Coach+Result

Coach+Result

Adres:

Anneville-laan 33
4851 CABreda (Ulvenhout)

9,7
Gemiddeld cijfer voor Coach+Result
Gebaseerd op 2.106 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Sander Nolles
Private Banker
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Een cursusdag met veel enthousiasme en energie waar ik een aantal mooie dingen geleerd heb op het gebied van slecht nieuwsgesprekken en omgaan met weerstanden. Bedankt voor alle praktische tips!" - 27-09-2021 15:44

"Een cursusdag met veel enthousiasme en energie waar ik een aantal mooie dingen geleerd heb op het gebied van slecht nieuwsgesprekken en omga… alles lezen - 27-09-2021 15:44

Beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop word…

Lees de volledige beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop wordt omgegaan met klanten. Klanten écht raken! Ons doel is een bijdrage te leveren aan het vergroten van de commerciële slagkracht en het verhogen van de klantbeleving!

Onze trainings- en coaching trajecten zijn opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis=wat), willen (motivatie=waarom) en kunnen (kunde=hoe). Wanneer medewerkers weten welke vaardigheden en technieken zij kunnen inzetten in hun klantcontact, zij weten wat dit hen oplevert en zij beschikken over de kunde om de vaardigheden en technieken ook daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden. 

Coach + Result werkt voor organisaties die hun medewerkers serieus nemen. Organisaties die op zoek zijn naar mogelijkheden om zich te verbeteren en die zich realiseren dat hun medewerkers de belangrijkste schakel zijn in het onderhouden en leggen van contacten met klanten/relaties.

Waar wij in geloven:

  • Training in combinatie met online ondersteuning en coaching
  • Focus op het individu; veel persoonlijke aandacht door het trainen in kleine groepen (max. 6 deelenmers!)
  • Individuele coaching op de werkplek
  • Leren met plezier; lachend leren
  • Werken met praktische en herkenbare voorbeelden
  • Het betrekken van het management in het gehele traject
9,7
Gemiddeld cijfer voor Coach+Result
Gebaseerd op 2.106 ervaringen
starstarstarstarstar
Sander Nolles
Private Banker
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Een cursusdag met veel enthousiasme en energie waar ik een aantal mooie dingen geleerd heb op het gebied van slecht nieuwsgesprekken en omgaan met weerstanden. Bedankt voor alle praktische tips!" - 27-09-2021 15:44

"Een cursusdag met veel enthousiasme en energie waar ik een aantal mooie dingen geleerd heb op het gebied van slecht nieuwsgesprekken en omga… alles lezen - 27-09-2021 15:44

starstarstarstarstar
Paul Keurntjes
Private Banker
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Bijzondere ontvangst in de ochtend. Was een heel prettige ervaring. Open, ervaren, deskundige en bevlogen coach.
Ochtendsessie was boeiender dan in de middag. Dag was snel om. Veel praktijd oefeningen gehad! Leu om van elkaar te leren!" - 27-09-2021 15:24

"Bijzondere ontvangst in de ochtend. Was een heel prettige ervaring. Open, ervaren, deskundige en bevlogen coach. Ochtendsessie was boeiend… alles lezen - 27-09-2021 15:24

starstarstarstarstar
Karel Dubbeld
Klant Support Specialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bas is één van de trainers bij Coach en Result. In Juli/september heb ik (online) een telefonietraining gevolgd bij Coach en Result die gegeven werd door Bas. Dit ging in een lekker strak tempo en vooral het enthousiasme van Bas zal mij nog lang bijblijven." - 27-09-2021 08:48

"Bas is één van de trainers bij Coach en Result. In Juli/september heb ik (online) een telefonietraining gevolgd bij Coach en Result die gege… alles lezen - 27-09-2021 08:48

starstarstarstarstar
Nick van Steen
Account Manager New Business
10
Communicatie training: Presenteren / Presentatievaardigheden / Pitchen / Overtuigen

"Ivonne is een heel open en fijn persoon om mee te werken. Tijdens de training presenteren heb ik nieuwe tips en tricks geleerd met betrekking tot het presenteren voor groepen. Dank Ivonne en ik hoop je in de toekomst nog eens tegen te komen." - 27-09-2021 07:34

