thumb_up

Gratis informatie aanvragen

Vergelijken en met je collega's overleggen.

Gespreksvaardigheden Trainingen / Cursussen in Enschede

Bekijk ook: Gesprekstechnieken, Communicatieve vaardigheden, Interviewtechnieken, Argumenteren, Communicatievaardigheden en Socratisch.

Bekijk ook: Gesprekstechnieken, Communicatieve vaardigheden en Interviewtechnieken.

Tip: bekijk ook de Gespreksvaardigheden producten die niet aan een specifieke startdatum of plaats gebonden zijn: E-Learning (7), Klassikaal online (5), Individueel (3), Boek (1), of Gespreksvaardigheden in heel Nederland (38). Of vraag vrijblijvend een offerte aan voor een incompany training.

check_box_outline_blank

Gespreksvaardigheden voor de HR-professional (ook incompany)

Logo van Van den Berg Training & Advies
Startgarantie
placeDinsdag 3 november 2020 in Centraal in het land (regio: Enschede)

Of het nu een slechtnieuws gesprek, een selectiegesprek of een coachgesprek is, het gestructureerd en helder voeren van welk gesprek dan oo…

check_box_outline_blank

Gespreksvaardigheden

Logo van Supertrainer
Startgarantie
placeOktober 2020 in Enschede en 137 andere datums

Gespreksvaardigheden helpen je bij het duidelijk overkomen op de ander. Je gesprekken krijgen structuur en je weet op een sterke manier je p…

check_box_outline_blank

Gespreksvaardigheden voor leidinggevenden, de escallatieladder

Logo van Van den Berg Training & Advies
Startgarantie
placeDonderdag 29 oktober 2020 in Centraal in het land (regio: Enschede) en 1 andere datum

Of je nu een functionerings-, verzuim- of slechtnieuwsgesprek moet voeren, het gestructureerd en helder voeren van welk gesprek dan ook kan …

Voor de overige producten is er nog geen startdatum bekend, of kun je je niet direct inschrijven.

check_box_outline_blank

Gespreksvaardigheden

Logo van Supertrainer
placeEnschede en 45 andere regio's

Gespreksvaardigheden helpen je bij het duidelijk overkomen op de ander. Je gesprekken krijgen structuur en je weet op een sterke manier je p…

Gespreksvaardigheden

Een vaardig spreker weet dat het bij communicatie om tweerichtingsverkeer gaat. Wanneer u de eigen boodschap helder over kunt brengen, bent u al aardig op weg. Maar wat voor de een helder is kan voor de ander onbegrijpelijk zijn. Houdt u rekening met uw gesprekspartner? Ook luisteren kan een actieve bezigheid zijn. Bij goed luisteren hoort het stellen van gerichte en soms ook open vragen. U kunt doorvragen, confronteren of kiezen voor het geven van feedback. U kunt samenvatten wat de ander heeft gezegd en uw gevoelens daarover delen. In een gesprek helpt het soms om de woorden van de ander hardop te interpreteren. Kunt u de boodschap van de ander herformuleren om wederzijds begrip te vergroten? Het overgrote deel van de communicatie is non-verbaal. Denkt u daarbij niet alleen aan lichaamstaal en gezichtsuitdrukking, maar ook aan het stemgeluid met verschillen in volume, de intonatie, het tempo, met ritme en klankkleur. De informatie en emotie uit deze ‘taalmuziek’ wordt vaak onbewust verwerkt. Wanneer u zich op dit vlak meer bewust wordt van uw gewoontes en mogelijkheden, openen zich nieuwe paden.