Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

Niveau
Tijdsduur
Trainers
Sjoerd Wenselaar+6
Startdatum en plaats
Logo van Coach + Result
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Coach + Result heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 1.338 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Communicatie, #1 in Sales, #2 in Management en #2 in Opleiding & Onderwijs.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.

Lees meer over Beste Opleider 2018.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,5
Gemiddeld cijfer voor Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining
Gebaseerd op 169 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
Daniel Bonsu
starstarstarstarstar
Daniel Bonsu
Compliance
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Ik heb vandaag met een aantal collega's deelgenomen aan de training.Ivonne was zeer vakkundig en wist theorie te vertalen naar het praktische aspect van het lesmaterieel(naar mijn mening haar droombaan!). De technieken en gestructureerd opbouw hebben mij wat rijker gemaakt! Weer een geslaagd training!" - 12-04-2019 14:04

"Ik heb vandaag met een aantal collega's deelgenomen aan de training.Ivonne was zeer vakkundig en wist theorie te vertalen naar het praktisch… alles lezen - 12-04-2019 14:04

Startdata en plaatsen

Breda (Ulvenhout)
18 jun. 2019
check_circle Start gegarandeerd

Beschrijving

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen. 

Wat is het doel van deze training?
U leert uw telefonische servicegesprekken op perfect verzorgde, professionele en efficiënte wijze af te handelen. Dit zorgt voor een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties.

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training bent u o.a. in staat om:

  • Een klant- en servicegerichte houding aan te nemen
  • Een goede sfeer te creëren en de juiste ‘toon’ te zetten door te spiegelen aan de klant
  • De juiste telefoonetiquette te hanteren
  • Op de juiste wijze door te v…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen. 

Wat is het doel van deze training?
U leert uw telefonische servicegesprekken op perfect verzorgde, professionele en efficiënte wijze af te handelen. Dit zorgt voor een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties.

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training bent u o.a. in staat om:

  • Een klant- en servicegerichte houding aan te nemen
  • Een goede sfeer te creëren en de juiste ‘toon’ te zetten door te spiegelen aan de klant
  • De juiste telefoonetiquette te hanteren
  • Op de juiste wijze door te verbinden
  • Om te gaan met irritaties en ongenoegen
  • Om te gaan met verschillende klanttypen

Voor wie?
De training Klant- en servicegericht telefoneren is bedoeld voor iedere medewerker die inkomende telefoongesprekken voert met een dienstverlenend karakter. O.a. voor receptionisten, secretaressen, balie medewerkers, assistenten, klantenservice/customer service medewerkers, binnendienst medewerkers, administratief medewerkers, adviseurs etc.

Locatie

Trainingscentrum Coach + Result Breda. Bij voldoende interesse ook mogelijkheid tot training op locatie omgeving Utrecht. 

Direct inschrijven is mogelijk via onze website.

Trefwoorden: klantgericht telefoneren, service, klantvriendelijk, telefoniste, binnendienst, secretariaat, secretaresse, balie, receptie, receptioniste, inbound.

Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact. 

Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.

9,5
Gemiddeld cijfer voor Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining
Gebaseerd op 169 ervaringen
Daniel Bonsu
starstarstarstarstar
Daniel Bonsu
Compliance
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Ik heb vandaag met een aantal collega's deelgenomen aan de training.Ivonne was zeer vakkundig en wist theorie te vertalen naar het praktische aspect van het lesmaterieel(naar mijn mening haar droombaan!). De technieken en gestructureerd opbouw hebben mij wat rijker gemaakt! Weer een geslaagd training!" - 12-04-2019 14:04

"Ik heb vandaag met een aantal collega's deelgenomen aan de training.Ivonne was zeer vakkundig en wist theorie te vertalen naar het praktisch… alles lezen - 12-04-2019 14:04

starstarstarstarstar
Sarah Labanowski
Sales executive
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Anouk is een echte topper. Enorm veel geleerd van haar. Iedere keer weer zin in de training gehad. Ze doet het op een super leuke manier. Heerlijk mens. Ik kijk met een grote glimlach terug op deze sessies. " - 10-04-2019 14:26

"Anouk is een echte topper. Enorm veel geleerd van haar. Iedere keer weer zin in de training gehad. Ze doet het op een super leuke manier. He… alles lezen - 10-04-2019 14:26

starstarstarstarstar
Arjan Zweers
Project Manager
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Ik kijk tevreden terug op een intensieve dag trainen op onze locatie. In een ontspannen sfeer gecreëerd door onze bekwame trainer/Coach. Veel toepasbare praktijk situaties geoefend. Zeker voor herhaling vatbaar en zeker aan te bevelen. " - 04-04-2019 13:55

"Ik kijk tevreden terug op een intensieve dag trainen op onze locatie. In een ontspannen sfeer gecreëerd door onze bekwame trainer/Coach. Ve… alles lezen - 04-04-2019 13:55

starstarstarstarstar
Vince PADMOS
Planner
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Goede training, veel geleerd bedankt Udo tot de volgende!👍😁 thanks voor de fijne dag. En me 30 worden vol maken haha haha haha tot snel snel snel snel snel snel" - 04-04-2019 13:52

