Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice
- Type product
- Tijdsduur
- Trainers
+9


Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #1 beste kleine opleider en #2 in Communicatie.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #2 in Communicatie en #2 in Management.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Communicatie, #1 in Sales, #2 in Management en #2 in Opleiding & Onderwijs.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020."Vandaag een erg inspirerende training gehad van Tara. Ze is erg deskundig en betrekt elke cursist even veel bij de training. Het was een dagtraining waarbij ik tot op het eind geboeid was, ook mede door haar humor. Erg veel dingen geleerd die ik mee kan nemen in m’n werk. Ook de rollenspellen vond ik een pluspunt, hierdoor konden we meteen oefenen." - 23-02-2023 17:59
"Vandaag een erg inspirerende training gehad van Tara. Ze is erg deskundig en betrekt elke cursist even veel bij de training. Het was een dag… alles lezen - 23-02-2023 17:59
Beschrijving
Gesprek leiden en sturen, telefoonetiquette, inventariseren klantvraag, vraagtechnieken, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen, efficiënt doorverbinden, afsluittechnieken.
Wat is het doel van deze training?
Meer rendement halen uit inkomende servicegesprekken en een representatieve en klangerichte uitstraling richting uw klanten en relaties? Medewerkers leren telefonische servicegesprekken professioneel en efficiënt af te handelen.
Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training zijn uw medewerkers onder andere in staat om:
- Een inkomend servicegespek gestructureerd opbouwen
- Uniformiteit uitstralen door het hanteren van de juiste telefoonetiquette
- Op de juiste w…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Gesprek leiden en sturen, telefoonetiquette, inventariseren klantvraag, vraagtechnieken, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen, efficiënt doorverbinden, afsluittechnieken.
Wat is het doel van deze training?
Meer
rendement halen uit inkomende servicegesprekken en een
representatieve en klangerichte uitstraling richting uw klanten en
relaties? Medewerkers leren telefonische servicegesprekken
professioneel en efficiënt af te handelen.
Wat is het resultaat?
Na afloop van deze
training zijn uw medewerkers onder andere in staat om:
- Een inkomend servicegespek gestructureerd opbouwen
- Uniformiteit uitstralen door het hanteren van de juiste telefoonetiquette
- Op de juiste wijze doorverbinden
- Een klant- en servicegerichte houding aannemen
- Een goede sfeer creëren en de juiste ‘toon’ zetten door te spiegelen aan de klant
- Omgaan met irritaties en ongenoegen
- Omgaan met verschillende klanttypen
Voor wie?
De training Klant- en servicegericht telefoneren is o.a. bedoeld
voor receptionisten, secretaressen, balie medewerkers, assistenten,
klantenservice/customer service medewerkers, binnendienst
medewerkers, administratief medewerkers, adviseurs etc. Kortom,
voor iedere medewerker die inkomende telefoongesprekken voert met
een dienstverlenend karakter.
Wij adviseren individuele coaching op de werkplek in navolging op de training.
Coaching op de werkplek
Ca. vier weken na afronding van de maatwerk combinatietraining volgt een individuele coachingsessie op de werkplek, waarbij direct de vertaalslag wordt gemaakt van de training naar de daadwerkelijke praktijk. Samen met de trainer-coach worden concrete doelen en acties overeengekomen en spreken zij af wanneer zij de voortgang gaan evalueren. Elke deelnemer ontvangt een uitgebreide, individuele rapportage van hetgeen tijdens de coachingsessie is besproken en tevens een exemplaar van het ontwikkelingsplan dat tijdens de coachingsessie is opgesteld. Op overeengekomen tijdstippen hebben de deelnemers contact met de trainer-coach, waarin zij hun vorderingen bespreken.
Maatwerk
Typerend voor onze benaderingswijze, is dat wij ‘van achteren naar voren’ denken. De eerste vraag die wij u dan ook altijd zullen stellen is: ‘Wat wilt u met een verbetertraject bereiken? Welke resultaten verwacht u?’ Het antwoord op deze vraag vormt de input voor het opzetten van uw verbeterprogramma. Het inzetten van een verbetertraject is immers geen doel, maar een middel om uw doel te bereiken. U bent ervan verzekerd dat alle activiteiten die wij met uw medewerkers ondernemen geheel zijn afgestemd op uw organisatie, uw visie, uw markt en bedrijfscultuur. Hierdoor is het draagvlak voor verandering groot, evenals het effect van alle inspanningen ter verbetering.
Locatie
Incompany trainingen kunnen zowel op de trainingslocatie van Coach + Result (Breda) als op locatie verzorgd worden. Trainingstijden: van 9.30 uur tot 16.30 uur, lunchpauze van 12.30 uur tot 13.30 uur.
Onze trainer-coaches geven u graag advies over een passend trainings- en coachingtraject binnen uw organisatie!
