business

Ook voor leren in je organisatie

Social learning met collega's.

37 Trainingen / Cursussen Klachtenbehandelen

Bekijk ook: Effectief vergaderen, Service level (agreement) management en Sales support.

check_box_outline_blank

Klachtenbehandeling

Logo van Pure Talent
Utrecht

Kun je omgaan met boze klanten en samen werken aan een voor beide partijen acceptabele oplossing van een klacht. Kun je in een gesprekssitua…

check_box_outline_blank

Training Klantvriendelijke klachtafhandeling

Logo van ExplainiT
Vrijdag 1 december 2017 in Rotterdam en 12 andere data

In deze training leert u professioneel en effectief om te gaan met klachten. Lastige gesprekken met klanten verlopen prettiger en effectieve…

check_box_outline_blank

Omgaan met klachten

Logo van Input Support BV
Woensdag 22 november 2017 in Noord-Holland: Van der Valk Hotel Haarlem, Toekanweg 2, 2035 LC Haarlem en 19 andere data

Omgaan met klachten Een professionele klachtenbehandeling moet centraal staan in iedere organisatie. Kennis en inzicht zijn essentieel om kl…

check_box_outline_blank

Effectief klachten managen

Logo van Learnit Training
Maandag 20 november 2017 in Den Haag en 136 andere data

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Door een goede klach…

check_box_outline_blank

Training Omgaan met klachten

Logo van IMK Opleidingen BV
Donderdag 22 februari 2018 in R'DAM (CAPELLE AD IJSSEL) en 9 andere data

Inleiding Kent u de uitdrukking ‘Eén klacht krijgt duizend monden?’ En weet u dat 7 van de 10 klanten hun klachten niet bij u kenbaar maken,…

check_box_outline_blank
Square 7641 cursus training zakelijke brieven schrijven

Zakelijke brieven schrijven - Correcte opbouw van brieven zoals antwoorden op sollicitatiebrief of klacht. Professionele presentatie.

Logo van Icademy
Square 7641 cursus training zakelijke brieven schrijven

Ook in de tijd van e-mail, SMS en WhatsApp blijft het nodig dat er officiële brieven geschreven worden. Maar hoe doe je dat? Wat hoort bij e…

check_box_outline_blank

HBO Workshop – Managen van Klachten, Emoties en Agressie

Logo van VSK-Academy
's-Hertogenbosch, Alkmaar en 39 andere regio's

Doelgroep Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die de basiselementen van managen van klachten, emoties en agressie willen beheersen. Oo…

check_box_outline_blank

Nascholing voor vertrouwenspersonen: Bemiddelend optreden in de klachtafhandeling

Logo van Centrum Vertrouwenspersonen Plus
Dinsdag 20 maart 2018 in Utrecht en 1 andere datum

Geacrediteerd door de LVV: uren voor hercertificering: 4 AlgemeenVertrouwenspersonen komen binnen hun werk regelmatig voor de vraag te staa…

check_box_outline_blank

Klacht als kans

Logo van Institute of MicroTraining

Klacht als kans “Indien uw organisatie in staat is klachten en bezwaren succesvol op te pakken en af te handelen dragen deze positief bij aa…

check_box_outline_blank
Square fotoharry3 zonder dtplogo

Klachtenbehandeling

Logo van de Lange-Partners
Square fotoharry3 zonder dtplogo

Versterk uw vaardigheden op het gebied van klachtenbehandeling door te leren hoe u een klacht op een efficiënte manier kunt afhandelen. Dit …

check_box_outline_blank
Square klachtenbehandeling.fw

Klachtenbehandeling

Logo van Mofundus BV
Woensdag 6 december 2017 in Zwolle en 7 andere data
Square klachtenbehandeling.fw

Een klacht is een unieke kans om te laten zien hoe goed u bent. De kunst van het luisteren, de kunst van het lijden en uiteraard die van de …

check_box_outline_blank
Square klachtenbehandeling

Klachtenbehandeling online cursus

Logo van Leer- en kennisplatform Zivier
Square klachtenbehandeling

Een klacht is een unieke kans om te laten zien hoe goed u bent. De kunst van het luisteren, de kunst van het lijden en uiteraard die van de …

check_box_outline_blank
Square shutterstock 173451509  medium

Hoe reageer je op een klacht?

Logo van HabiTask
Donderdag 5 april 2018 in BCN Utrecht en 1 andere datum
Square shutterstock 173451509  medium

“Een klacht is juist een kans” Een klacht of klachtenbrief is een uiting van ontevredenheid, vaak afkomstig van een boze klant/bewoner. Als …

check_box_outline_blank

HBO Workshop – Managen van Klachten, Emoties en Agressie

Logo van Flex Academy BV
Maandag 4 december 2017 in Arnhem en 34 andere data

Doelgroep Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die de basiselementen van managen van klachten, emoties en agressie willen beheersen. Vo…

check_box_outline_blank

a3 Professioneel omgaan met klachten

Logo van Calyx training & resultaatbegeleiding
's-Hertogenbosch, Alkmaar en 43 andere regio's

Omgaan met klachten (agressiviteit) Niet iedereen is altijd even beleefd. Er is van alles te bedenken waarom het spreekwoordelijk stoom uit …

people Incompany training nodig? Een maatwerktraject is zo geregeld!
Geef ons je wensen door en wij matchen je aanvraag met relevante aanbieders. Gratis en geheel vrijblijvend.