"Goede training, veel geleerd bedankt Udo tot de volgende!👍😁 thanks voor de fijne dag. En me 30 worden vol maken haha haha haha tot snel snel… alles lezen - 04-04-2019 13:52

starstarstarstarstar_half
Lucy ter Huerne
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"2 leerzame cursusdagen gevolgd door een persoonlijke coaching gegeven door Esther Noordhoek die je, door haar persoonlijke aanpak en enthousiasme, bij de les weet te houden van begin tot eind." - 27-02-2019 18:54

"2 leerzame cursusdagen gevolgd door een persoonlijke coaching gegeven door Esther Noordhoek die je, door haar persoonlijke aanpak en enthous… alles lezen - 27-02-2019 18:54

starstarstarstarstar_half
Elise Swam
planner
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"2 fijne trainingsdagen gehad en een persoonlijke coaching. Esther is een energiek persoon die maakt dat je enthousiast aan de slag gaat! Een zeer leerzame training die ik met plezier gevolgd heb!" - 25-02-2019 14:40

"2 fijne trainingsdagen gehad en een persoonlijke coaching. Esther is een energiek persoon die maakt dat je enthousiast aan de slag gaat! Een… alles lezen - 25-02-2019 14:40

starstarstarstarstar_half
Wendy Kuipers
Front Office medewerker
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Ester is een fijne coach die jou op een prettige en persoonlijke manier laat ervaren hoe jij jezelf kunt verbeteren. Door de algemene training vooraf heb je al meteen genoeg handvaten om direct aan de slag te gaan." - 25-02-2019 14:39

"Ester is een fijne coach die jou op een prettige en persoonlijke manier laat ervaren hoe jij jezelf kunt verbeteren. Door de algemene traini… alles lezen - 25-02-2019 14:39

starstarstarstarstar_border
Sabine Onderstal
Telefoniste & commercieel medewerker
8
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Mijn cursus 'Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken Telefoontraining' viel uit boven mijn verwachtingen. Joyce is een hele leuke vrouw die de cursus op een leuke boeiende manier verteld. " - 13-02-2019 08:00

"Mijn cursus 'Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken Telefoontraining' viel uit boven mij… alles lezen - 13-02-2019 08:00

starstarstarstarstar
Beekman
Bestemmingsexpert
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Koen wist iedereen goed individueel aandacht te geven terwijl hij de groep een goede training gaf. Duidelijk, effectief met praktische tips. Voor zowel nieuwe als bestaande werknemers heel interessant. Een ontspannen sfeer met humor en laagdrempelig maakte het fijn om te leren van Koen." - 04-12-2018 15:28

"Koen wist iedereen goed individueel aandacht te geven terwijl hij de groep een goede training gaf. Duidelijk, effectief met praktische tips.… alles lezen - 04-12-2018 15:28

starstarstarstarstar
Vandenbergh
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Super interessante telefoontraining. De training vond plaats na mijn tweede werkweek en heeft me veel nieuwe inzichten gegeven in de telefonie. Het is een goede start en houvast voor mijn carriere in het bedrijf. Het was een zeer leerzame dag voor mij." - 04-12-2018 15:11

"Super interessante telefoontraining. De training vond plaats na mijn tweede werkweek en heeft me veel nieuwe inzichten gegeven in de telefon… alles lezen - 04-12-2018 15:11

starstarstarstarstar
Ismail Haji-Ali
Eerstelijns medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"De training met Anouk heb ik als ontzettend leuk ervaren! Ik heb op geen enkel moment het gevoel gehad dat 'big brother' of in het geval van Anouk 'big sister' aan het meeluisteren was. Anouk creëert een ontspannen sfeer waarin ik mijzelf kon zijn. Ze legt de nadruk op de dingen die juist goed gaan en daardoor neem ik haar verbeter punten graag aan.
Verder heb ik aan aantal tools gekregen om een goede structuur aan te houden tijdens mijn gesprekken. Al met al een hele leuke ervaring!" - 30-11-2018 12:50

"De training met Anouk heb ik als ontzettend leuk ervaren! Ik heb op geen enkel moment het gevoel gehad dat 'big brother' of in het geval van… alles lezen - 30-11-2018 12:50

starstarstarstarstar
Daphne Jongejans
Verkoper
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Super enthousiaste mensen, heel veel geleerd en de koffie en thee met wat lekker staat altijd met een lekkere lunch of diner. Daarnaast een mooi gebouw. Liselot is echt een enthousiaste topper! " - 29-11-2018 15:40

