Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

Type product
Tijdsduur
Trainers
Sjoerd Wenselaar+5
Logo van Coach + Result
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Coach + Result heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 1.302 ervaringen)
Bovnl winner icon 2018Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Communicatie, #1 in Sales, #2 in Management en #2 in Opleiding & Onderwijs.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.

Lees meer over Beste Opleider 2018.

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

9,7
Gemiddeld cijfer voor Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining
Gebaseerd op 64 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Roelie Klein
Commercieel adviseur B
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Leuke praktijkgerichte training. Ik heb veel aan de training gehad, ik kan veel toepassen in mijn dagelijkse werkzaamheden. De trainer zorgt er ook voor dat het een boeiende training is, is erg enthousiast. De training wordt goed toegepast op de praktijksituatie van het bedrijf. " - 11-12-2018 13:25

"Leuke praktijkgerichte training. Ik heb veel aan de training gehad, ik kan veel toepassen in mijn dagelijkse werkzaamheden. De trainer zorgt… alles lezen - 11-12-2018 13:25

Beschrijving

Gebruik triggers, vraag- en doorvraagtechnieken, presenteren USP's, commitment krijgen op afspraak, verkooptechnieken, omgaan met bezwaren, gesprekken leiden en sturen. 

Wat is het doel van deze training?
Wilt u uw klantenbestand uitbreiden of meer omzet realiseren bij bestaande klanten? Uw medewerkers leren op resultaatgerichte en professionele wijze uitgaande telefoongesprekken voeren, met als doel het maken van afspraken bij klanten en prospects met interessant potentieel. 

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training zijn uw medewerkers onder andere in staat om:

  • Gestructureerd een telefonisch acquisitiegesprek opbouwen
  • Op de juiste wijze een trigger inzetten om bij de klant/pros…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Gebruik triggers, vraag- en doorvraagtechnieken, presenteren USP's, commitment krijgen op afspraak, verkooptechnieken, omgaan met bezwaren, gesprekken leiden en sturen. 

Wat is het doel van deze training?
Wilt u uw klantenbestand uitbreiden of meer omzet realiseren bij bestaande klanten? Uw medewerkers leren op resultaatgerichte en professionele wijze uitgaande telefoongesprekken voeren, met als doel het maken van afspraken bij klanten en prospects met interessant potentieel. 

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training zijn uw medewerkers onder andere in staat om:

  • Gestructureerd een telefonisch acquisitiegesprek opbouwen
  • Op de juiste wijze een trigger inzetten om bij de klant/prospect de interesse te wekken voor uw product/dienst
  • Krachtig het onderscheidend vermogen van uw organisatie/product/dienst presenteren
  • Het beoogde resultaat realiseren middels het inzetten van verschillende verkooptechnieken
  • Commitment verkrijgen op een voorgestelde afspraak met behulp van afsluittechnieken
  • De agenda’s goed beheren en de afspraken zo efficiënt mogelijk inplannen

Wij adviseren individuele coaching op de werkplek in navolging op de training. 

Coaching op de werkplek

Ca. vier weken na afronding van de maatwerk combinatietraining volgt een individuele coachingsessie op de werkplek, waarbij direct de vertaalslag wordt gemaakt van de training naar de daadwerkelijke praktijk. Samen met de trainer-coach worden concrete doelen en acties overeengekomen en spreken zij af wanneer zij de voortgang gaan evalueren. Elke deelnemer ontvangt een uitgebreide, individuele rapportage van hetgeen tijdens de coachingsessie is besproken en tevens een exemplaar van het ontwikkelingsplan dat tijdens de coachingsessie is opgesteld. Op overeengekomen tijdstippen hebben de deelnemers contact met de trainer-coach, waarin zij hun vorderingen bespreken.

Voor wie?
De training Telefonisch afspraken maken/ Telefonische acquisitie is bedoeld voor iedere medewerker die uitgaande telefoongesprekken voert gericht op het maken van afspraken met klanten en proscpects/ telefonische acquisitie. O.a. voor binnen- en buitendienst medewerkers, accountmanagers, verkoop/sales medewerkers, adviseurs etc. Kortom voor iedereen die succesvol wil zijn in het verwerven van new business!

