Coach+Result

Adres:

Anneville-laan 33
4851 CA Breda (Ulvenhout)

9,6
Gemiddeld cijfer voor Coach+Result
Gebaseerd op 1.656 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
Menno Nieuwenburg
starstarstarstarstar
Menno Nieuwenburg
Bancair Adviseur
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Goed gestructureerde cursus. Prettige training en Maryam is een super leuke trainer waar je echt door aangestoken wordt.
Ik kan deze training absoluut aanbevelen! Skills #persoonlijke ontwikkeling #coaching #coachresult.nl #rabobank #oegstgeest

" - 12-03-2020 15:30

"Goed gestructureerde cursus. Prettige training en Maryam is een super leuke trainer waar je echt door aangestoken wordt. Ik kan deze traini… alles lezen - 12-03-2020 15:30

Wat leuk Menno. Succes met alles in de praktijk brengen en we zien elkaar snel.

- 12-03-2020 15:30

Beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop word…

Lees de volledige beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop wordt omgegaan met klanten. Klanten écht raken! Ons doel is een bijdrage te leveren aan het vergroten van de commerciële slagkracht en het verhogen van de klantbeleving!

Onze trainings- en coaching trajecten zijn opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis=wat), willen (motivatie=waarom) en kunnen (kunde=hoe). Wanneer medewerkers weten welke vaardigheden en technieken zij kunnen inzetten in hun klantcontact, zij weten wat dit hen oplevert en zij beschikken over de kunde om de vaardigheden en technieken ook daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden. 

Coach + Result werkt voor organisaties die hun medewerkers serieus nemen. Organisaties die op zoek zijn naar mogelijkheden om zich te verbeteren en die zich realiseren dat hun medewerkers de belangrijkste schakel zijn in het onderhouden en leggen van contacten met klanten/relaties.

Waar wij in geloven:

  • Training in combinatie met online ondersteuning en coaching
  • Focus op het individu; veel persoonlijke aandacht door het trainen in kleine groepen (max. 6 deelenmers!)
  • Individuele coaching op de werkplek
  • Leren met plezier; lachend leren
  • Werken met praktische en herkenbare voorbeelden
  • Het betrekken van het management in het gehele traject
9,6
Gemiddeld cijfer voor Coach+Result
Gebaseerd op 1.656 ervaringen
Menno Nieuwenburg
starstarstarstarstar
Menno Nieuwenburg
Bancair Adviseur
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Goed gestructureerde cursus. Prettige training en Maryam is een super leuke trainer waar je echt door aangestoken wordt.
Ik kan deze training absoluut aanbevelen! Skills #persoonlijke ontwikkeling #coaching #coachresult.nl #rabobank #oegstgeest

" - 12-03-2020 15:30

"Goed gestructureerde cursus. Prettige training en Maryam is een super leuke trainer waar je echt door aangestoken wordt. Ik kan deze traini… alles lezen - 12-03-2020 15:30

Wat leuk Menno. Succes met alles in de praktijk brengen en we zien elkaar snel.

- 12-03-2020 15:30
starstarstarstarstar
Saskia De Rover
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Maryam is een enthousiaste gemotiveerde coach. De dag is voorbij gevlogen en ze heeft mij veel tips gegeven over het genereren van leads en cross sell. Ze heeft mij enthousiast gemaakt, en ik ga hier met veel vertrouwen mee aan de slag." - 12-03-2020 15:26

"Maryam is een enthousiaste gemotiveerde coach. De dag is voorbij gevlogen en ze heeft mij veel tips gegeven over het genereren van leads en … alles lezen - 12-03-2020 15:26

Wat leuk! Nu lekker in de praktijk aan de slag.

- 12-03-2020 15:26
Daisy Schrok
starstarstarstarstar
Daisy Schrok
Adviseur Dagelijkse Bankzaken
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Maryam is superenthousiast en heeft ook veel praktijkervaring. Ze zorgt ervoor dat alles bespreekbaar is en dat iedereen zich op zijn gemak voelt.

Ik heb echt het gevoel dat ik veel geleerd heb en heb ook nog eens een hele leuke dag gehad.

