Coach+Result

Adres:

Anneville-laan 33
4851 CA Breda (Ulvenhout)

9,7
Gemiddeld cijfer voor Coach+Result
Gebaseerd op 1.784 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Jade Bartman
Expert medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Ik heb de training live gevolgd met 7 andere collega’s. Maryam is Energiek en geeft een leerzame training! Ik heb een fijne en waardevolle dag gehad. Ik zie uit naar het vervolg van onze training." - 26-11-2020 15:45

"Ik heb de training live gevolgd met 7 andere collega’s. Maryam is Energiek en geeft een leerzame training! Ik heb een fijne en waardevolle d… alles lezen - 26-11-2020 15:45

Beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop word…

Lees de volledige beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop wordt omgegaan met klanten. Klanten écht raken! Ons doel is een bijdrage te leveren aan het vergroten van de commerciële slagkracht en het verhogen van de klantbeleving!

Onze trainings- en coaching trajecten zijn opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis=wat), willen (motivatie=waarom) en kunnen (kunde=hoe). Wanneer medewerkers weten welke vaardigheden en technieken zij kunnen inzetten in hun klantcontact, zij weten wat dit hen oplevert en zij beschikken over de kunde om de vaardigheden en technieken ook daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden. 

Coach + Result werkt voor organisaties die hun medewerkers serieus nemen. Organisaties die op zoek zijn naar mogelijkheden om zich te verbeteren en die zich realiseren dat hun medewerkers de belangrijkste schakel zijn in het onderhouden en leggen van contacten met klanten/relaties.

Waar wij in geloven:

  • Training in combinatie met online ondersteuning en coaching
  • Focus op het individu; veel persoonlijke aandacht door het trainen in kleine groepen (max. 6 deelenmers!)
  • Individuele coaching op de werkplek
  • Leren met plezier; lachend leren
  • Werken met praktische en herkenbare voorbeelden
  • Het betrekken van het management in het gehele traject
9,7
Gemiddeld cijfer voor Coach+Result
Gebaseerd op 1.784 ervaringen
starstarstarstarstar
Jade Bartman
Expert medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Ik heb de training live gevolgd met 7 andere collega’s. Maryam is Energiek en geeft een leerzame training! Ik heb een fijne en waardevolle dag gehad. Ik zie uit naar het vervolg van onze training." - 26-11-2020 15:45

"Ik heb de training live gevolgd met 7 andere collega’s. Maryam is Energiek en geeft een leerzame training! Ik heb een fijne en waardevolle d… alles lezen - 26-11-2020 15:45

starstarstarstarstar
Saskia ter Haar
Expert medewerker Memira by BergmanClinics
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Ik heb wederom een fantastische trainingsdag gehad van Maryam Leenheer. Mijn tweede top training in totaal van Coaching & Result.
Haar enthousiasme is erg aanstekelijk en ga zeker met de handvatten aan de slag die ik vandaag ontvangen heb. " - 26-11-2020 15:44

"Ik heb wederom een fantastische trainingsdag gehad van Maryam Leenheer. Mijn tweede top training in totaal van Coaching & Result. Haar ent… alles lezen - 26-11-2020 15:44

starstarstarstarstar
Martine Van Etten
Expertmedewerkster
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Vandaag training gehad van Maryam. Ze is een enthousiaste trainster die duidelijk en leuk de training geeft. Ik kijk heel positief op de training terug en zie uit naar het vervolg." - 26-11-2020 15:43

"Vandaag training gehad van Maryam. Ze is een enthousiaste trainster die duidelijk en leuk de training geeft. Ik kijk heel positief op de tra… alles lezen - 26-11-2020 15:43

starstarstarstarstar
Laura Bontenbal
Expert medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Erg leerzame en hele duidelijke training. Met humor en veel enthousiasme uitgelegd. Veel nieuwe technieken geleerd die goed toe te passen zijn in de praktijk. Ook kunnen wij deze technieken goed doorvoeren en uitleggen aan de rest van de medewerkers. " - 26-11-2020 15:41

"Erg leerzame en hele duidelijke training. Met humor en veel enthousiasme uitgelegd. Veel nieuwe technieken geleerd die goed toe te passen zi… alles lezen - 26-11-2020 15:41

starstarstarstarstar
Kelsey Stoffer
Expert Medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Erg leuke training gehad vandaag bij Bergman Clinics. Vertelt erg leuk, zeer tevreden. Heel erg duidelijk, goede antwoorden op vragen. Zou haar graag nog eens terug willen zien bij Bergman Clinics." - 26-11-2020 15:41

"Erg leuke training gehad vandaag bij Bergman Clinics. Vertelt erg leuk, zeer tevreden. Heel erg duidelijk, goede antwoorden op vragen. Zou h… alles lezen - 26-11-2020 15:41

starstarstarstarstar
Mark Zwenger
Account Manager
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"De ervaring met Anouk was echt heel goed, werd vanaf moment één meegenomen in haar enthousiasme om ons te trainen. Waar dit via Zoom natuurlijk lastig kan zijn gaf Anouk de juiste triggers om alert te blijven. Hieraan kun je merken dat Anouk een jarenlange ervaring met haar mee brengt en dit op een begrijpelijke manier over weet te brengen. Echt een topper!! " - 24-11-2020 15:32

