thumb_up

Gratis informatie aanvragen

Vergelijken en met je collega's overleggen.

38 Trainingen / Cursussen Klachtenbehandelen

Bekijk ook: Effectief vergaderen, Service level (agreement) management en Sales support.

check_box_outline_blank

Klachtenbehandeling

Logo van Pure Talent
Maandag 12 maart 2018 in Utrecht en 1 andere datum

Kun je omgaan met boze klanten en samen werken aan een voor beide partijen acceptabele oplossing van een klacht. Kun je in een gesprekssitua…

check_box_outline_blank

Professionele klachtbehandeling

Logo van Move the Crowd

De mens achter de klacht te repareren. Van klagende klanten tevreden kopers te maken. Inhoud van het programma Algemene informatie: Het groo…

check_box_outline_blank

Training Klantvriendelijke klachtafhandeling

Logo van ExplainiT
Woensdag 24 januari 2018 in Rijswijk en 12 andere data

In deze training leert u professioneel en effectief om te gaan met klachten. Lastige gesprekken met klanten verlopen prettiger en effectieve…

check_box_outline_blank

Omgaan met klachten

Logo van Input Support BV
Woensdag 24 januari 2018 in Utrecht: Van der Valk Hotel Amersfoort A1, Ruimtevaart 22, 3824 MX Amersfoort en 11 andere data

Omgaan met klachten Een professionele klachtenbehandeling moet centraal staan in iedere organisatie. Kennis en inzicht zijn essentieel om kl…

check_box_outline_blank

Effectief klachten managen

Logo van Learnit Training
Woensdag 24 januari 2018 in Breda en 122 andere data

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Door een goede klach…

check_box_outline_blank

Training Omgaan met klachten

Logo van IMK Opleidingen BV
Donderdag 22 februari 2018 in R'DAM (CAPELLE AD IJSSEL) en 9 andere data

Inleiding Omgaan met klachten Kent u de uitdrukking ‘Eén klacht krijgt duizend monden?’ En weet u dat 7 van de 10 klanten hun klachten niet …

check_box_outline_blank
Thumbnail 7641 cursus training zakelijke brieven schrijven

Zakelijke brieven schrijven - Correcte opbouw van brieven zoals antwoorden op sollicitatiebrief of klacht. Professionele presentatie.

Logo van Icademy
Thumbnail 7641 cursus training zakelijke brieven schrijven

Deze online training wordt gepresenteerd in twee modules die elk afzonderlijk voorzien zijn van een toets. Duur De e-learning 'Zakelijke bri…

check_box_outline_blank
Thumbnail fotoharry3 zonder dtplogo

Klachtenbehandeling

Logo van de Lange-Partners
Thumbnail fotoharry3 zonder dtplogo

Versterk uw vaardigheden op het gebied van klachtenbehandeling door te leren hoe u een klacht op een efficiënte manier kunt afhandelen. Dit …

check_box_outline_blank
Thumbnail klachtenbehandeling.fw

Klachtenbehandeling

Logo van Mofundus BV
Woensdag 31 januari 2018 in Amersfoort en 6 andere data
Thumbnail klachtenbehandeling.fw

Een klacht is een unieke kans om te laten zien hoe goed u bent. De kunst van het luisteren, de kunst van het lijden en uiteraard die van de …

check_box_outline_blank

Klacht als kans

Logo van Institute of MicroTraining

Klacht als kans “Indien uw organisatie in staat is klachten en bezwaren succesvol op te pakken en af te handelen dragen deze positief bij aa…

check_box_outline_blank

HBO Workshop – Managen van Klachten, Emoties en Agressie

Logo van VSK-Academy
's-Hertogenbosch, Alkmaar en 39 andere regio's

Doelgroep Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die de basiselementen van managen van klachten, emoties en agressie willen beheersen. Oo…

check_box_outline_blank
Thumbnail klachtenbehandeling

Klachtenbehandeling online cursus

Logo van Leer- en kennisplatform Zivier
Thumbnail klachtenbehandeling

Een klacht is een unieke kans om te laten zien hoe goed u bent. De kunst van het luisteren, de kunst van het lijden en uiteraard die van de …

check_box_outline_blank

Nascholing voor vertrouwenspersonen: Bemiddelend optreden in de klachtafhandeling

Logo van Centrum Vertrouwenspersonen Plus
Dinsdag 20 maart 2018 in Utrecht en 1 andere datum

Tegelijk is de rol van de vertrouwenspersoon er overduidelijk op gericht de klager te ondersteunen bij zijn/haar klacht en die rol lijkt nie…

check_box_outline_blank

HBO Workshop – Managen van Klachten, Emoties en Agressie

Logo van Flex Academy BV
Zaterdag 10 februari 2018 in Amsterdam en 34 andere data

Doelgroep Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die de basiselementen van managen van klachten, emoties en agressie willen beheersen. Vo…

check_box_outline_blank

a3 Professioneel omgaan met klachten

Logo van Calyx training & resultaatbegeleiding
's-Hertogenbosch, Alkmaar en 43 andere regio's

Omgaan met klachten (agressiviteit) Niet iedereen is altijd even beleefd. Er is van alles te bedenken waarom het spreekwoordelijk stoom uit …