Ik raad iedereen aan om een training bij Maryam te volgen!" - 12-03-2020 15:23

"Maryam is superenthousiast en heeft ook veel praktijkervaring. Ze zorgt ervoor dat alles bespreekbaar is en dat iedereen zich op zijn gemak … alles lezen - 12-03-2020 15:23

Dank je wel Daisy! Veel succes met oefenen en we zien elkaar snel.

- 12-03-2020 15:23
starstarstarstarstar
Mandy ruysenberg
10
Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

"Het was een hele leerzame en leuke training waarbij ik veel heb geleerd!En wat een top vrouw ben je Maryam. Door jou enthousiasme bleef ik bij de les en onthield ik de besproken dingen veel beter. Super bedankt voor je coaching,ik heb er erg veel aan gehad en ga dit zeker toepassen in mijn werk! " - 11-03-2020 13:09

"Het was een hele leerzame en leuke training waarbij ik veel heb geleerd!En wat een top vrouw ben je Maryam. Door jou enthousiasme bleef ik b… alles lezen - 11-03-2020 13:09

Dank je wel Mandy. Zowel voor je bijdrage bij de training als de mooie coaching. Heel veel succes met alles toepassen!

- 11-03-2020 13:09
starstarstarstarstar
Jonathan van der Waard
Manager from Data to Insights
10
Managementtraining / Managementvaardigheden/ Coachend leidinggeven/Effectief coachen en begeleiden

"Ivonne is steengoed, een guru in wat ze doet, sterke inhoudoverdracht, faciliteert een mooi groepsproces, is rete enthousiast, opbouwend en heel scherp in het helpen de praktijk echt onder de knie te krijgen. Zonder enige twijfel de allerbeste cursus die ik in jaren gevolgd heb. Dikke aanrader!" - 11-03-2020 11:35

"Ivonne is steengoed, een guru in wat ze doet, sterke inhoudoverdracht, faciliteert een mooi groepsproces, is rete enthousiast, opbouwend en … alles lezen - 11-03-2020 11:35

starstarstarstarstar
Irma van Genderen
Dagverantwoordelijke Bey Clinics
10
Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

"Wat een waardevolle training. De tips die ik gekregen heb ben ik in praktijk gaan brengen met als resultaat dat ik nu sneller tot een resultaat kom (afspraak inplannen). Ook heb ik heb heel bruikbare handvatten gekregen voor een goede gespreksopbouw. Maryam is een fijne gemotiveerde trainster. " - 11-03-2020 10:58

"Wat een waardevolle training. De tips die ik gekregen heb ben ik in praktijk gaan brengen met als resultaat dat ik nu sneller tot een result… alles lezen - 11-03-2020 10:58

Dank je wel voor jouw inzet en enthousiasme Irma. Veel succes met oefenen en coachen!

- 11-03-2020 10:58
Susan de Bree
starstarstarstarstar
Susan de Bree
Marketeer
10
Managementtraining / Managementvaardigheden/ Coachend leidinggeven/Effectief coachen en begeleiden

"Hele fijne training gehad van Ivonne. Hier kan ik in de praktijk echt mee verder. Getraind met een fijne groep bij Coach + Result in Ulvenhout (Breda). Overigens een erg mooie locatie. " - 10-03-2020 12:32

"Hele fijne training gehad van Ivonne. Hier kan ik in de praktijk echt mee verder. Getraind met een fijne groep bij Coach + Result in Ulvenho… alles lezen - 10-03-2020 12:32

Melanie Schoormans-Huijzer
starstarstarstarstar
Melanie Schoormans-Huijzer
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Ik heb de training gevolgd in Ulvenhout. Voor de training klant en service gericht telefoneren. Ondanks dat ik al meerdere trainingen gevolgd heb was dit een fijne training om te volgen.
Erg duidelijke uitleg en een fijne trainer. Als ik weer een training zou willen volgen zou ik dit zeker weer hier doen. " - 05-03-2020 15:15

"Ik heb de training gevolgd in Ulvenhout. Voor de training klant en service gericht telefoneren. Ondanks dat ik al meerdere trainingen gevolg… alles lezen - 05-03-2020 15:15

Wat leuk te lezen! Dank je wel voor jouw inzet en veel succes!

