Cursus communicatieve vaardigheden voor chauffeurs (U-14)

Tijdsduur

Cursus communicatieve vaardigheden voor chauffeurs (U-14)

Code 95 Zeeland
Logo van Code 95 Zeeland

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

De vrachtwagenchauffeur (of buschauffeur) is het eerste aanspreekpunt op locatie bij de klant en daarmee het visitekaartje van het bedrijf. Steeds nadrukkelijker komt het kwaliteitsaspect van de dienstverlening in de dagelijkse beroepspraktijk van chauffeurs naar voren.

In – en externe communicatie

Ook binnen het bedrijf zal een chauffeur goed moeten kunnen communiceren met leidinggevenden en collega’s. Dit is belangrijk voor de juiste afwikkeling van een vervoersopdracht en voor het bedrijf.

Je wordt een communicatie professional

De cursus communicatieve vaardigheden voor chauffeurs leert de chauffeurs hoe te handelen in situaties die hij of zij dagelijks tegenkomt. Deze cursus wordt ge…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

De vrachtwagenchauffeur (of buschauffeur) is het eerste aanspreekpunt op locatie bij de klant en daarmee het visitekaartje van het bedrijf. Steeds nadrukkelijker komt het kwaliteitsaspect van de dienstverlening in de dagelijkse beroepspraktijk van chauffeurs naar voren.

In – en externe communicatie

Ook binnen het bedrijf zal een chauffeur goed moeten kunnen communiceren met leidinggevenden en collega’s. Dit is belangrijk voor de juiste afwikkeling van een vervoersopdracht en voor het bedrijf.

Je wordt een communicatie professional

De cursus communicatieve vaardigheden voor chauffeurs leert de chauffeurs hoe te handelen in situaties die hij of zij dagelijks tegenkomt. Deze cursus wordt gegevens door een echte professional in communicatie!

Hoe ga je om met mensen binnen en buiten het bedrijf? En welk effect heeft het gedrag van een chauffeur op het imago van de onderneming?

Deze cursus bevat de volgende onderwerpen:

  • representativiteit, beroepshouding en klantbenadering.
  • commercieel gedrag van de chauffeur.
  • klachtafhandeling ter plekke.
  • omgaan met stresssituaties.
  • inzichten in diverse culturen.
  • normen en waarden van de chauffeur.
  • dienstverlening door chauffeurs.

In deze ééndaagse theorietraining worden al deze aspecten besproken en wordt er vooral geoefend in communiceren in alle denkbare situaties waaronder stress.

Aan het eind van de dag ontvangen de deelnemers een bewijs van deelname.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op, en delen ze met Code 95 Zeeland, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.