Maatwerk
Typerend voor onze benaderingswijze, is dat wij ‘van achteren naar voren’ denken. De eerste vraag die wij u dan ook altijd zullen stellen is: ‘Wat wilt u met een verbetertraject bereiken? Welke resultaten verwacht u?’ Het antwoord op deze vraag vormt de input voor het opzetten van uw verbeterprogramma. Het inzetten van een verbetertraject is immers geen doel, maar een middel om uw doel te bereiken. U bent ervan verzekerd dat alle activiteiten die wij met uw medewerkers ondernemen geheel zijn afgestemd op uw organisatie, uw visie, uw markt en bedrijfscultuur. Hierdoor is het draagvlak voor verandering groot, evenals het effect van alle inspanningen ter verbetering. 

Locatie
Incompany trainingen kunnen zowel op de trainingslocatie van Coach + Result (Breda) als op locatie verzorgd worden. Trainingstijden: van 9.30 uur tot 16.30 uur, lunchpauze van 12.30 uur tot 13.30 uur.  

Onze trainer-coaches adviseren u graag over de mogelijkheden met betrekking tot training en coaching binnen uw organisatie!

Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact. 

Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.

9,7
Gemiddeld cijfer voor Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining
Gebaseerd op 64 ervaringen
starstarstarstarstar
Roelie Klein
Commercieel adviseur B
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Leuke praktijkgerichte training. Ik heb veel aan de training gehad, ik kan veel toepassen in mijn dagelijkse werkzaamheden. De trainer zorgt er ook voor dat het een boeiende training is, is erg enthousiast. De training wordt goed toegepast op de praktijksituatie van het bedrijf. " - 11-12-2018 13:25

"Leuke praktijkgerichte training. Ik heb veel aan de training gehad, ik kan veel toepassen in mijn dagelijkse werkzaamheden. De trainer zorgt… alles lezen - 11-12-2018 13:25

starstarstarstarstar_half
Paola Herrera
Sales
9
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"27-11 telefonische verkooptraining van Koen Faber.
Gehele dag goed verzorgd met koffie, thee uitgebreide lunch. Training zeer leerzaam. Nuttige oefeningen en theorie om in de praktijk toe te passen om gestructureerd telefonisch afspraken te kunnen maken en te verkopen. Koen speelde goed in op de verschillende organisaties van de cursisten met goede tips en voorbeelden. Ga zeker veel hebben aan deze training! " - 27-11-2018 15:05

"27-11 telefonische verkooptraining van Koen Faber. Gehele dag goed verzorgd met koffie, thee uitgebreide lunch. Training zeer leerzaam. Nut… alles lezen - 27-11-2018 15:05

starstarstarstarstar
Danny Bakkenes
Helpdeskmedewerker
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Leerzame training waarin we handvatten hebben gekregen om mee aan de gang te gaan. Met deze handvatten zijn absoluut resultaten te behalen welke wij kunnen gebruiken in de praktijk. Enthousiast en zeer goede training." - 27-11-2018 15:02

"Leerzame training waarin we handvatten hebben gekregen om mee aan de gang te gaan. Met deze handvatten zijn absoluut resultaten te behalen w… alles lezen - 27-11-2018 15:02

starstarstarstarstar
Mariella Van Santen-Driessen
Accountmanager MKB
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Door het stuk persoonlijke begeleiding heb ik inzicht gekregen hoe ik efficient en effectief kan werken zodat ik zoveel mogelijk uit alle vormen van klantcontact kan halen.
Top trainer die Esther!" - 22-11-2018 13:54

"Door het stuk persoonlijke begeleiding heb ik inzicht gekregen hoe ik efficient en effectief kan werken zodat ik zoveel mogelijk uit alle vo… alles lezen - 22-11-2018 13:54

starstarstarstarstar
Suus
Adviseur
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Uitstekende training. Interactief enthousiast. Heel veel geleerd. Goede training gehad met voorbeelden die zeer goed bruikbaar zijn voor inze werkzaamheden. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. . .. .. .. .. .. " - 13-11-2018 15:06

