Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

Type product
Tijdsduur
Trainers
Sjoerd Wenselaar+7
Logo van Coach+Result
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Coach+Result heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 1.682 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #2 in Communicatie en #2 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Communicatie, #1 in Sales, #2 in Management en #2 in Opleiding & Onderwijs.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.

Lees meer over Beste Opleider 2019.

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

9,7
Gemiddeld cijfer voor Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining
Gebaseerd op 77 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Luuk Stijnen
accountmanager
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Ik heb het als een heel prettige training ervaren. 1e deel zeer bruikbare tips en theorie. Maar zeker niet langdradig. Het 2e deel was puur praktisch bellen. We hebben er veel afspraken uit gehaald." - 13-02-2020 15:20

"Ik heb het als een heel prettige training ervaren. 1e deel zeer bruikbare tips en theorie. Maar zeker niet langdradig. Het 2e deel was puur … alles lezen - 13-02-2020 15:20

Dank voor je inzet en enthousiasme en inderdaad: super resultaat!

- 13-02-2020 15:20

Beschrijving

Gebruik triggers, vraag- en doorvraagtechnieken, presenteren USP's, commitment krijgen op afspraak, verkooptechnieken, omgaan met bezwaren, gesprekken leiden en sturen. 

Wat is het doel van deze training?
Wilt u uw klantenbestand uitbreiden of meer omzet realiseren bij bestaande klanten? Uw medewerkers leren op resultaatgerichte en professionele wijze uitgaande telefoongesprekken voeren, met als doel het maken van afspraken bij klanten en prospects met interessant potentieel. 

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training zijn uw medewerkers onder andere in staat om:

  • Gestructureerd een telefonisch acquisitiegesprek opbouwen
  • Op de juiste wijze een trigger inzetten om bij de klant/pros…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefoneren, Acquisitie, Sales Training, Telemarketing & telesales en Smalltalk / Kleine gesprekken.

Gebruik triggers, vraag- en doorvraagtechnieken, presenteren USP's, commitment krijgen op afspraak, verkooptechnieken, omgaan met bezwaren, gesprekken leiden en sturen. 

Wat is het doel van deze training?
Wilt u uw klantenbestand uitbreiden of meer omzet realiseren bij bestaande klanten? Uw medewerkers leren op resultaatgerichte en professionele wijze uitgaande telefoongesprekken voeren, met als doel het maken van afspraken bij klanten en prospects met interessant potentieel. 

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training zijn uw medewerkers onder andere in staat om:

  • Gestructureerd een telefonisch acquisitiegesprek opbouwen
  • Op de juiste wijze een trigger inzetten om bij de klant/prospect de interesse te wekken voor uw product/dienst
  • Krachtig het onderscheidend vermogen van uw organisatie/product/dienst presenteren
  • Het beoogde resultaat realiseren middels het inzetten van verschillende verkooptechnieken
  • Commitment verkrijgen op een voorgestelde afspraak met behulp van afsluittechnieken
  • De agenda’s goed beheren en de afspraken zo efficiënt mogelijk inplannen

Wij adviseren individuele coaching op de werkplek in navolging op de training. 

Coaching op de werkplek

Ca. vier weken na afronding van de maatwerk combinatietraining volgt een individuele coachingsessie op de werkplek, waarbij direct de vertaalslag wordt gemaakt van de training naar de daadwerkelijke praktijk. Samen met de trainer-coach worden concrete doelen en acties overeengekomen en spreken zij af wanneer zij de voortgang gaan evalueren. Elke deelnemer ontvangt een uitgebreide, individuele rapportage van hetgeen tijdens de coachingsessie is besproken en tevens een exemplaar van het ontwikkelingsplan dat tijdens de coachingsessie is opgesteld. Op overeengekomen tijdstippen hebben de deelnemers contact met de trainer-coach, waarin zij hun vorderingen bespreken.

Voor wie?
De training Telefonisch afspraken maken/ Telefonische acquisitie is bedoeld voor iedere medewerker die uitgaande telefoongesprekken voert gericht op het maken van afspraken met klanten en proscpects/ telefonische acquisitie. O.a. voor binnen- en buitendienst medewerkers, accountmanagers, verkoop/sales medewerkers, adviseurs etc. Kortom voor iedereen die succesvol wil zijn in het verwerven van new business!

