school

Alles waarvan je verder kunt leren

Meer dan 43.000 cursussen & opleidingen.

30 Trainingen / Cursussen Klachtenbehandelen

Bekijk ook: Effectief vergaderen, Service level (agreement) management en Sales support.

check_box_outline_blank

Klachtenbehandeling

Logo van Pure Talent
Utrecht

Kun je omgaan met boze klanten en samen werken aan een voor beide partijen acceptabele oplossing van een klacht. Kun je in een gesprekssitua…

check_box_outline_blank

Effectief klachten managen

Logo van Learnit Training
Woensdag 20 september 2017 in Maastricht en 177 andere data

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Door een goede klach…

check_box_outline_blank

Omgaan met klachten

Logo van Input Support BV
Woensdag 27 september 2017 in Haarlem en 27 andere data

Omgaan met klachten Een professionele klachtenbehandeling moet centraal staan in iedere organisatie. Kennis en inzicht zijn essentieel om kl…

check_box_outline_blank

Training Omgaan met klachten

Logo van IMK Opleidingen BV
Amsterdam, Rotterdam en 23 andere regio's

Inleiding Kent u de uitdrukking ‘Eén klacht krijgt duizend monden?’ En weet u dat 7 van de 10 klanten hun klachten niet bij u kenbaar maken…

check_box_outline_blank
Square 7641 cursus training zakelijke brieven schrijven

Zakelijke brieven schrijven - Correcte opbouw van brieven zoals antwoorden op sollicitatiebrief of klacht. Professionele presentatie.

Logo van Icademy
Amsterdam, Rotterdam en 44 andere regio's
Square 7641 cursus training zakelijke brieven schrijven

Lesmaterialen De cursus 'Zakelijke brieven schrijven - Correcte opbouw van brieven zoals antwoorden op sollicitatiebrief of klacht. Professi…

check_box_outline_blank
Square klachtenbehandeling.fw

Klachtenbehandeling

Logo van Mofundus BV
Woensdag 4 oktober 2017 in Deventer en 2 andere data
Square klachtenbehandeling.fw

Een klacht is een unieke kans om te laten zien hoe goed u bent. De kunst van het luisteren, de kunst van het lijden en uiteraard die van de …

check_box_outline_blank

HBO Workshop – Managen van Klachten, Emoties en Agressie

Logo van VSK-Academy
Amsterdam, Rotterdam en 39 andere regio's

Doelgroep Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die de basiselementen van managen van klachten, emoties en agressie willen beheersen. Oo…

check_box_outline_blank

Nascholing voor vertrouwenspersonen: Bemiddelend optreden in de klachtafhandeling

Logo van Centrum Vertrouwenspersonen Plus
Dinsdag 7 november 2017 in Utrecht en 2 andere data

Geacrediteerd door de LVV: uren voor hercertificering: 4 AlgemeenVertrouwenspersonen komen binnen hun werk regelmatig voor de vraag te staa…

check_box_outline_blank

Klacht als kans

Logo van Institute of MicroTraining

Klacht als kans “Indien uw organisatie in staat is klachten en bezwaren succesvol op te pakken en af te handelen dragen deze positief bij aa…

check_box_outline_blank
Square fotoharry3 zonder dtplogo

Klachtenbehandeling

Logo van de Lange-Partners
Square fotoharry3 zonder dtplogo

Versterk uw vaardigheden op het gebied van klachtenbehandeling door te leren hoe u een klacht op een efficiënte manier kunt afhandelen. Dit …

check_box_outline_blank
Square shutterstock 173451509  medium

Hoe reageer je op een klacht?

Logo van HabiTask
Dinsdag 3 oktober 2017 in Utrecht
Square shutterstock 173451509  medium

“Een klacht is juist een kans” Een klacht of klachtenbrief is een uiting van ontevredenheid, vaak afkomstig van een boze klant/bewoner. Als …

check_box_outline_blank

a3 Professioneel omgaan met klachten

Logo van Calyx training & resultaatbegeleiding
Amsterdam, Rotterdam en 43 andere regio's

Omgaan met klachten (agressiviteit) Niet iedereen is altijd even beleefd. Er is van alles te bedenken waarom het spreekwoordelijk stoom uit …

check_box_outline_blank
Square klachtenbehandeling.fw

Blended learning: Klachtenbehandeling

Logo van Mofundus BV
Woensdag 11 oktober 2017 in Zwolle en 1 andere datum
Square klachtenbehandeling.fw

Blended learning:KlachtenbehandelingEen klacht is een unieke kans om te laten zien hoe goed u bent. De kunst van het luisteren, de kunst van…

check_box_outline_blank

Introductie van de Klachtenafhandeling

Logo van Institute of MicroTraining

Introductie van de Klachtenafhandeling Als (mede-) verantwoordelijke voor de klachtenafhandeling en dus voor een belangrijk deel van de tota…

check_box_outline_blank

Klachtbehandeling volgens de Awb

Logo van Bureau Kennis
Donderdag 30 november 2017 in Eindhoven en 1 andere datum

Doel: In Titel 9.1 van de Awb staan de regels voor de behandeling van klachten van burgers en bedrijven door een gemeente, provincie of wate…