"Ivonne is een heel open en fijn persoon om mee te werken. Tijdens de training presenteren heb ik nieuwe tips en tricks geleerd met betrekkin… alles lezen - 27-09-2021 07:34

starstarstarstarstar
Sander Willemsen
Financieel Adviseur Wonen
10
Online Communicatievaardigheden / Online Klantcontact / Klantgericht Online Communiceren / Impactvol Online Klantcontact

"Nieuwe inzichten qua online contact maken met klanten. Heel veel tips ontvangen waarmee ik echt een verschil kan maken online in gesprek met mijn klanten. Fijne trainer / coach die met een open houding je het gevoel geeft dat je fouten mag maken." - 24-09-2021 13:10

"Nieuwe inzichten qua online contact maken met klanten. Heel veel tips ontvangen waarmee ik echt een verschil kan maken online in gesprek met… alles lezen - 24-09-2021 13:10

starstarstarstarstar
Jennifer Bakker-Bras
Sales steering officer
10
Communicatie training: Presenteren / Presentatievaardigheden / Pitchen / Overtuigen

"Super leuke en leerzame training! Ivonne heeft veel energie en positiviteit. Ze weet iedereen op zijn gemak te stellen. Er is veel tijd om te oefenen: iedereen komt aan de beurt en krijgt individuele feedback en tips. De training duurt maar 1,5 dag en toch heb ik er heel veel uitgehaald wat ik direct in de praktijk kan brengen. " - 24-09-2021 12:45

"Super leuke en leerzame training! Ivonne heeft veel energie en positiviteit. Ze weet iedereen op zijn gemak te stellen. Er is veel tijd om t… alles lezen - 24-09-2021 12:45

starstarstarstarstar_half
Josje Hofland
Praktijkmanager
9
Communicatie training: Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Overtuigen / Feedback geven

"Supertraining - interactief met een klein groepje. Al onze aan het begin geformuleerde vragen/struikelblokken kwamen gedurende de middag aan bod. Door de rollenspellen in de veilige respectvolle omgeving die Astrid creëerde kregen we inzichten en handvatten voor de toekomst. Dank je wel, Astrid!" - 24-09-2021 12:27

"Supertraining - interactief met een klein groepje. Al onze aan het begin geformuleerde vragen/struikelblokken kwamen gedurende de middag aan… alles lezen - 24-09-2021 12:27

starstarstarstarstar
Patricia Snoeyer
Praktijkmanager
10
Communicatie training: Assertief en effectief communiceren

"Superleuke en leerzame training. Veel handige tips en tricks om moeilijke gesprekken te houden en de juiste feedback te geven. De training wordt heel open gegeven met een duidelijke opdracht en doel" - 24-09-2021 10:51

"Superleuke en leerzame training. Veel handige tips en tricks om moeilijke gesprekken te houden en de juiste feedback te geven. De training w… alles lezen - 24-09-2021 10:51

starstarstarstarstar
Linda van Noort
Medewerker
10
Communicatie training: Presenteren / Presentatievaardigheden / Pitchen / Overtuigen

"Wat een energie heeft deze vrouw!!! Ze geeft de training op een leuke en leerzame manier.Ze geeft duidelijke uitleg en weet je uiteindelijk echt naar een hoger level te brengen!! " - 24-09-2021 07:03

"Wat een energie heeft deze vrouw!!! Ze geeft de training op een leuke en leerzame manier.Ze geeft duidelijke uitleg en weet je uiteindelijk … alles lezen - 24-09-2021 07:03

Francy Leemans - Kools
starstarstarstarstar
Francy Leemans - Kools
Praktijkmanager
10
warning Gesprekstechnieken en het effectief geven van feedback is niet meer beschikbaar

"Ik heb de training ervaren als leerzaam met goede tips waar je direct mee aan de slag kunt. Coach gaf je direct een vertrouwd gevoel waardoor je als groep op een prettige ontspannen manier de gesprekstechnieken onderling met/op elkaar kon toepassen.
Bedankt Astrid !! " - 23-09-2021 18:26

