46 Corporate Communicatie trainingen, cursussen & opleidingen
Bekijk ook: Brand Management, Marketingcommunicatie, Marketing management, Marketingstrategie en Effectief communiceren.
Bekijk ook: Brand Management, Marketingcommunicatie en Marketing management.
Online Communicatie Strategie & Leiderschap (post-master)
Doel: Met de post-master opleiding Online Communicatie Strategie & Leiderschap til je je?strategische online communicatie kennis naar een ho…
Workshop Concerncommunicatie - (Klassikaal)
Algemene beschrijving: Bij concerncommunicatie staat het imago van de organisatie centraal. Hierbij wordt er besloten hoe een boodschap van…
Workshop Concerncommunicatie - (Privéles)
Algemene beschrijving: Bij concerncommunicatie staat het imago van de organisatie centraal. Hierbij wordt er besloten hoe een boodschap van…
Workshop Concerncommunicatie
Bij concerncommunicatie staat het imago van de organisatie centraal. Hierbij wordt er besloten hoe een boodschap van de organisatie wordt g…
HBO Workshop - Sturen op Concerncommunicatie
Alle workshops worden op een praktijkgerichte manier verzorgd. Tijdens de eendaagse workshop wordt gestart met een korte uitleg over de the…
MBO Workshop - Concerncommunicatie
Alle workshops worden op een praktijkgerichte manier verzorgd. Tijdens de eendaagse workshop wordt gestart met een korte uitleg over de the…
Part-time Executive Master in Corporate Communication (corporate communicatie)
Communication professionals need to be competent and effective when communicating externally and internally – and across cultures. You must…
Summer Course in Corporate Communication (corporate communicatie)
The four-day Summer Foundation Course is a must-attend course for professionals with an interest in corporate communication. Around 900+ pr…
Issues Management and Public Affairs (corporate communicatie)
Issues Management and Public Affairs are essential, interconnected disciplines that help organisations effectively navigate the complex int…
Co-creation and stakeholder engagement (corporate communicatie)
New technologies and social media are challenging the traditional role of the Chief Communications Officer (CCO). This represents a paradig…
Navigating the Stakeholder Media Landscape (corporate communicatie)
The media landscape has changed, and new players are imposing new strategies on communicators. Shifts in the political environment as well …
Corporate Branding (corporate communicatie)
Corporate branding defines what the identity of your brand is: What makes it unique and sets it apart from the competitors? What is the cor…
Strategic Communication (corporate communicatie)
Not all communication activities in an organisation are strategic – in fact, most are not. Many large and expensive campaigns might be nece…
Employee Communication (corporate communicatie)
Communication does not work in isolation. Multiple forces, such as leadership, culture, structure, and technology, interplay to influence h…
Digital Communication (corporate communicatie)
The digital transformation has increased the complexity of work and the challenges for corporate communication professionals. The empowerme…
- 1 van 4
- Volgende chevron_right