phone

Hulp bij het zoeken en inschrijven

Bel met een Springest adviseur.

Cursus of Training Luisteren & Luistervaardigheden

Bekijk ook: Communicatievaardigheden, Gespreksvaardigheden, Adviesvaardigheden en Communicatieve vaardigheden.

Bekijk ook: Communicatievaardigheden, Gespreksvaardigheden en Adviesvaardigheden.

check_box_outline_blank

Empathisch Luisteren

Logo van Capgemini Academy
Niet Goed Geld Terug
date_rangeMaandag 3 juni 2019 in 3543 KA Utrecht en 10 andere data

Korte beschrijving: De training 'Empathisch Luisteren' reikt de basis gesprekstechniek aan voor situaties waarin goede communicatie met een…

check_box_outline_blank

Empathisch Luisteren

Logo van Inspiration at Work
Niet Goed Geld Terug
date_rangeDonderdag 13 juni 2019 in Breukelen en 1 andere datum

Luisteren op een manier dat de ander zich gehoord voelt is niet zozeer een kwestie van vaardigheden als wel van houding, 'manier van zijn', …

check_box_outline_blank

Great Conversations - overtuigen, luisteren en communicatieve vaardigheden

Logo van Jobtraining
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 44 andere regio's

Resultaat Je hebt inzicht gekregen in jouw communicatiestijl Je weet hoe je LSD (luisteren, samenvatten, doorvragen) doelgericht inzet Je he…

check_box_outline_blank

Luisteren, samenvatten, doorvragen - online workshop

Logo van Schoonderwoerd
Startgarantie
date_rangeDonderdag 3 oktober 2019 in eigen locatie

Dan is het tijd voor de workshop Luisteren, samenvatten en doorvragen (LSD). RESULTAAT Na het volgen van deze workshop: kun je benoemen wat …

check_box_outline_blank

Luisteren op niveau

Logo van Feedback Training & Consulting
date_rangeMaandag 9 september 2019 in 3511 PD, Utrecht

Luisteren op niveau is een bijzonder programma wat je veel kan opleveren. Je leert luisteren als vaardigheid inzetten om je doelen te bereik…

check_box_outline_blank

Onderzoeken van de koopwens - Dit is de ultieme klantgerichtheid, met goed luisteren en overtuigen de klant de juiste keuze laten maken.

Logo van Icademy

Lesmaterialen De cursus 'Onderzoeken van de koopwens - Dit is de ultieme klantgerichtheid, met goed luisteren en overtuigen de klant de juis…

check_box_outline_blank

Klachten behandelen - Door goed te luisteren, een goede spreekvaardigheid, klantvriendelijk en assertief handelen.

Logo van Icademy

Lesmaterialen De cursus 'Klachten behandelen - Door goed te luisteren, een goede spreekvaardigheid, klantvriendelijk en assertief handelen.'…

check_box_outline_blank

Actief luisteren in het kort

Logo van Online Academy

Slimme technieken om actief te luisteren en met aandacht ingaan op wat een ander zegt. Dat leer je in deze korte training. Aandachtig en act…

check_box_outline_blank

Aandachtig luisteren

Logo van New Heroes

Ik wil beter leren luisteren. Bij goed luisteren gaat het niet alleen om het horen wat de ander zegt, maar ook om hoe jij reageert. Geef jij…

check_box_outline_blank

Masterclass Luisteren & Beïnvloeden (incompany)

Logo van Debatrix

Leer in onze training in luisteren en beïnvloeden welke wetenschappelijke inzichten jou direct helpen om beter te luisteren en effectiever t…

check_box_outline_blank

Commercieel luisteren

Logo van Remarcable trainingen

Commercieel luisteren Doe je heel erg je best om de ander te overtuigen of wil je voorkomen dat je de opdracht niet scoort? Dan ben je hard …

check_box_outline_blank

Relatie met de klant: actief luisteren

Logo van CEGOS (NL)

Elke klant is verschillend.Als je weet hoe je vragen moet stellen en hoe je moet luisteren, dan vertellen ze je niet alleen hun wensen, maar…

check_box_outline_blank

Hoe goed ben jij in luisteren?

Logo van Raeda Coaching & Ontwikkeling
Startgarantie
date_rangeDinsdag 4 juni 2019 in Raamsdonkveer

We denken dat we goed kunnen luisteren en toch valt er zoveel meer uit te halen dan dat we doen. Wij nemen niet alleen het verbale maar ook …

check_box_outline_blank

Luistervaardigheden en 'NLP-vragen'

Logo van UNLP

Deze unieke gecertificeerde NLP Master Coach opleiding met Dr. Vincent van der Burg en Marcel Meijlink stelt je in staat om de hoogst mogel…

check_box_outline_blank

Praten met en luisteren naar kinderen en pubers vanuit gedachtengoed geweldloze communicatie

Logo van Communication4you

Geweldloos communiceren gaat over openheid, wederkerigheid, verbinding, liefdevol luisteren en samen zijn en doen. Door contact te maken met…