"De ervaring met Anouk was echt heel goed, werd vanaf moment één meegenomen in haar enthousiasme om ons te trainen. Waar dit via Zoom natuurl… alles lezen - 24-11-2020 15:32

starstarstarstarstar
Werner Lurings
Erkend hypotheek adviseur
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Onder leiding van een zeer positieve en enthousiaste Anouk, gedurende 2 dagen de gespreksstructuur van een commercieel gesprek door genomen. De behandelde onderdelen zijn goed toepasbaar in mijn persoonlijke praktijk als hypotheekadviseur. " - 24-11-2020 15:30

"Onder leiding van een zeer positieve en enthousiaste Anouk, gedurende 2 dagen de gespreksstructuur van een commercieel gesprek door genomen.… alles lezen - 24-11-2020 15:30

Don Kemps
starstarstarstarstar
Don Kemps
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Leuke, enthousiaste trainster, die weet waar dat ze het over heeft. Begeleiding was goed, het is meteen toe te passen in de praktijk. Ontzettend veel van geleerd. Zeker aan te raden! " - 24-11-2020 15:29

"Leuke, enthousiaste trainster, die weet waar dat ze het over heeft. Begeleiding was goed, het is meteen toe te passen in de praktijk. Ontzet… alles lezen - 24-11-2020 15:29

starstarstarstarstar
Perneel
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"het was een leerrijke dag waarbij we handvaten kregen aangeboden om een telefonisch gesprek te kunnen voeren en te kunnen sturen naar de richting waar wij naartoe willen zodanig dat de gespreken en de verkoop de juiste richting uit gaat." - 23-11-2020 15:28

"het was een leerrijke dag waarbij we handvaten kregen aangeboden om een telefonisch gesprek te kunnen voeren en te kunnen sturen naar de ric… alles lezen - 23-11-2020 15:28

Dank voor de lovende woorden vanuit Vlaanderen! Goed om te horen dat u deze dag als leerrijk hebt ervaren. Succes met het toepassen van de vaardigheden én in uw carriére!

- 23-11-2020 15:28
Nedim Zijadić
starstarstarstarstar
Nedim Zijadić
Adviseur zorgverzekeringen
10
Telefonische verkooptraining

"Maryam is een zeer vriendelijke, maar ook professionele salescoach. Zij functioneert uitstekend in het trainen van beginnende en gevorderde verkopers. Met haar positieve energie weet zij de trainingen ook leuk te maken." - 20-11-2020 15:05

"Maryam is een zeer vriendelijke, maar ook professionele salescoach. Zij functioneert uitstekend in het trainen van beginnende en gevorderde … alles lezen - 20-11-2020 15:05

starstarstarstarstar
Janine Bies
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Het waren twee hele leuke en interessante trainingen van coach en result. Ik heb er erg veel van opgestoken, wat grotendeels komt door het enthousiasme van Maryam. Ook online wist Maryam het leuk over te brengen." - 20-11-2020 15:02

"Het waren twee hele leuke en interessante trainingen van coach en result. Ik heb er erg veel van opgestoken, wat grotendeels komt door het e… alles lezen - 20-11-2020 15:02

starstarstarstarstar
Vivian Hu
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Super leerzaam en veel geoefend. Ik heb twee trainingen gevolgd bij Maryam Leenheer. Super lieve en enthousiaste vrouw. Handige stappenplan en houvast voor een goede gespreksstructuur. Ik heb zeker wat aan de trainingen gehad!" - 20-11-2020 15:02

"Super leerzaam en veel geoefend. Ik heb twee trainingen gevolgd bij Maryam Leenheer. Super lieve en enthousiaste vrouw. Handige stappenplan … alles lezen - 20-11-2020 15:02

Beyza Yiğitoğlu
starstarstarstarstar
Beyza Yiğitoğlu
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"De training was erg leerzaam. De kennis die ik heb gekregen kan ik zeker toepassen in de praktijk. Ook was de training interactief waardoor de aandacht goed bij te houden was. " - 20-11-2020 15:01

"De training was erg leerzaam. De kennis die ik heb gekregen kan ik zeker toepassen in de praktijk. Ook was de training interactief waardoor … alles lezen - 20-11-2020 15:01

Iris Kim Luijken
starstarstarstarstar
Iris Kim Luijken
Commercieel Adviseur Particulieren
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Sterke inhoud gepresenteerd door een enthousiaste trainster. In de training zijn alle persoonlijke knelpunten ruim aan bod gekomen, waardoor iedereen nu goed van start kan gaan in zijn nieuwe werkomgeving. Zeker een aanrader!" - 20-11-2020 15:00