"Ik heb de training ervaren als leerzaam met goede tips waar je direct mee aan de slag kunt. Coach gaf je direct een vertrouwd gevoel waardoo… alles lezen - 23-09-2021 18:26

starstarstarstarstar_half
Sander van der Star
KlatnSupport medewerker
9
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Leuke enthousiast trainer. Staat open voor feedback en traint of een formele en grappige manier. Geeft goede tips, deelt de samenvattingen na de training en helpt je echt te verbeteren." - 23-09-2021 15:34

"Leuke enthousiast trainer. Staat open voor feedback en traint of een formele en grappige manier. Geeft goede tips, deelt de samenvattingen n… alles lezen - 23-09-2021 15:34

starstarstarstarstar
Christel Janssen
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Ik heb een fijne training gehad. Dat is zeker de verdienste van de trainer. Veel interactie met de hele groep. En ondanks dat de training via Teams gegeven werd, was iedereen zeer betrokken. Ik zou een training met Bas de Kroon zeker aanraden." - 23-09-2021 15:16

"Ik heb een fijne training gehad. Dat is zeker de verdienste van de trainer. Veel interactie met de hele groep. En ondanks dat de training vi… alles lezen - 23-09-2021 15:16

starstarstarstarstar
Cindy Rouwhorst
Praktijkcoordinator
10
warning Gesprekstechnieken en het effectief geven van feedback is niet meer beschikbaar

"Ik heb het ervaren als een leerzame training. Veel handvaten gekregen om een gestructureerd en een goed (beoordelings)gesprek te voeren. Dit geldt ook voor het gedeelte mbt feedback. Door de kleine setting voelde het snel vertrouwd. Ondanks dat het via Teams was bleef je geboeid en deed iedereen actief mee.
Astrid had vrij snel door waar je sterke en verbeterpunten liggen, dit was erg prettig.
Zou fijn zijn als deze cursussen weer live kunnen. Nu kun je de lichaamstaal van iemand die aan het woord is beperkt zien, alleen gezicht komt in beeld bij de meerderheid. " - 23-09-2021 14:33

"Ik heb het ervaren als een leerzame training. Veel handvaten gekregen om een gestructureerd en een goed (beoordelings)gesprek te voeren. Dit… alles lezen - 23-09-2021 14:33

starstarstarstarstar
Esmee van der Meulen
Medewerker dagelijkse bankzaken
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Erg veel handvatten gekregen om in het vervolg om te gaan met weerstanden en agressie. Ik zal deze tips zeker gaan gebruiken en toepassen in de praktijk. Bedankt voor de training. " - 23-09-2021 13:51

"Erg veel handvatten gekregen om in het vervolg om te gaan met weerstanden en agressie. Ik zal deze tips zeker gaan gebruiken en toepassen in… alles lezen - 23-09-2021 13:51

starstarstarstarstar
Sabine Vlaskamp
Klantsupport specialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Wat een enthousiaste trainer is Bas. Hij neemt je actief mee in de theorie en zorgt ervoor dat er een fijne sfeer is om te oefenen. Dit op een positieve en opbouwende manier. " - 23-09-2021 10:22

"Wat een enthousiaste trainer is Bas. Hij neemt je actief mee in de theorie en zorgt ervoor dat er een fijne sfeer is om te oefenen. Dit op e… alles lezen - 23-09-2021 10:22

starstarstarstarstar
Yvonne van den Beuken
Klant support specialist Rabobank
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bas is zeer gemotiveerd, weet een groep mensen op een enthousiaste manier mee te nemen, is duidelijk in zijn uitleg en geeft op een positieve manier feedback en feedforward aan elke deelnemer van een training." - 23-09-2021 10:22

"Bas is zeer gemotiveerd, weet een groep mensen op een enthousiaste manier mee te nemen, is duidelijk in zijn uitleg en geeft op een positiev… alles lezen - 23-09-2021 10:22

starstarstarstarstar
Gert Jaap Lustig
Private Banker
10
Communicatie training: Stijlflexibel communiceren / Communicatiestijlen / DISC

