaal en lunch. 

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.