Interviewing Techniques and Guidelines

Tijdsduur
Logo van CLS Computertrainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,2 CLS Computertrainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 9,2 (uit 195 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #2 in Automatisering & ICT/IT.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #3 in Automatisering & ICT/IT.

Lees meer over Beste Opleider 2018.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

CLS Computertrainingen biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Drachten, Ede, Eindhoven, Emmen, Enschede, Gouda, Groningen, Haarlem, Haarlemmermeer, Heerenveen, Hilversum, Leeuwarden, Leiden, Maastricht, Middelburg, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Terneuzen, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo, Westland, Zaanstad, Zoetermeer, Zwolle

Beschrijving

Bewezen kwaliteit: wij zijn genomineerd voor beste opleider in 2016, 2017 en 2018

Gebrek aan klant- of gebruikersbetrokkenheid is een van de meest voorkomende redenen dat projecten falen, en toch wordt het achterhalen van klanteisen onderschat. Interviewtechnieken zijn zeer belangr

Onze tweedaagse training Interviewing Techniques and Guidelines benadrukt het belang van het het ontdekken van de werkelijke klantvraag. Om de echte oorzaak van problemen te achterhalen, behandelen wij specifieke interviewtechnieken en manieren om een vertrouwensrelatie met de verschillende stakeholders op te bouwen.
U leert tijdens deze cursus welke vragen er gesteld moeten worden, hoe ze gesteld moeten worden en hoe antwoorden tegen het licht moeten worden gehouden, om engineers beter te kunn…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Design Thinking, Lean, Lean Startup, Voortgangsbewaking en Loopbaanadvies.

Bewezen kwaliteit: wij zijn genomineerd voor beste opleider in 2016, 2017 en 2018

Gebrek aan klant- of gebruikersbetrokkenheid is een van de meest voorkomende redenen dat projecten falen, en toch wordt het achterhalen van klanteisen onderschat. Interviewtechnieken zijn zeer belangr

Onze tweedaagse training Interviewing Techniques and Guidelines benadrukt het belang van het het ontdekken van de werkelijke klantvraag. Om de echte oorzaak van problemen te achterhalen, behandelen wij specifieke interviewtechnieken en manieren om een vertrouwensrelatie met de verschillende stakeholders op te bouwen.
U leert tijdens deze cursus welke vragen er gesteld moeten worden, hoe ze gesteld moeten worden en hoe antwoorden tegen het licht moeten worden gehouden, om engineers beter te kunnen uitleggen welke oplossing moet worden gebouwd.
Deze opleiding is ook in company beschikbaar.
Het cursusmateriaal en de lunch zijn bij de cursus inbegrepen.
DoelgroepDeze opleiding is geschikt voor iedereen die betrokken is bij het achterhalen van requirements.VoorkennisWij adviseren om vooraf onze cursus Requirements Engineering Foundations te volgen.DuurDe duur van deze cursus is twee dagen.GroepsgrootteDe maximale groepsgrootte bedraagt twaalf personen.CertificaatNa afloop van de training ontvangen de deelnemers een certificaat.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met CLS Computertrainingen, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.