Maatwerk
Typerend voor onze benaderingswijze, is dat wij ‘van achteren naar voren’ denken. De eerste vraag die wij u dan ook altijd zullen stellen is: ‘Wat wilt u met een verbetertraject bereiken? Welke resultaten verwacht u?’ Het antwoord op deze vraag vormt de input voor het opzetten van uw verbeterprogramma. Het inzetten van een verbetertraject is immers geen doel, maar een middel om uw doel te bereiken. U bent ervan verzekerd dat alle activiteiten die wij met uw medewerkers ondernemen geheel zijn afgestemd op uw organisatie, uw visie, uw markt en bedrijfscultuur. Hierdoor is het draagvlak voor verandering groot, evenals het effect van alle inspanningen ter verbetering. 

Locatie
Incompany trainingen kunnen zowel op de trainingslocatie van Coach + Result (Breda) als op locatie verzorgd worden. Trainingstijden: van 9.30 uur tot 16.30 uur, lunchpauze van 12.30 uur tot 13.30 uur.  

Onze trainer-coaches adviseren u graag over de mogelijkheden met betrekking tot training en coaching binnen uw organisatie!

Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact. 

Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.

9,7
Gemiddeld cijfer voor Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining
Gebaseerd op 77 ervaringen
starstarstarstarstar
Luuk Stijnen
accountmanager
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Ik heb het als een heel prettige training ervaren. 1e deel zeer bruikbare tips en theorie. Maar zeker niet langdradig. Het 2e deel was puur praktisch bellen. We hebben er veel afspraken uit gehaald." - 13-02-2020 15:20

"Ik heb het als een heel prettige training ervaren. 1e deel zeer bruikbare tips en theorie. Maar zeker niet langdradig. Het 2e deel was puur … alles lezen - 13-02-2020 15:20

Dank voor je inzet en enthousiasme en inderdaad: super resultaat!

- 13-02-2020 15:20
starstarstarstarstar
Sarah Bolan
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Het was een leuke training, ook erg leerzaam. Maryam wist het leuk en enthousiast over te brengen, waardoor je echt bij de les blijft. Veel informatie gekregen, die we in de praktijk ook kunnen gebruiken. Dank je wel hiervoor. " - 05-02-2020 15:13

"Het was een leuke training, ook erg leerzaam. Maryam wist het leuk en enthousiast over te brengen, waardoor je echt bij de les blijft. Veel … alles lezen - 05-02-2020 15:13

Fijn te horen. Succes met oefenen en tot snel!

- 05-02-2020 15:13
starstarstarstarstar
Lisanne Hopman
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Super duidelijke leuke training gehad! Super leerzaam, super gezellig!!
De vrolijkheid van de dame is aanstekelijk! Alle verhalen alle uitleg en alle vragen alles is zo duidelijk!!

Ik kan iedereen aan raden om deze cursus te volgen!! " - 05-02-2020 15:08

"Super duidelijke leuke training gehad! Super leerzaam, super gezellig!! De vrolijkheid van de dame is aanstekelijk! Alle verhalen alle uit… alles lezen - 05-02-2020 15:08

Super trots op je inzet bij de training. Tot snel!!

- 05-02-2020 15:08
starstarstarstarstar
Dhiraj Kalapnat
Financieel Adviseur
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Vandaag een hele leuke, leerzame maar intensieve training gehad.
Het mooie van Maryam is dat ze de tijd neemt voor je en alles op een rustige manier uitleg geeft.
Geen docent die een student op de hak neemt, maar iemand die ook echt met je meedenkt en je helpt te ontwikkelen.
Ik zou haar echt aanbevelen." - 15-11-2019 14:20

"Vandaag een hele leuke, leerzame maar intensieve training gehad. Het mooie van Maryam is dat ze de tijd neemt voor je en alles op een rusti… alles lezen - 15-11-2019 14:20

starstarstarstarstar
Hans Versteeg
Financieel adviseur
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Zeer enthousiaste coach waarbij je merkt dat ze intrinsiek gemotiveerd is in de cursist. Oprechte behoefte om het beste eruit te halen. Verder leuk, grappig en super in de omgang." - 15-11-2019 14:19

"Zeer enthousiaste coach waarbij je merkt dat ze intrinsiek gemotiveerd is in de cursist. Oprechte behoefte om het beste eruit te halen. Verd… alles lezen - 15-11-2019 14:19

starstarstarstarstar
Hartman
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Ik heb vandaag de training gevolgd bij Bergman clinics in Naarden. Heel leerzaam en vol enthousiasme gegeven door Maryam. Ik heb me geen seconde verveeld en ga hetgeen ik heb geleerd zeker in de praktijk brengen." - 08-11-2019 15:11