"Uitstekende training. Interactief enthousiast. Heel veel geleerd. Goede training gehad met voorbeelden die zeer goed bruikbaar zijn voor inz… alles lezen - 13-11-2018 15:06

starstarstarstarstar
Wilco Langeler
Adviseur B
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Leuke en leerzame training. Dit in tegenstelling tot andere trainingen die ik in het verleden heb gehad. Veel interactie tussen trainster en groep. Ook erg enthousiast persoon. Ik kan deze training aan iedereen aanbevelen." - 13-11-2018 15:04

"Leuke en leerzame training. Dit in tegenstelling tot andere trainingen die ik in het verleden heb gehad. Veel interactie tussen trainster en… alles lezen - 13-11-2018 15:04

starstarstarstarstar
Maaike Maaike
Cop
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Perfect. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. enthousiast . .......... super leerzaam...." - 13-11-2018 15:04

"Perfect. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. enthousiast . .......... super leerzaam.... " - 13-11-2018 15:04

starstarstarstarstar
Tom van Rooij
HVBI
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Een prima tweedaagse training. Uitgebreide, zeer duidelijke trainings map. Enthousiaste, energieke trainster met oog voor details en een prima inlevingsvermogen. Goede, duidelijke praktijkvoorbeelden en prima rollenspellen waarin de theorie zeer gemakkelijk in de praktijk gebracht kan worden." - 05-11-2018 15:26

"Een prima tweedaagse training. Uitgebreide, zeer duidelijke trainings map. Enthousiaste, energieke trainster met oog voor details en een pri… alles lezen - 05-11-2018 15:26

starstarstarstarstar
ESther Rodenberg
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Het was een leuke leerzame training waar ik iets aan gehad heb. Het werd met veel enthousiasme gebracht en gaf veel positieve energie. Ik zal zeker punten uit deze training in de toekomst gaan gebruiken" - 02-11-2018 08:49

"Het was een leuke leerzame training waar ik iets aan gehad heb. Het werd met veel enthousiasme gebracht en gaf veel positieve energie. Ik za… alles lezen - 02-11-2018 08:49

starstarstarstarstar_half
Linda Heimeriks
Commercieel verzekeringsadviseur B
9
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Ik vond het een goede training. Lekker interactief! Vandaag gelijk maar de proef op de som genomen. HET WERKT! Ik voel me zekerder met outbound bellen. en heb nog geen nee gehad! Echt een training waar ik wat aan heb. Er was een hoe, maar ook een waarom. Dat maakt de stof zinvol. Het tempo was goed en de trainer energiek. Ik geef niet snel een 9, maar doe het toch. Nu nog geen 10, omdat er nog een vervolg komt. Wellicht dan alsnog.
Dik verdiend Rogier! Keep up the good work!" - 19-10-2018 11:48

"Ik vond het een goede training. Lekker interactief! Vandaag gelijk maar de proef op de som genomen. HET WERKT! Ik voel me zekerder met outbo… alles lezen - 19-10-2018 11:48

starstarstarstarstar
Justin Hessel
Sales executive
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Ik vind de inhoud zeer goed en leerzaam. Krijgt veel goeie tips van de coach, de mogelijkheid om goed te oefen en weer terug te luisteren is zeer effectief. Krijgt ook veel goeie uitleg. Wat ook goed is, is dat je niet het gevoel krijgt dat je de dingen fout doet, je krijgt echt een goed gevoel door wat je krijgt aan tips gelijk in de praktijk te kunnen brengen" - 16-10-2018 14:24

"Ik vind de inhoud zeer goed en leerzaam. Krijgt veel goeie tips van de coach, de mogelijkheid om goed te oefen en weer terug te luisteren is… alles lezen - 16-10-2018 14:24

starstarstarstarstar
Jana Volna
Verkoop binnendienst
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Ik vond het een zeer leerzame en leuke training. Joyce heeft mijn volledige aandacht gewonnen en veel tips gegeven. Ik ben er van overtuigd dat ik deze training erg goed in de praktijk kan gebruiken." - 16-10-2018 14:24

"Ik vond het een zeer leerzame en leuke training. Joyce heeft mijn volledige aandacht gewonnen en veel tips gegeven. Ik ben er van overtuigd … alles lezen - 16-10-2018 14:24

starstarstarstarstar
N. Trouzi
Accountmanager
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Erg leerzame training en ook goed gegeven door Joyce.
Een hele fijne ervaring.ik kan deze training iedereen aanraden die coaching wil bij telefonische acquisitie. Ik voel mij een stuk zekerder nu na deze training gevolgd te hebben." - 16-10-2018 14:23

