star

Ervaringen van deelnemers

Ruim 91.000 onafhankelijke ervaringen.

Cursus of Training Luisteren & Luistervaardigheden

Bekijk ook: Communicatievaardigheden, Gespreksvaardigheden, Adviesvaardigheden en Communicatieve vaardigheden.

Bekijk ook: Communicatievaardigheden, Gespreksvaardigheden en Adviesvaardigheden.

check_box_outline_blank

Empathisch Luisteren

Logo van Capgemini Academy
Niet Goed Geld Terug
date_rangeDinsdag 23 juli 2019 in 3543 KA Utrecht en 9 andere data

Korte beschrijving: De training 'Empathisch Luisteren' reikt de basis gesprekstechniek aan voor situaties waarin goede communicatie met een …

check_box_outline_blank

Empathisch Luisteren

Logo van Inspiration at Work
Niet Goed Geld Terug
date_rangeDonderdag 5 september 2019 in Breukelen

Luisteren op een manier dat de ander zich gehoord voelt is niet zozeer een kwestie van vaardigheden als wel van houding, 'manier van zijn', …

check_box_outline_blank

Great Conversations - overtuigen, luisteren en communicatieve vaardigheden

Logo van Jobtraining
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 44 andere regio's

Resultaat Je hebt inzicht gekregen in jouw communicatiestijl Je weet hoe je LSD (luisteren, samenvatten, doorvragen) doelgericht inzet Je he…

check_box_outline_blank

Luistervaardigheden en 'NLP-vragen'

Logo van UNLP

Deze unieke gecertificeerde NLP Master Coach opleiding met Dr. Vincent van der Burg en Marcel Meijlink stelt je in staat om de hoogst mogeli…

check_box_outline_blank

Luisteren & Luistervaardigheden: Persoonlijke communicatie: essentiële luistervaardigheden

Logo van Sales Verkooptrainingen Telefonische Verkoop Salestraining bij Graham Hulsebos

Luisteren & Luistervaardigheden: Persoonlijke communicatie: essentiële luistervaardigheden Sir Winston Churchill zei eens: "Er is moed voor …

check_box_outline_blank

Luisteren, samenvatten, doorvragen - online workshop

Logo van Schoonderwoerd
Startgarantie
date_rangeDonderdag 3 oktober 2019 in eigen locatie

Dan is het tijd voor de workshop Luisteren, samenvatten en doorvragen (LSD). RESULTAAT Na het volgen van deze workshop: kun je benoemen wat …

check_box_outline_blank

Luisteren op niveau

Logo van Feedback Training & Consulting
date_rangeMaandag 9 september 2019 in 3511 PD, Utrecht

Luisteren op niveau is een bijzonder programma wat je veel kan opleveren. Je leert luisteren als vaardigheid inzetten om je doelen te bereik…

check_box_outline_blank

Onderzoeken van de koopwens - Dit is de ultieme klantgerichtheid, met goed luisteren en overtuigen de klant de juiste keuze laten maken.

Logo van Icademy

Zoveel klanten? Zoveel koopwensen! Met een beetje ervaring in huis kun je er vrij snel achter komen wat een klant precies of minder precies…

check_box_outline_blank

Klachten behandelen - Door goed te luisteren, een goede spreekvaardigheid, klantvriendelijk en assertief handelen.

Logo van Icademy

Lesmaterialen De cursus 'Klachten behandelen - Door goed te luisteren, een goede spreekvaardigheid, klantvriendelijk en assertief handelen.'…

check_box_outline_blank

Sales: Luisteren

Logo van NHBO
date_rangeWoensdag 4 september 2019 in Arnhem en 6 andere data

Met deze praktijkgerichte dagopleiding, Sales: Luisteren, leer je in 1 dag strategisch en actief te luisteren naar de behoeften en twijfels …

check_box_outline_blank

Actief luisteren in het kort

Logo van NCOI Online Academy

Slimme technieken om actief te luisteren en met aandacht ingaan op wat een ander zegt. Dat leer je in deze korte training. Aandachtig en act…

check_box_outline_blank

Aandachtig luisteren

Logo van New Heroes

Ik wil beter leren luisteren. Bij goed luisteren gaat het niet alleen om het horen wat de ander zegt, maar ook om hoe jij reageert. Geef jij…

check_box_outline_blank

Masterclass Luisteren & Beïnvloeden (incompany)

Logo van Debatrix

Leer in onze training in luisteren en beïnvloeden welke wetenschappelijke inzichten jou direct helpen om beter te luisteren en effectiever t…

check_box_outline_blank

Commercieel luisteren

Logo van Remarcable trainingen

Commercieel luisteren Doe je heel erg je best om de ander te overtuigen of wil je voorkomen dat je de opdracht niet scoort? Dan ben je hard …

check_box_outline_blank

Relatie met de klant: actief luisteren

Logo van CEGOS (NL)

Elke klant is verschillend.Als je weet hoe je vragen moet stellen en hoe je moet luisteren, dan vertellen ze je niet alleen hun wensen, maar…