- 05-03-2020 15:15
starstarstarstarstar
Niels Olof Tentua
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Leuke en leerzame training die goed wordt gegeven. Ook een vernieuwde kijk op de werkzaamheden en hoe deze beter te kunnen doen. Ook met goede praktijk oefeningen en voorbeelden. Soms wel een beetje snel en druk. " - 05-03-2020 15:12

"Leuke en leerzame training die goed wordt gegeven. Ook een vernieuwde kijk op de werkzaamheden en hoe deze beter te kunnen doen. Ook met goe… alles lezen - 05-03-2020 15:12

Wat goed Niels. Succes!

- 05-03-2020 15:12
Danielle van Gorkum
starstarstarstarstar
Danielle van Gorkum
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Ik heb een training gevolgd op locatie Ulvenhout.
De training is een echte eye opener. Er word je een spiegel voor gehouden. Er worden je veel handvaten gegeven die je in je werkveld kan gebruiken. Zodra je hiermee zelf aan de slag zou gaan, dan zouden deze je echt helpen. Verder krijg je nog een map mee naar huis, waar je nog in aan de slag kunt gaan om jezelf te kunnen verbeteren.
Verder is Maryam een hele fijne trainer die duidelijk is en met plezier haar werk doet." - 05-03-2020 15:12

"Ik heb een training gevolgd op locatie Ulvenhout. De training is een echte eye opener. Er word je een spiegel voor gehouden. Er worden je v… alles lezen - 05-03-2020 15:12

Dank je wel voor jouw inzet en super om te zien hoe je met al het aangeleerde aan de slag ging. Succes!

- 05-03-2020 15:12
Mert Gokgoz
starstarstarstarstar
Mert Gokgoz
Werkvoorbereider
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Het was een super leuke training met een enthousiaste trainer. Ik heb deze training gehad van Maryam in Ulvenhout en raad deze training ook zeker aan! Mocht je moeite hebben aan de telefoon, dan zal deze cursus zeker helpen." - 05-03-2020 15:08

"Het was een super leuke training met een enthousiaste trainer. Ik heb deze training gehad van Maryam in Ulvenhout en raad deze training ook … alles lezen - 05-03-2020 15:08

Wat super! En nu met nog meer vertrouwen aan de slag!

- 05-03-2020 15:08
starstarstarstarstar
Gerard Van Dorresteijn
Accountmanager
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"De training wordt bij ons gegeven op het kantoor in Amersfoort. De trainer heeft zich goed ingeleefd in onze tak van sport. Hij is enthousiast en leeft zich in in de deelnemers in de groep." - 05-03-2020 14:59

"De training wordt bij ons gegeven op het kantoor in Amersfoort. De trainer heeft zich goed ingeleefd in onze tak van sport. Hij is enthousia… alles lezen - 05-03-2020 14:59

starstarstarstarstar
Rogier Spierenburg
Am
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"De training werd verzorgd op ons kantoor van de Rabobank. De lunch smaakte prima en onze trainer deed ook zijn best. Koen bedankt en tot ff volgende cursusdag. Hopelijk hebben we dan ook beter weer." - 05-03-2020 14:58

"De training werd verzorgd op ons kantoor van de Rabobank. De lunch smaakte prima en onze trainer deed ook zijn best. Koen bedankt en tot ff … alles lezen - 05-03-2020 14:58

starstarstarstarstar
Erik Koelewijn
Accountmanager mkb
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"De training was bij ons kanyoor in amersfoort. De trainging was fijn en koen legt hey helder uiy. Al met al een goede dag waar ik wel wat aan heb gehad. Ga zo door Koen" - 05-03-2020 14:57

"De training was bij ons kanyoor in amersfoort. De trainging was fijn en koen legt hey helder uiy. Al met al een goede dag waar ik wel wat aa… alles lezen - 05-03-2020 14:57

Hanke van Haren
starstarstarstarstar
Hanke van Haren
Customer Service Coordinator
10
Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Wat een fantastische ervaring! Ik heb veel gehad aan de cursus en het blijkt totaal anders te zijn dan je in eerste instantie verwacht. Ivonne is een geweldige trainer en weet je op de juiste manier te stimuleren." - 27-02-2020 09:42

"Wat een fantastische ervaring! Ik heb veel gehad aan de cursus en het blijkt totaal anders te zijn dan je in eerste instantie verwacht. Ivon… alles lezen - 27-02-2020 09:42

starstarstarstarstar
Marcel Laan
10
Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Wist niet precies wat mij te wachten stond, maar heb een hele leuke en interessante dag gehad.
Ivonne is een enthousiaste en energieke trainer die je uitdaagt. Ze zet je met haar inbreng aan het denken over hoe je feedback kunt ontvangen of krijgen. " - 23-02-2020 19:20