"Ik heb vandaag de training gevolgd bij Bergman clinics in Naarden. Heel leerzaam en vol enthousiasme gegeven door Maryam. Ik heb me geen sec… alles lezen - 08-11-2019 15:11

starstarstarstarstar
Saskia ter Haar
Medewerker C&SC
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Ik heb vandaag in Naarden bij BergmanClinics deze leerzame training mogen volgen en ben echt onder de indruk van het enthousiasme waar Maryam de training mee geeft. Dit is zo aanstekelijk en maakt je als cursist net zo enthousiast als dat zij is. " - 08-11-2019 15:10

"Ik heb vandaag in Naarden bij BergmanClinics deze leerzame training mogen volgen en ben echt onder de indruk van het enthousiasme waar Mar… alles lezen - 08-11-2019 15:10

starstarstarstarstar
Joyce Hessing
Coördinator C&SC
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Bij ons op locatie de cursus telefonisch afspraken maken gevolgd onder leiding van Maryam. Erg veel geleerd en ook mijn complimenten voor Maryam, vol enthousiasme heeft ze ons de gehele dag weten te triggeren. Bedankt Maryam! " - 08-11-2019 15:08

"Bij ons op locatie de cursus telefonisch afspraken maken gevolgd onder leiding van Maryam. Erg veel geleerd en ook mijn complimenten voor Ma… alles lezen - 08-11-2019 15:08

starstarstarstarstar
Jan Rutgers
Accountmanager MKB
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Fijne leerzame training. Goed in de praktijk toe te passen. Ivonne voelt de groep goed aan.

a a a a a a a a a a a a a a a a" - 21-10-2019 07:00

"Fijne leerzame training. Goed in de praktijk toe te passen. Ivonne voelt de groep goed aan. a a a a a a a a a a a a a a a a " - 21-10-2019 07:00

starstarstarstarstar
Luuk Kreijne
Assistent Accountmanager
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Ivonne is een enthousiaste trainer die de theorie goed kan overbrengen op de praktijk. Bedankt voor jouw nuttige training in telefonische acquisitie! Handige gesprekstechnieken en structuur zal mij enorm gaan helpen. " - 17-10-2019 06:46

"Ivonne is een enthousiaste trainer die de theorie goed kan overbrengen op de praktijk. Bedankt voor jouw nuttige training in telefonische ac… alles lezen - 17-10-2019 06:46

starstarstarstarstar
Alex de Jong
Accountmanager MKB
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Niveau van de training is top. Eerst is ons een goede structuur voorgehouden en aangeleerd en vervolgens gewoon bellen en oefenen! Leuk jouw enthousiasme Ivonne, ik heb mijn gesprekstechnieken weer verder kunnen verbeteren!" - 16-10-2019 10:13

"Niveau van de training is top. Eerst is ons een goede structuur voorgehouden en aangeleerd en vervolgens gewoon bellen en oefenen! Leuk jouw… alles lezen - 16-10-2019 10:13

starstarstarstarstar
Marije de Koeijer
Financeel Adviseur
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Leerzame dag gehad met dank aan Trainer Ivonne. Dankjewel. Genoeg handvaten gekregen om in de praktijk mee aan de slag te gaan. Ivonne is resultaatgericht en enthousiast. 2 Fijne eigenschappen van een trainer. " - 29-07-2019 09:03

"Leerzame dag gehad met dank aan Trainer Ivonne. Dankjewel. Genoeg handvaten gekregen om in de praktijk mee aan de slag te gaan. Ivonne is re… alles lezen - 29-07-2019 09:03

starstarstarstarstar
Michael Geers
Accountmanager
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Ik heb een training gevolgd bij Udo, hij weet de training te geven vol energie en enthousiasme. Ook laat hij zijn professionaliteit zien in een aanpak op maat. Persoonlijk heb ik veel van zijn les opgestoken en weet ik dat ik dat ik met een hoop goede handgrepen de praktijk in. Voor mensen die veel afspraken moet maken over de telefoon of veel klanten spreken over de telefoon is dit de training om te volgen." - 21-05-2019 14:58

