ISO20000 Foundation

Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van CLS Computertrainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,2 CLS Computertrainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 9,2 (uit 210 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #2 in Automatisering & ICT/IT.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #3 in Automatisering & ICT/IT.

Lees meer over Beste Opleider 2018.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Utrecht
12 mrt. 2020 tot 13 mrt. 2020
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 12 maart 2020, 09:00-16:00, 2020-03-12
event 13 maart 2020, 09:00-16:00, 2020-03-13

Beschrijving

Bewezen kwaliteit: wij zijn genomineerd voor beste opleider in 2016, 2017 en 2018

Een kwaliteitsbenadering is een kwestie van leren, van afspraken maken, van prestatie en van evaluatie. En dit telkens opnieuw!

De norm ISO/IEC 20000 geeft u richtlijnen, waarmee u de kwaliteit van servicemanagement-processen van een ICT-organisatie kunt beoordelen en verbeteren. De norm is een objectieve meetlat op basis waarvan u kunt aantonen dat uw processen goed zijn georganiseerd. De norm bestaat uit twee documenten:

ISO 20000-1 de specificatie;
ISO 20000-2 de praktijk code.

In het eerste document worden de eisen gesteld waaraan een ICT-dienstverlener moet voldoen om een met de klant afgesproken ICT-dienstverlening te leveren tegen een afgesproken kwaliteit. Het tweede document bevat…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ISO 9001, Kwaliteitsmanagement, ISO/ IEC 20000, Lean en HACCP.

Bewezen kwaliteit: wij zijn genomineerd voor beste opleider in 2016, 2017 en 2018

Een kwaliteitsbenadering is een kwestie van leren, van afspraken maken, van prestatie en van evaluatie. En dit telkens opnieuw!

De norm ISO/IEC 20000 geeft u richtlijnen, waarmee u de kwaliteit van servicemanagement-processen van een ICT-organisatie kunt beoordelen en verbeteren. De norm is een objectieve meetlat op basis waarvan u kunt aantonen dat uw processen goed zijn georganiseerd. De norm bestaat uit twee documenten:

ISO 20000-1 de specificatie;
ISO 20000-2 de praktijk code.

In het eerste document worden de eisen gesteld waaraan een ICT-dienstverlener moet voldoen om een met de klant afgesproken ICT-dienstverlening te leveren tegen een afgesproken kwaliteit. Het tweede document bevat de alom aanvaarde ‘best practices’ van de kwaliteitsnormen met betrekking tot de IT servicemanagement-processen (ITIL). Deze processen leveren de best mogelijke ICT-diensten teneinde te voldoen aan de bedrijfsmatige behoefte van de klant.
De cursusprijs is inclusief lesmateriaal, koffie, thee en lunch. Het examengeld (€ 175,-) en BTW zijn niet bij de prijs inbegrepen.
DoelgroepDeze cursus is bestemd voor medewerkers van zowel interne als externe dienstverleners, die betrokken zijn bij of belang hebben bij ISO/IEC 20000. Ook indien (nog) geen sprake is van certificering.VoorkennisEr is geen specifieke voork

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met CLS Computertrainingen, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.