BiSL Foundation – Gebruikersondersteuning

Type product
Tijdsduur
Logo van CLS Computertrainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,2 CLS Computertrainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 9,2 (uit 150 ervaringen)
Bovnl winner icon 2017Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #2 in Automatisering & ICT/IT.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #3 in Automatisering & ICT/IT.

Lees meer over Beste Opleider 2018.

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Bewezen kwaliteit: wij zijn genomineerd voor beste opleider in 2016, 2017 en 2018

BiSL (Business Information Services Library) is een framework dat een beschrijving geeft van werkzaamheden die binnen een organisatie aan de klantzijde moeten worden uitgevoerd om de informatievoorzie

Gebruikersondersteuning is een operationeel proces, met activiteiten die in de praktijk vaak al door key users en functioneel beheerders worden uitgevoerd. In de cursus BiSL Foundation – Gebruikersondersteuning wordt aan de hand van BiSL gekeken of het beter kan. De reactieve en proactieve activiteiten van het BiSL-proces Gebruikersondersteuning worden doorlopen aan de hand van de eigen werksituatie en knelpunten geraakt en oplossingen gezocht.
Theorie wordt afgewisseld met de eigen praktijk. D…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Bewezen kwaliteit: wij zijn genomineerd voor beste opleider in 2016, 2017 en 2018

BiSL (Business Information Services Library) is een framework dat een beschrijving geeft van werkzaamheden die binnen een organisatie aan de klantzijde moeten worden uitgevoerd om de informatievoorzie

Gebruikersondersteuning is een operationeel proces, met activiteiten die in de praktijk vaak al door key users en functioneel beheerders worden uitgevoerd. In de cursus BiSL Foundation – Gebruikersondersteuning wordt aan de hand van BiSL gekeken of het beter kan. De reactieve en proactieve activiteiten van het BiSL-proces Gebruikersondersteuning worden doorlopen aan de hand van de eigen werksituatie en knelpunten geraakt en oplossingen gezocht.
Theorie wordt afgewisseld met de eigen praktijk. De cursus leent zich daarom uitstekend voor een in company setting, waarbij de inhoud kan worden afgestemd op de eigen bedrijfssituatie.
De specifieke leerdoelen zijn:

detailkennis opdoen van het BiSL-proces Gebruikersondersteuning;
vertaling maken vanuit het BiSL-proces Gebruikersondersteuning naar de eigen werksituatie;
verbeterpunten kunnen benoemen (zowel in de reactieve activiteiten als in proactieve activiteiten) in de procedures, de verdeling van taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden, de KPI’s, etc.

Cursusmateriaal en lunch zijn bij de lunch inbegrepen.
DoelgroepDe cursus is bestemd voor key users (super users, kerngebruikers), functioneel beheerders, IT'ers die

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.