Time Management training: Efficiënt en effectief benutten van (werk-)tijd / Plannen en organiseren / Persoonlijke effectiviteit
- Tijdsduur
- Trainers
- +7
Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #1 beste kleine opleider en #2 in Communicatie.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #2 in Communicatie en #2 in Management.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Communicatie, #1 in Sales, #2 in Management en #2 in Opleiding & Onderwijs.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020."Zeer nuttige en leuke cursus. Meteen onderwerpen in de praktijk kunnen gaan toepassen en veel tips om te gaan uitwerken. Veel interactieve oefeningen en praktijkgericht. Er word geoefend met situaties die je dagelijks meemaakt. " - 15-11-2021 14:30
"Zeer nuttige en leuke cursus. Meteen onderwerpen in de praktijk kunnen gaan toepassen en veel tips om te gaan uitwerken. Veel interactieve o… alles lezen - 15-11-2021 14:30
Startdata en plaatsen
Coach+Result biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: Breda, Utrecht
Beschrijving
Balans in werk/privéleven, prioriteiten stellen, plan van aanpak opstellen, 'nee' zeggen, efficiënt en effectief plannen en organiseren, mailbox als timemanagement tool.
Waarom time managment?
Wil je een betere balans in je werk/privéleven? Je tijd efficiënt en effectief indelen door goed te plannen en organiseren? Minder tijd besteden aan zaken die veel tijd kosten en je weinig opleveren?
Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training:
- maak je voor jezelf onderscheid tussen 'tijdbespaarders' en 'tijdvreters'
- weet je hoe je een structuur aan kunt brengen in je dagelijkse werkzaamheden
- ga je jouw activiteiten/werkzaamheden prioriteren volgens de Eisenhower-methode
- kun en durf je 'ne…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Balans in werk/privéleven, prioriteiten stellen, plan van aanpak opstellen, 'nee' zeggen, efficiënt en effectief plannen en organiseren, mailbox als timemanagement tool.
Waarom time managment?
Wil je een betere
balans in je werk/privéleven? Je tijd efficiënt en effectief
indelen door goed te plannen en organiseren? Minder tijd besteden
aan zaken die veel tijd kosten en je weinig opleveren?
Wat is het resultaat?
Na afloop van deze
training:
- maak je voor jezelf onderscheid tussen 'tijdbespaarders' en 'tijdvreters'
- weet je hoe je een structuur aan kunt brengen in je dagelijkse werkzaamheden
- ga je jouw activiteiten/werkzaamheden prioriteren volgens de Eisenhower-methode
- kun en durf je 'nee' te zeggen volgens de HOND-methodiek
- weet je hoe en plan van aanpak op te stellen
- deel je je werktijd efficiënt in
- ga je effectief om met inkomend e-mail verkeer
Voor wie?
Voor iedereen die een betere
privé-werk balans wil en efficienter en effectiever om wil gaan met
de beschikbare tijd.
Locatie
Trainingscentrum Coach + Result
Breda. Bij voldoende interesse ook mogelijkheid tot training op
locatie omgeving Utrecht.
Onze trainer-coaches voorzien u graag van aanvullende informatie over de training Time management. Direct inschrijven voor de training Time Managment kan op onze website.
trefwoorden: time management, plannen, planning, structureren,
structuur, efficiënt, efficiëntie, efficiënt werken,
effectief, effectiviteit, tijdsindeling
Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact.
Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.
"Zeer nuttige en leuke cursus. Meteen onderwerpen in de praktijk kunnen gaan toepassen en veel tips om te gaan uitwerken. Veel interactieve oefeningen en praktijkgericht. Er word geoefend met situaties die je dagelijks meemaakt. " - 15-11-2021 14:30
"Zeer nuttige en leuke cursus. Meteen onderwerpen in de praktijk kunnen gaan toepassen en veel tips om te gaan uitwerken. Veel interactieve o… alles lezen - 15-11-2021 14:30
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.