"Erg leerzame training en ook goed gegeven door Joyce. Een hele fijne ervaring.ik kan deze training iedereen aanraden die coaching wil bij t… alles lezen - 16-10-2018 14:23

starstarstarstarstar_half
Enrique Barriento
Crowdfunding adviseur
9
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Top. Het was mijn eerste salestraining en ik heb veel tips meegekregen. Geleerd dat ik meer structuur moet hebben in mijn gesprekken. Meer open vragen stellen en gerichter op mijn doel af gaan (afspraak maken). Het terugluisteren naar je eigen gesprekken doet je wel goed. Joyce heeft het super gedaan! " - 16-10-2018 14:23

"Top. Het was mijn eerste salestraining en ik heb veel tips meegekregen. Geleerd dat ik meer structuur moet hebben in mijn gesprekken. Meer o… alles lezen - 16-10-2018 14:23

starstarstarstarstar
Wouter Joosse
Adviseur Excentr Methode!
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Super training met goede tips en tricks. Absoluut advies waarmee ik aan de slag kan!Ik zou deze training adviseren aan iedereen die zich verder wil ontwikkelen in zijn sales activiteiten! " - 16-10-2018 14:22

"Super training met goede tips en tricks. Absoluut advies waarmee ik aan de slag kan!Ik zou deze training adviseren aan iedereen die zich ver… alles lezen - 16-10-2018 14:22

starstarstarstarstar
Peter Wismans
Adviseur
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Zeer prettige sfeer. Praktisch toepasbare technieken geleerd. Erg professioneel en positief kritisch................ .................. ............. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .... .... .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. ... ..... .. " - 12-09-2018 14:00

"Zeer prettige sfeer. Praktisch toepasbare technieken geleerd. Erg professioneel en positief kritisch................ .................. ....… alles lezen - 12-09-2018 14:00

starstarstarstarstar_half
Floris Schinkelshoek
Verzekeringsadviseur
9
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Duidelijk, praktisch en zonder te 'tsjakka' momenten. Goede grote groep. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .." - 12-09-2018 13:56

"Duidelijk, praktisch en zonder te 'tsjakka' momenten. Goede grote groep. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. " - 12-09-2018 13:56

starstarstarstarstar
Laura van Wolfen
Vestigingsmanager
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Voor de 2e keer deze training gevolgd en was weer heel leerzaam. Vooral het plezier en de mogelijkheid om veel te oefenen is zeer prettig. Dank weer voor deze dag!" - 28-08-2018 13:58

"Voor de 2e keer deze training gevolgd en was weer heel leerzaam. Vooral het plezier en de mogelijkheid om veel te oefenen is zeer prettig. D… alles lezen - 28-08-2018 13:58

starstarstarstarstar_half
A. Boers
9
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Een prettige training gehad van Joyce. Er was een open sfeer waar mensen niet bang waren om fouten te maken. Er worden veel onderdelen behandeld. Erg leerzaam, en het geeft je een goede structuur om het telefoon gesprek te voeren en eventuele bezwaren te weerleggen." - 28-08-2018 13:57

"Een prettige training gehad van Joyce. Er was een open sfeer waar mensen niet bang waren om fouten te maken. Er worden veel onderdelen behan… alles lezen - 28-08-2018 13:57

starstarstarstarstar
Susan Vos-Evers
Financieel Adviseur
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"In juli heb ik een tweede telefoontraining van Anouk gehad. Ook over deze tweede training was ik erg te spreken. Ik heb weer nieuwe technieken geleerd die ik in de praktijk kan toepassen. Kortom, volop stof gehad om in de praktijk mee aan de slag te gaan! Een tweede training is dan ook zeker aan te raden. Anouk is een prettige trainer en geeft fijne feedback. " - 24-07-2018 09:54

"In juli heb ik een tweede telefoontraining van Anouk gehad. Ook over deze tweede training was ik erg te spreken. Ik heb weer nieuwe techniek… alles lezen - 24-07-2018 09:54

Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,7
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,5
Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,8

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.