"Ik vond de cursus erg leerzaam en goed toe te passen in de praktijk. Heel directe aanpak, veel geleerd, goed geoefend, geluisterd naar onze doelen, goed niveau, was online in kleine groep waardoor je veel kon oefenen en kreeg veel aandacht en kon vanuit de praktijk met voorbeelden komen. " - 22-09-2021 14:41

"Ik vond de cursus erg leerzaam en goed toe te passen in de praktijk. Heel directe aanpak, veel geleerd, goed geoefend, geluisterd naar onze … alles lezen - 22-09-2021 14:41

starstarstarstarstar_border
Paul Raaphorst
Klantsupport Specialist
8
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"De theorie is dik in orde. De online training en voorbeelden zijn in de praktijk goed toe te passen. In de praktijk zou er best meer feedback gegeven mogen worden. Ik vond Pauline erg mild. " - 22-09-2021 14:03

"De theorie is dik in orde. De online training en voorbeelden zijn in de praktijk goed toe te passen. In de praktijk zou er best meer feedbac… alles lezen - 22-09-2021 14:03

starstarstarstarstar
Tessa van Riel
Praktijkmanager
10
warning Gesprekstechnieken en het effectief geven van feedback is niet meer beschikbaar

"Astrid was een erg fijne coach, ze gaf ons een veilig en vrij gevoel om alles met elkaar te delen. Iedereen heeft zich hierdoor kwetsbaar op kunnen stellen. Duidelijke en prettige uitleg." - 21-09-2021 15:04

"Astrid was een erg fijne coach, ze gaf ons een veilig en vrij gevoel om alles met elkaar te delen. Iedereen heeft zich hierdoor kwetsbaar op… alles lezen - 21-09-2021 15:04

starstarstarstarstar
Marco Kragt
Administratief medewerker
10
Communicatie training: Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Overtuigen / Feedback geven

"Ik beveel deze cursus ten zeerste aan. Anouk heeft veel kennis van zaken en geeft haar opleiding in een vertrouwde sfeer en omgeving. De opgedane kennis neem ik mee ik mijn werk." - 21-09-2021 14:21

"Ik beveel deze cursus ten zeerste aan. Anouk heeft veel kennis van zaken en geeft haar opleiding in een vertrouwde sfeer en omgeving. De opg… alles lezen - 21-09-2021 14:21

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,7
Astrid Bontenbal - Trainer/ Coach
Astrid Bontenbal
Trainer/ Coach
9,8
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,8
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,5
Maryam Leenheer - ‘Life begins at the end of your comfort zone’
Maryam Leenheer
‘Life begins at the end of your comfort zone’
9,9
Myrinke van Werkum - Trainer-Coach
Myrinke van Werkum
Trainer-Coach
9,8
Pieter Gilhuis - Of je nu denkt dat je het kunt, of niet kunt. Je krijgt in beide gevallen gelijk
Pieter Gilhuis
Of je nu denkt dat je het kunt, of niet kunt. Je krijgt in beide gevallen gelijk
Roy van Maurik - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Roy van Maurik
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,9
Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9

Trainers

Roy van Maurik - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Roy van Maurik
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,9
Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9

Extra kenmerken

Springest helpt je groeien.

Springest is de site waar je alles vindt voor je persoonlijke ontwikkeling. Voor particulieren én organisaties. Lees ervaringen van andere deelnemers en overleg met onze adviseurs.

  • Alles waarvan je verder kunt leren

    Meer dan 92.000 cursussen, opleidingen, trainers, coaches, e-learning en incompany trainingen.
  • Hulp bij het zoeken en inschrijven

    Stel je opleidingsvraag, gebruik de keuzehulp of neem contact op met onze klantenservice.
  • Gratis informatie aanvragen

    Op je gemak vergelijken en met je collega's overleggen, meestal direct met PDF.
  • Ervaringen van deelnemers

    Ruim 119.000 onafhankelijke ervaringen helpen je kiezen voor de beste opleiders.
  • Ook voor leren in je organisatie

    Volumekorting, incompany training, social learning met collega's en altijd real-time inzicht.
  • Inschrijven met laagste prijsgarantie

    Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in, gratis annuleren is mogelijk!