school

Alles waarvan je verder kunt leren

Meer dan 73.000 cursussen & opleidingen.

37 Trainingen / Cursussen Klachtenbehandelen

Bekijk ook: Service level (agreement) management.

check_box_outline_blank
Thumbnail 2017 04 21 10.43.30

De kracht van de klacht

Logo van VerkoopKracht
Maandag 8 oktober 2018 in Boxtel en 1 andere datum
Thumbnail 2017 04 21 10.43.30

De kracht van de klacht Open inschrijving workshop Klanten worden steeds mondiger in de winkel. Ze geven steeds duidelijker en dwingender aa…

check_box_outline_blank

Klachtenbehandeling

Logo van Pure Talent
Woensdag 17 oktober 2018 in Utrecht en 1 andere datum

Kun je omgaan met boze klanten en samen werken aan een voor beide partijen acceptabele oplossing van een klacht. Kun je in een gesprekssitua…

check_box_outline_blank

Training Klantvriendelijke klachtafhandeling

Logo van ExplainiT
Maandag 6 augustus 2018 in Amsterdam Arena en 11 andere data

In deze training leert u professioneel en effectief om te gaan met klachten. Lastige gesprekken met klanten verlopen prettiger en effectieve…

check_box_outline_blank

Omgaan met klachten

Logo van Input Support BV
Dinsdag 24 juli 2018 in Noord-Holland: Van der Valk Hotel Haarlem, Toekanweg 2, 2035 LC Haarlem en 12 andere data

Omgaan met klachten Een professionele klachtenbehandeling moet centraal staan in iedere organisatie. Kennis en inzicht zijn essentieel om kl…

check_box_outline_blank
Thumbnail klachtenopvang

Costumer care: klachtenmanagement

Logo van Feedback Training & Consulting
Vrijdag 7 september 2018 in 3511 PD, Utrecht en 1 andere datum
Thumbnail klachtenopvang

Zet klachten om in kansen. Leer omgaan met klachten en ze te voorkomen. Leer je eigen valkuilen rondom klachtenopvang en whoe je samen met j…

check_box_outline_blank

Training Omgaan met klachten

Logo van IMK Opleidingen BV
's-Hertogenbosch, Alkmaar en 23 andere regio's

Inleiding Omgaan met klachten Kent u de uitdrukking ‘Eén klacht krijgt duizend monden?’ En weet u dat 7 van de 10 klanten hun klachten niet …

check_box_outline_blank

HBO Workshop – Managen van Klachten, Emoties en Agressie

Logo van Flex Academy BV
Maandag 10 september 2018 in Arnhem en 34 andere data

Doelgroep Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die de basiselementen van managen van klachten, emoties en agressie willen beheersen. Vo…

check_box_outline_blank

MBO Workshop – Omgaan met Klachten, Emoties en Agressie

Logo van Flex Academy BV
Maandag 10 september 2018 in Arnhem en 34 andere data

Doelgroep Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die de basiselementen van omgaan met klachten, emoties en agressie willen beheersen. Voo…

check_box_outline_blank

HBO Workshop – Managen van Klachten, Emoties en Agressie

Logo van Holland Opleidingen Groep BV
Dinsdag 24 juli 2018 in Arnhem en 34 andere data

Doelgroep Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die de basiselementen van managen van klachten, emoties en agressie willen beheersen. Vo…

check_box_outline_blank

MBO Workshop – Omgaan met Klachten, Emoties en Agressie

Logo van Holland Opleidingen Groep BV
Dinsdag 24 juli 2018 in Arnhem en 34 andere data

Doelgroep Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die de basiselementen van omgaan met klachten, emoties en agressie willen beheersen. Voo…

check_box_outline_blank
Thumbnail 7641 cursus training zakelijke brieven schrijven

Zakelijke brieven schrijven - Correcte opbouw van brieven zoals antwoorden op sollicitatiebrief of klacht. Professionele presentatie.

Logo van Icademy
Thumbnail 7641 cursus training zakelijke brieven schrijven

Lesmaterialen De cursus 'Zakelijke brieven schrijven - Correcte opbouw van brieven zoals antwoorden op sollicitatiebrief of klacht. Professi…

check_box_outline_blank
Thumbnail img 7920

Klachtenbehandeling, Klachten zijn kansen

Logo van Re-Move
Almere / Lelystad, Amsterdam en 19 andere regio's
Thumbnail img 7920

aan bod: • kennismaking en inventariseren leerwensen• gespreksstructuur bij klachten• het “over de rooie” model• emotiereductie• brengen van…

check_box_outline_blank
Thumbnail img 7920

Klachtenbehandeling, Klachten zijn kansen

Logo van Re-Move
Dinsdag 18 december 2018 in Emmen en 2 andere data
Thumbnail img 7920

aan bod: • kennismaking en inventariseren leerwensen• gespreksstructuur bij klachten• het “over de rooie” model• emotiereductie• brengen van…

check_box_outline_blank

Nascholing voor vertrouwenspersonen: Bemiddelend optreden in de klachtafhandeling

Logo van Centrum Vertrouwenspersonen Plus
Donderdag 1 november 2018 in Utrecht

Tegelijk is de rol van de vertrouwenspersoon er overduidelijk op gericht de klager te ondersteunen bij zijn/haar klacht en die rol lijkt nie…

check_box_outline_blank

Klacht als kans

Logo van Institute of MicroTraining

Klacht als kans “Indien uw organisatie in staat is klachten en bezwaren succesvol op te pakken en af te handelen dragen deze positief bij aa…