Trefwoorden: acquisitie, verkoop, verkoopgesprek, verkoper, advies, adviesgesprek, advisering, adviseur, consultant, consultancy, accountmanager, accountmanagement, sales, salesmanager, buitendienst, vertegenwoordiger, projectmanager.
Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact.
Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.
"Vandaag een erg inspirerende training gehad van Tara. Ze is erg deskundig en betrekt elke cursist even veel bij de training. Het was een dagtraining waarbij ik tot op het eind geboeid was, ook mede door haar humor. Erg veel dingen geleerd die ik mee kan nemen in m’n werk. Ook de rollenspellen vond ik een pluspunt, hierdoor konden we meteen oefenen." - 23-02-2023 17:59
"Vandaag een erg inspirerende training gehad van Tara. Ze is erg deskundig en betrekt elke cursist even veel bij de training. Het was een dag… alles lezen - 23-02-2023 17:59
"Super enthousiaste vrouw. Ze legt alles duidelijk uit. Ook zie je dat ze zelf veel plezier heeft in haar werk wat ze goed overbrengt op de cursisten. Top cursus gehad!" - 23-02-2023 15:09
"Super enthousiaste vrouw. Ze legt alles duidelijk uit. Ook zie je dat ze zelf veel plezier heeft in haar werk wat ze goed overbrengt op de c… alles lezen - 23-02-2023 15:09
"Pauline is heel enthousiast en weet altijd het positieve uit je te halen. Haar vrolijkheid en humor maakt de training leuk en prettig om te volgen. Ze geeft altijd advies wat bij je past als persoon." - 30-11-2022 15:59
"Pauline is heel enthousiast en weet altijd het positieve uit je te halen. Haar vrolijkheid en humor maakt de training leuk en prettig om te … alles lezen - 30-11-2022 15:59
"Pauline geeft duidelijke training. Het zijn leuke en interactieve sessies. Waarbij er ook gekeken wordt naar wat bij jou als persoon past en niet alleen hoe het in theorie zou moeten." - 30-11-2022 07:15
"Pauline geeft duidelijke training. Het zijn leuke en interactieve sessies. Waarbij er ook gekeken wordt naar wat bij jou als persoon past en… alles lezen - 30-11-2022 07:15
"De training klant- en servicegericht telefoneren is een fijne training met goede voorbeelden. Er wordt organisatiegericht gewerkt. Het is prettig om samen te werken met Tara. Haar uitleg is prettig, met soms een kleine kwinkslag." - 23-11-2022 16:01
"De training klant- en servicegericht telefoneren is een fijne training met goede voorbeelden. Er wordt organisatiegericht gewerkt. Het is pr… alles lezen - 23-11-2022 16:01
"Pauline is duidelijk en prettig in de omgang. Geeft goede feedback en luistert naar de klant. Het was een leerzame coaching. Ook kregen we een leuke attentie! Dank je wel" - 18-10-2022 12:30
"Pauline is duidelijk en prettig in de omgang. Geeft goede feedback en luistert naar de klant. Het was een leerzame coaching. Ook kregen we e… alles lezen - 18-10-2022 12:30
"De training door Roy van Maurik was vol passie, gedrevenheid en met een mix van humor gegeven. Hierdoor heb ik de dag ervaren als zeer positief, leerzaam en verhelderend.
Bedankt Roy" - 07-07-2022 17:40
"De training door Roy van Maurik was vol passie, gedrevenheid en met een mix van humor gegeven. Hierdoor heb ik de dag ervaren als zeer posit… alles lezen - 07-07-2022 17:40
Fijn om dit te horen, dank voor de review en veel plezier in de komende tijd!
