51 Luisteren & Luistervaardigheden trainingen
Bekijk ook: Gesprekstechnieken & Gespreksvaardigheden, Communicatieve vaardigheden, Feedback geven, Communicatiestijlen en Empathie & Sensitiviteit.
Bekijk ook: Gesprekstechnieken & Gespreksvaardigheden, Communicatieve vaardigheden en Feedback geven.
Luisteren Samenvatten Doorvragen

Luisteren, Samenvatten en Doorvragen is de basis van gespreksvoering. Door LSD goed in te zetten word je een effectievere gesprekspartner. J…
Empathisch Luisteren= Verbindend Communiceren

Luisteren op een manier dat de ander zich gehoord voelt is niet zozeer een kwestie van vaardigheden als wel van houding, 'manier van zijn', …
Aanspreken op gedrag met behoud van de relatie, Empathisch luisteren

Empathisch luisteren is hier het geheim, wat maakt dat je door die boosheid of irritatie heen kunt kijken.Het vertrouwen dat de ander dan in…
Grote meningsverschillen overbruggen, Empathisch luisteren

Waarbij je naar elkaar kunt luisteren ook al ben je het fundamenteel oneens met elkaar. Voor wie is deze training? Deze training is bedoeld …
Communicatie vaardigheden / effectief communiceren / feedback geven en ontvangen / luisteren en luistervaardigheden / vragen stellen

Effectieve communicatie op de werkvloer: Als je aan werknemers vraagt: “wat zou je verbeterd willen zien op je werk?” dan is het antwoord o…
Luisteren samenvatten doorvragen

Luisteren, Samenvatten en Doorvragen is de basis van gespreksvoering. Door LSD goed in te zetten word je een effectievere gesprekspartner. J…
Luisteren samenvatten doorvragen (duo training)

Luisteren, Samenvatten en Doorvragen is de basis van gespreksvoering. Door LSD goed in te zetten word je een effectievere gesprekspartner. J…
Luisteren Samenvatten Doorvragen

Luisteren, Samenvatten en Doorvragen is de basis van gespreksvoering. Door LSD goed in te zetten word je een effectievere gesprekspartner. J…
Luisteren Samenvatten Doorvragen

Luisteren, Samenvatten en Doorvragen is de basis van gespreksvoering. Door LSD goed in te zetten word je een effectievere gesprekspartner. J…
- 1 van 4
- Volgende chevron_right