"Ik heb een training gevolgd bij Udo, hij weet de training te geven vol energie en enthousiasme. Ook laat hij zijn professionaliteit zien in … alles lezen - 21-05-2019 14:58

starstarstarstarstar
Roelie Klein
Commercieel adviseur B
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Leuke praktijkgerichte training. Ik heb veel aan de training gehad, ik kan veel toepassen in mijn dagelijkse werkzaamheden. De trainer zorgt er ook voor dat het een boeiende training is, is erg enthousiast. De training wordt goed toegepast op de praktijksituatie van het bedrijf. " - 11-12-2018 13:25

"Leuke praktijkgerichte training. Ik heb veel aan de training gehad, ik kan veel toepassen in mijn dagelijkse werkzaamheden. De trainer zorgt… alles lezen - 11-12-2018 13:25

starstarstarstarstar_half
Paola Herrera
Sales
9
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"27-11 telefonische verkooptraining van Koen Faber.
Gehele dag goed verzorgd met koffie, thee uitgebreide lunch. Training zeer leerzaam. Nuttige oefeningen en theorie om in de praktijk toe te passen om gestructureerd telefonisch afspraken te kunnen maken en te verkopen. Koen speelde goed in op de verschillende organisaties van de cursisten met goede tips en voorbeelden. Ga zeker veel hebben aan deze training! " - 27-11-2018 15:05

"27-11 telefonische verkooptraining van Koen Faber. Gehele dag goed verzorgd met koffie, thee uitgebreide lunch. Training zeer leerzaam. Nut… alles lezen - 27-11-2018 15:05

starstarstarstarstar
Danny Bakkenes
Helpdeskmedewerker
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Leerzame training waarin we handvatten hebben gekregen om mee aan de gang te gaan. Met deze handvatten zijn absoluut resultaten te behalen welke wij kunnen gebruiken in de praktijk. Enthousiast en zeer goede training." - 27-11-2018 15:02

"Leerzame training waarin we handvatten hebben gekregen om mee aan de gang te gaan. Met deze handvatten zijn absoluut resultaten te behalen w… alles lezen - 27-11-2018 15:02

starstarstarstarstar
Mariella Van Santen-Driessen
Accountmanager MKB
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Door het stuk persoonlijke begeleiding heb ik inzicht gekregen hoe ik efficient en effectief kan werken zodat ik zoveel mogelijk uit alle vormen van klantcontact kan halen.
Top trainer die Esther!" - 22-11-2018 13:54

"Door het stuk persoonlijke begeleiding heb ik inzicht gekregen hoe ik efficient en effectief kan werken zodat ik zoveel mogelijk uit alle vo… alles lezen - 22-11-2018 13:54

Mariella, dank je wel! Met heel veel plezier gedaan en met pleier blijf ik het ook doen! Tot maandag, Esther

- 22-11-2018 13:54
starstarstarstarstar
Suus
Adviseur
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Uitstekende training. Interactief enthousiast. Heel veel geleerd. Goede training gehad met voorbeelden die zeer goed bruikbaar zijn voor inze werkzaamheden. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. . .. .. .. .. .. " - 13-11-2018 15:06

"Uitstekende training. Interactief enthousiast. Heel veel geleerd. Goede training gehad met voorbeelden die zeer goed bruikbaar zijn voor inz… alles lezen - 13-11-2018 15:06

Wilco Langeler
starstarstarstarstar
Wilco Langeler
Adviseur B
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Leuke en leerzame training. Dit in tegenstelling tot andere trainingen die ik in het verleden heb gehad. Veel interactie tussen trainster en groep. Ook erg enthousiast persoon. Ik kan deze training aan iedereen aanbevelen." - 13-11-2018 15:04

"Leuke en leerzame training. Dit in tegenstelling tot andere trainingen die ik in het verleden heb gehad. Veel interactie tussen trainster en… alles lezen - 13-11-2018 15:04

starstarstarstarstar
Maaike den Bakker
Cop
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Perfect. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. enthousiast . .......... super leerzaam...." - 13-11-2018 15:04

"Perfect. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. enthousiast . .......... super leerzaam.... " - 13-11-2018 15:04

Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,7
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,5
Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,7
Maryam Leenheer - ‘Life begins at the end of your comfort zone’
Maryam Leenheer
‘Life begins at the end of your comfort zone’
9,8
Myrinke van Werkum - Trainer-Coach
Myrinke van Werkum
Trainer-Coach

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.