"Sterke inhoud gepresenteerd door een enthousiaste trainster. In de training zijn alle persoonlijke knelpunten ruim aan bod gekomen, waardoor… alles lezen - 20-11-2020 15:00

Damien Bolkenstein
starstarstarstarstar
Damien Bolkenstein
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Duidelijke uitleg en goede voorbeelden. veel interactie die aansluit op de praktijk. Zeker een stuk wijzer van geworden en nu weet ik zeker dat mijn volgende telefoongesprek goed zal verlopen." - 20-11-2020 14:55

"Duidelijke uitleg en goede voorbeelden. veel interactie die aansluit op de praktijk. Zeker een stuk wijzer van geworden en nu weet ik zeker … alles lezen - 20-11-2020 14:55

Axel Leusink
starstarstarstarstar
Axel Leusink
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Zeer prettige ervaring. Interactieve trainingen en hield de aandacht er absoluut bij. Erg fijn om op deze manier online les te volgen, wat voor mij normaal gesproken erg niet interactief is." - 20-11-2020 10:59

"Zeer prettige ervaring. Interactieve trainingen en hield de aandacht er absoluut bij. Erg fijn om op deze manier online les te volgen, wat v… alles lezen - 20-11-2020 10:59

Tijn Tebbens
starstarstarstarstar
Tijn Tebbens
klantenservice
10
Telefonische verkooptraining

"super fijne, goede en duidelijke training. Maryam was duidelijk en enthousiast, waardoor het een super duidelijk actieve training werd. de training heeft mij super erg geholpen tijdens de telefonische gesprekken." - 20-11-2020 10:58

"super fijne, goede en duidelijke training. Maryam was duidelijk en enthousiast, waardoor het een super duidelijk actieve training werd. de t… alles lezen - 20-11-2020 10:58

Dina Zahti
starstarstarstarstar
Dina Zahti
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"De training van Coach + Result was erg interessant! Ik veel geleerd van de lessen van Maryam en heb de training als erg leuk ervaren. Alle stof was duidelijk en is goed toe te passen in de praktijk. " - 20-11-2020 10:58

"De training van Coach + Result was erg interessant! Ik veel geleerd van de lessen van Maryam en heb de training als erg leuk ervaren. Alle s… alles lezen - 20-11-2020 10:58

Qiao Di Aalbers
starstarstarstarstar
Qiao Di Aalbers
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Ondanks dat het online was, wist Maryam er een realistische ervaring van te maken. Erg enthousiast en brengt de materie goed over naar anderen. Ik zou anderen mensen aanraden een training te volgen van Maryam." - 20-11-2020 10:57

"Ondanks dat het online was, wist Maryam er een realistische ervaring van te maken. Erg enthousiast en brengt de materie goed over naar ander… alles lezen - 20-11-2020 10:57

Armend Ademaj
starstarstarstarstar
Armend Ademaj
Stagiair commerciële ondersteuning particulieren
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Via Univé de telefonische verkooptraining gehad. Dit was erg leuk en leerzaam. Mede door het enthousiasme van de trainer werd het zo leuk gemaakt. Je leert veel verschillende gesprekstechnieken, deze kan je in bijna elke situatie gebruiken. " - 20-11-2020 10:56

"Via Univé de telefonische verkooptraining gehad. Dit was erg leuk en leerzaam. Mede door het enthousiasme van de trainer werd het zo leuk ge… alles lezen - 20-11-2020 10:56

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,7
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,7
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,5
Maryam Leenheer - ‘Life begins at the end of your comfort zone’
Maryam Leenheer
‘Life begins at the end of your comfort zone’
9,9
Myrinke van Werkum - Trainer-Coach
Myrinke van Werkum
Trainer-Coach
9,8
Roy van Maurik - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Roy van Maurik
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
10
Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9

Producten (24)

Trainers

Roy van Maurik - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Roy van Maurik
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
10
Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Maryam Leenheer - ‘Life begins at the end of your comfort zone’
Maryam Leenheer
‘Life begins at the end of your comfort zone’
9,9

Extra kenmerken

Springest helpt je groeien.

Springest is de site waar je alles vindt voor je persoonlijke ontwikkeling. Voor particulieren én organisaties. Lees ervaringen van andere deelnemers en overleg met onze adviseurs.

  • Alles waarvan je verder kunt leren

    Meer dan 86.000 cursussen, opleidingen, trainers, coaches, e-learning en incompany trainingen.
  • Hulp bij het zoeken en inschrijven

    Stel je opleidingsvraag, gebruik de keuzehulp of bel met een Springest adviseur.
  • Gratis informatie aanvragen

    Op je gemak vergelijken en met je collega's overleggen, meestal direct met PDF.
  • Ervaringen van deelnemers

    Ruim 109.000 onafhankelijke ervaringen helpen je kiezen voor de beste opleiders.
  • Ook voor leren in je organisatie

    Volumekorting, incompany training, social learning met collega's en altijd real-time inzicht.
  • Inschrijven met laagste prijsgarantie

    Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in, gratis annuleren is mogelijk!