- 07-07-2022 17:40"Fijne coaching met positieve en opbouwende feedback. Het leert je meer structuur in je gesprek te krijgen en de klantvraag goed te beantwoorden. Mooie locatie en fijn de training in de praktijk na een dag theorie. Hierdoor kun je de theorie goed in praktijk oefenen." - 19-05-2022 13:26
"Fijne coaching met positieve en opbouwende feedback. Het leert je meer structuur in je gesprek te krijgen en de klantvraag goed te beantwoor… alles lezen - 19-05-2022 13:26
"Fijne en nuttige training! Pauline legt goed uit, geeft goede tips en heeft de training goed georganiseerd. Je leert meteen hoe je alles in de praktijk kunt gebruiken en merkt meteen verbetering!" - 11-01-2022 12:05
"Fijne en nuttige training! Pauline legt goed uit, geeft goede tips en heeft de training goed georganiseerd. Je leert meteen hoe je alles in … alles lezen - 11-01-2022 12:05
"Inmiddels deze training met veel plezier afgerond bij Coach + Result. De zeer energieke Maryam heeft ons team veel tips en trucs gegeven om klant en service gericht onze klanten te woord te staan. Wij zijn ervan overtuigd dat wij veel baat gaan hebben van deze training! " - 15-12-2021 15:24
"Inmiddels deze training met veel plezier afgerond bij Coach + Result. De zeer energieke Maryam heeft ons team veel tips en trucs gegeven om … alles lezen - 15-12-2021 15:24
"Bas is een enthousiaste en positief ingestelde trainer. Hij weet de aandacht van iedereen erbij te houden door zijn enthousiasme. Hij geeft op een positieve manier feedback, waardoor je zijn tips ook graag wilt toepassen. Ga vooral zo door Bas!" - 07-12-2021 14:47
"Bas is een enthousiaste en positief ingestelde trainer. Hij weet de aandacht van iedereen erbij te houden door zijn enthousiasme. Hij geeft … alles lezen - 07-12-2021 14:47
"Bas is een enthousiaste trainer die mensen weet te motiveren en enthousiasmeren. Hij gaat graag het gesprek aan en luistert daarbij ook naar jouw standpunt, zodat hij de situatie echt leert begrijpen en hier op door kan gaan." - 03-12-2021 12:41
"Bas is een enthousiaste trainer die mensen weet te motiveren en enthousiasmeren. Hij gaat graag het gesprek aan en luistert daarbij ook naar… alles lezen - 03-12-2021 12:41
"Een goed verzorgde training om communicatief beter met klanten en prospects om te gaan. Veel handvatten mee gekregen om de dienstverlening te verbeteren en onze eigen service / klantenservice te verbeteren en optimaliseren. De Coach Sjoerd van Coach+Result heeft ook een hele positieve en fijne uitstraling en komt goed en duidelijk over. Bedankt!" - 25-11-2021 11:53
"Een goed verzorgde training om communicatief beter met klanten en prospects om te gaan. Veel handvatten mee gekregen om de dienstverlening t… alles lezen - 25-11-2021 11:53
"Het was een interactieve en interessante training. Roy past de training aan opde persoonlijke leerdoelen van de cursisten waardoor de gehele training boeiend blijft. Daarbij is er voldoende ruimte voor eigen inbreng en vragen." - 09-11-2021 14:52
"Het was een interactieve en interessante training. Roy past de training aan opde persoonlijke leerdoelen van de cursisten waardoor de gehele… alles lezen - 09-11-2021 14:52
"We hebben veel gelachen en nog veel meer geleerd. Twee ontzettende leuke dagen gehad! De training was volledig inricht op ons als team. Ik zou de training zeker bij alle bedrijven met klantcontact aanraden. Bedankt Maryam! Tot snel! " - 22-07-2021 14:42
"We hebben veel gelachen en nog veel meer geleerd. Twee ontzettende leuke dagen gehad! De training was volledig inricht op ons als team. Ik z… alles lezen - 22-07-2021 14:42
"Heel erg leuke trainings dagen gehad, veel gelachen maar veel belangrijker, veel geleerd vol enthousiasme! We zijn klaar voor de toekomst en zullen hopelijk in de toekomst nog meer trainingen krijgen! " - 22-07-2021 14:41
"Heel erg leuke trainings dagen gehad, veel gelachen maar veel belangrijker, veel geleerd vol enthousiasme! We zijn klaar voor de toekomst en… alles lezen - 22-07-2021 14:41
"Onwijs leerzame en leuke training. Training is echt gericht op de werkzaamheden en methodes binnen het bedrijf! Ik raad de training zeker aan om het klantcontact naar een hoger niveau te brengen." - 22-07-2021 14:39
"Onwijs leerzame en leuke training. Training is echt gericht op de werkzaamheden en methodes binnen het bedrijf! Ik raad de training zeker aa… alles lezen - 22-07-2021 14:39
"Goede interactieve dag gehad met een leerzame telefonie cursus van een enthousiaste en bekwame trainer. Het was ook goed afgestemd op de organisatie en de functies van de deelnemers. De training zelf was goed gefaciliteerd met een heerlijke lunch en op een mooie locatie. " - 12-07-2021 14:29
"Goede interactieve dag gehad met een leerzame telefonie cursus van een enthousiaste en bekwame trainer. Het was ook goed afgestemd op de org… alles lezen - 12-07-2021 14:29
"Zeer duidelijke uitleg met heel veel humor en passie verteld. Goede eye-opener. Ik ga zeker proberen om met de tips mijn voordeel te doen! Altijd goed om te zien wat anders / beter kan." - 30-06-2021 12:57
"Zeer duidelijke uitleg met heel veel humor en passie verteld. Goede eye-opener. Ik ga zeker proberen om met de tips mijn voordeel te doen! A… alles lezen - 30-06-2021 12:57
"Duidelijke en spontane uitleg door trainer; leerstof en "rollenspel" sluiten goed aan. Ze is prima op de hoogte van processen binnen Monuta. Gelegenheid om gedachten/ervaringen te delen is ruim aanwezig." - 30-06-2021 11:46
"Duidelijke en spontane uitleg door trainer; leerstof en "rollenspel" sluiten goed aan. Ze is prima op de hoogte van processen binnen Monuta.… alles lezen - 30-06-2021 11:46
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.