"Super enthousiaste mensen, heel veel geleerd en de koffie en thee met wat lekker staat altijd met een lekkere lunch of diner. Daarnaast een … alles lezen - 29-11-2018 15:40

starstarstarstarstar
Sanne van Dalen
serviceadviseur
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"De eerste coaching van Esther was vol humor en energie. Dit heb ik als zeer prettig ervaren. De open sfeer die zij creerde zorgde voor veel leerkansen.
De tweede coaching volgde ik bij Ivonne:
Haar stijl is te omschrijven als zeer warm, geinteresseerd en ze stelt je enorm op je gemak, het lijkt alsof ze gewoon je collega is: Haar manier van coachen is zeker dankzij de ontspannen huiskamersfeer een echte eyeopener waar je heerlijk door kunt leren. Wat een positieve ervaring!" - 24-11-2018 09:51

"De eerste coaching van Esther was vol humor en energie. Dit heb ik als zeer prettig ervaren. De open sfeer die zij creerde zorgde voor veel … alles lezen - 24-11-2018 09:51

starstarstarstarstar
Anita Peters
KAS/CCC
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Ontzettend positieve, krachtige en energieke training! Heel erg praktijk gericht, en meteen toe te passen. De beste sinds ja-ren!Ik hoop op een vervolg via deze trainer...Kan echt geen verbeterpunt verzinnen." - 20-11-2018 19:03

"Ontzettend positieve, krachtige en energieke training! Heel erg praktijk gericht, en meteen toe te passen. De beste sinds ja-ren!Ik hoop op… alles lezen - 20-11-2018 19:03

starstarstarstarstar_border
Dianne van Poppel
8
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Leuke training op het werk, met enthousiaste medewerker die ons heeft voorzien van bruikbare tips waarmee we meteen in de praktijk aan de slag kunnen.en die waarschijnlijk ook voor goedresultaat gaan zorgen" - 15-11-2018 16:23

"Leuke training op het werk, met enthousiaste medewerker die ons heeft voorzien van bruikbare tips waarmee we meteen in de praktijk aan de sl… alles lezen - 15-11-2018 16:23

starstarstarstarstar
Ellis Teunissen
medewerker Eerstelijns Service
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Anouk is goed. Ze stelt je op je gemak en schept vertrouwen. Door haar persoonlijke, lieve en positieve insteek komt haar feedback goed over. Dit motiveert om hier ook werkelijk iets mee te doen. En dat noem ik goed coachen." - 09-11-2018 12:46

"Anouk is goed. Ze stelt je op je gemak en schept vertrouwen. Door haar persoonlijke, lieve en positieve insteek komt haar feedback goed over… alles lezen - 09-11-2018 12:46

Leonie Kooijman
starstarstarstarstar
Leonie Kooijman
Travel Specialist bij Riksja Travel
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Super toffe en leerzame training gehad! Koen is een goede leraar en neemt de tijd om uit te leggen, maar vooral ook om te motiveren om het beste uit jezelf te halen. Na de training weet je precies hoe een goed verkoopgesprek te voeren, waarmee je ook echt veel meer uit je klant kunt halen. " - 08-11-2018 15:33

"Super toffe en leerzame training gehad! Koen is een goede leraar en neemt de tijd om uit te leggen, maar vooral ook om te motiveren om het b… alles lezen - 08-11-2018 15:33

starstarstarstarstar
Robert-Jan Trip
Reisspecialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Erg enthousiasmerend & leerzaam. Duidelijk in zijn verhaal en aanstekelijk. Mooie combinatie tussen theorie en praktijk. Neemt je mee en zorgt ervoor dat je er energie van krijgt. Een aanrader! " - 08-11-2018 14:54

"Erg enthousiasmerend & leerzaam. Duidelijk in zijn verhaal en aanstekelijk. Mooie combinatie tussen theorie en praktijk. Neemt je mee en zor… alles lezen - 08-11-2018 14:54

starstarstarstarstar_half
Richard den Hoed
Commercieel medewerker binnendienst
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Heldere uitleg met een flinke dosis positiviteit tijdens de cursus! Koen weet waar hij over praat en dat brengt hij dan ook over. Prima stof direct toepasbaar in mijn dagelijkse werkzaamheden. Ik zou deze partij zeker aanbevelen. " - 02-11-2018 11:38

"Heldere uitleg met een flinke dosis positiviteit tijdens de cursus! Koen weet waar hij over praat en dat brengt hij dan ook over. Prima stof… alles lezen - 02-11-2018 11:38

starstarstarstarstar
Mehtap Ulger
Debiteuren administratie & Orderacceptatie
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Je hebt alles super goed uitgelegd en verteld met trips & tricks. Het was een leuke ervaring met jou als coach en we hebben super veel genoten van jou spontaniteit.." - 02-11-2018 11:09

"Je hebt alles super goed uitgelegd en verteld met trips & tricks. Het was een leuke ervaring met jou als coach en we hebben super veel genot… alles lezen - 02-11-2018 11:09

Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,7
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,5
Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,8
Udo Heesen - ‘Een doel zonder plan is gewoon een wens'
Udo Heesen
‘Een doel zonder plan is gewoon een wens'
9,8

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.