"Wist niet precies wat mij te wachten stond, maar heb een hele leuke en interessante dag gehad. Ivonne is een enthousiaste en energieke trai… alles lezen - 23-02-2020 19:20

starstarstarstarstar
Valentina Blonda
Brand Marketing Coordinator
10
Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"De training interne communicatie is alles behalve hetgeen wat je waarschijnlijk in eerste instantie verwacht, in positieve zin. Het is een diepgaande cursus waarbij Ivonne de juiste vragen weet te stellen en te prikken daar waar het nodig is. Het is persoonlijk, doordacht en de essentie van de cursus wordt geraakt; vertrouwen onderling krijgen door je open te stellen naar elkaar. Een echte eye-opener voor ieder bedrijf! " - 21-02-2020 15:42

"De training interne communicatie is alles behalve hetgeen wat je waarschijnlijk in eerste instantie verwacht, in positieve zin. Het is een d… alles lezen - 21-02-2020 15:42

starstarstarstarstar_half
Angelique van de haar
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Mijn ervaring met haar is top, wat een leuk mens, ik heb een telefoonangst maar mede door haar wordt het steeds minder, de training vond ik erg leuk en gezellig. ze doet het zo leuk." - 21-02-2020 12:54

"Mijn ervaring met haar is top, wat een leuk mens, ik heb een telefoonangst maar mede door haar wordt het steeds minder, de training vond ik … alles lezen - 21-02-2020 12:54

starstarstarstarstar
Dominique Berende
E-Commerce Representative
10
Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"De training 'Interne Communicatie' was erg interessant en leerzaam. Ivonne wist een hele enthousiaste en positieve sfeer te creëren. Tevens zorgde ze voor voldoende interactie in de groep door telkens prikkelende vragen te stellen." - 21-02-2020 11:05

"De training 'Interne Communicatie' was erg interessant en leerzaam. Ivonne wist een hele enthousiaste en positieve sfeer te creëren. Tevens … alles lezen - 21-02-2020 11:05

starstarstarstarstar
Lieke Tax
E-commerce coördinator
10
Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Hele interessante training! De training heeft veel diepgang Ivonne weet op het juiste moment door te vragen. Ik had een theoretische cursus verwacht maar het ging juist in op de personen die in de groep zaten. Een aanrader voor ieder bedrijf. " - 21-02-2020 07:07

"Hele interessante training! De training heeft veel diepgang Ivonne weet op het juiste moment door te vragen. Ik had een theoretische cursus … alles lezen - 21-02-2020 07:07

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,7
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,7
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,5
Maryam Leenheer - ‘Life begins at the end of your comfort zone’
Maryam Leenheer
‘Life begins at the end of your comfort zone’
9,8
Myrinke van Werkum - Trainer-Coach
Myrinke van Werkum
Trainer-Coach
Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9

Producten (23)

Trainers

Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Maryam Leenheer - ‘Life begins at the end of your comfort zone’
Maryam Leenheer
‘Life begins at the end of your comfort zone’
9,8
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8

Extra kenmerken

Springest helpt je groeien.

Springest is de site waar je alles vindt voor je persoonlijke ontwikkeling. Voor particulieren én organisaties. Lees ervaringen van andere deelnemers en overleg met onze adviseurs.

  • Alles waarvan je verder kunt leren

    Meer dan 78.000 cursussen, opleidingen, trainers, coaches, e-learning en incompany trainingen.
  • Hulp bij het zoeken en inschrijven

    Stel je opleidingsvraag, gebruik de keuzehulp of bel met een Springest adviseur.
  • Gratis informatie aanvragen

    Op je gemak vergelijken en met je collega's overleggen, meestal direct met PDF.
  • Ervaringen van deelnemers

    Ruim 103.000 onafhankelijke ervaringen helpen je kiezen voor de beste opleiders.
  • Ook voor leren in je organisatie

    Volumekorting, incompany training, social learning met collega's en altijd real-time inzicht.
  • Inschrijven met laagste prijsgarantie

    Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in, gratis annuleren is mogelijk!