thumb_up

Gratis informatie aanvragen

Vergelijken en met je collega's overleggen.

51 Trainingen / Cursussen Klachtenbehandelen

Bekijk ook: Service level (agreement) management.

Bekijk ook: Service level (agreement) management.

check_box_outline_blank

Omgaan met klachten (ook online mogelijk)

Logo van Input Support BV
Niet Goed Geld Terug
placeBrugge en Gent

Omgaan met klachten Het pad naar tevreden klanten Klachten, het is iets waar elk bedrijf mee te maken krijgt. Onvermijdelijk, soms frustrere…

check_box_outline_blank

De kracht van de klacht

Logo van VerkoopKracht

De kracht van de klacht Open inschrijving workshop Klanten worden steeds mondiger in de winkel. Ze geven steeds duidelijker en dwingender aa…

check_box_outline_blank

HBO Workshop - Managen van Klachten, Emoties en Agressie (met coaching)

Logo van Van Soest-Koedam
Startgarantie
placeMaandag 24 februari 2025 in Alkmaar en 46 andere datums

Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van managen van klachten, emoties en agressie toe …

check_box_outline_blank

MBO Workshop - Omgaan met Klachten, Emoties en Agressie

Logo van Flex Academy

Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van omgaan met klachten, emoties en agressie toe t…

check_box_outline_blank

Training omgaan met klachten

Logo van Extra Trainers

Vind je het lastig om klachten op een klantvriendelijke wijze af te handelen? Onze training omgaan met klachten is een praktische training w…

check_box_outline_blank

Klachtenmanagement: de waarde van klachten

Logo van Learnit
placeOp locatie: dinsdag 21 januari 2025 in Rotterdam en 219 andere datums
computerOnline: dinsdag 4 februari 2025 en 9 andere datums

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Door een goede klach…

check_box_outline_blank

Klachtenbehandeling

Logo van ProTurn B.V.

Doel: Na deze training weet u waarom klanten die klagen belangrijk zijn voor uw organisatie en weet u welke reactie op een geuite klacht het…

check_box_outline_blank

Training Telefonische klachtenafhandeling

Logo van Quality Calls

Een klacht is een kans! Een klacht is een uitgelezen kans om klanten aan uw organisatie te binden. Tenminste, als uw organisatie er op de ju…

check_box_outline_blank

a3 Professioneel omgaan met klachten

Logo van Calyx training & resultaatbegeleiding
placeBrugge en Gent

Omgaan met klachten (agressiviteit) Niet iedereen is altijd even beleefd. Er is van alles te bedenken waarom het spreekwoordelijk stoom uit …

check_box_outline_blank

Workshop Omgaan met Klachten, Emoties en Agressie - (Privéles)

Logo van Holland Opleidingen Groep

Tijdens de workshop omgaan met klachten, emoties en agressie behandelen we het omgaan met agressie, het behandelen van klachten en het omgaa…

check_box_outline_blank

Training Klachtenbehandeling | Omgaan met klachten

Logo van Klachtpatser

Door een effectieve en klantgerichte klachtenbehandeling win je het vertrouwen van klanten, krijgt je organisatie een betere reputatie en ku…

check_box_outline_blank

Klachtenafhandeling: van klacht naar ambassadeur

Logo van Kameleon Transformaties

Kunt u zich nog herinneren wanneer u voor het laatst goed geholpen bent na een klacht? Ongetwijfeld. Want dit zijn memorabale momenten. Klac…

check_box_outline_blank

Klachtenafhandeling aan de telefoon

Logo van MicroTraining BV

Klachtenafhandeling aan de telefoon “Bezwaren zijn de kansen bij uitstek om de klantrelatie te verstevigen en zelfs te versterken”. In deze …

check_box_outline_blank

Nascholing voor vertrouwenspersonen: bemiddeld optreden in klachtafhandeling

Logo van Centrum Vertrouwenspersonen Plus

Als je een klager ondersteunt, kan je niet bemiddelen tijdens de klachtafhandeling. Maar wat kan er wel? Je bent er als vertrouwenspersoon o…

check_box_outline_blank

Klachtenafhandeling per Telefoon

Logo van MicroTraining BV

Klachtenafhandeling per Telefoon “Bezwaren zijn de kansen bij uitstek om de klantrelatie te verstevigen en zelfs te versterken”. In deze tra…