phone

Hulp bij het zoeken en inschrijven

Stel je opleidingsvraag, gebruik de keuzehulp of bel met een Springest adviseur.

Cursus of Training Luisteren & Luistervaardigheden

Bekijk ook: Adviesvaardigheden, Communicatieve vaardigheden, Gespreksvaardigheden en Communicatievaardigheden.

Bekijk ook: Adviesvaardigheden, Communicatieve vaardigheden en Gespreksvaardigheden.

check_box_outline_blank

Empathisch Luisteren

Logo van Capgemini Academy
Niet Goed Geld Terug
computerOnline: maandag 9 november 2020 en 2 andere datums
placeOp locatie: vrijdag 18 december 2020 in 3543 KA Utrecht en 19 andere datums

Korte beschrijving: Deze training reikt de basis gesprekstechniek aan voor situaties waarin goede communicatie met een ander (collega, partn…

check_box_outline_blank

Luisteren op niveau

Logo van Feedback Training & Consulting
placeAntwerpen, Breda en 2 andere regio's

Luisteren op niveau is een bijzonder programma wat je veel kan opleveren. Je leert luisteren als vaardigheid inzetten om je doelen te bereik…

check_box_outline_blank

Engels Leer Beter Spreken en Luisteren

Logo van English Straightforward
placeUtrecht

Luisteren in het Engels is anders dan luisteren in het Nederlands. In het Engels is het niet belangrijk om naar alle woorden te luisteren, m…

check_box_outline_blank

Linguaskill Engels, lezen en luisteren óf spreken óf schrijven

Logo van Elycio Talen

Linguaskill Engels, lezen en luisteren óf spreken óf schrijven: Linguaskill is een reeks van twee innovatieve, snelle en betrouwbare Engels…

check_box_outline_blank

Linguaskill Engels, lezen en luisteren en spreken óf schrijven

Logo van Elycio Talen

Linguaskill Engels, lezen en luisteren en spreken óf schrijven Linguaskill is een reeks van twee innovatieve, snelle en betrouwbare Engelse…

check_box_outline_blank

Omgangskunde

Logo van Academie Mercuur

Omgangskunde Als medisch secretaresse kom je dagelijks in contact met patiënten, collega’s, artsen en bezoekers. Van jou wordt verwacht dat …

check_box_outline_blank

Omgangskunde

Logo van Academie Mercuur

Omgangskunde Als medisch secretaresse kom je dagelijks in contact met patiënten, collega’s, artsen en bezoekers. Van jou wordt verwacht dat …

check_box_outline_blank

Cursus Omgangskunde

Logo van De Kantooropleider (voorheen LSSO Opleidingen)

CURSUS OMGANGSKUNDE Wil je een cursus Omgangskunde volgen? Bij De Kantooropleider kun je direct starten! Als medisch secretaresse kom je da…

check_box_outline_blank

Omgangskunde

Logo van Academie Mercuur
placeAssen, Drachten en 3 andere regio's

Omgangskunde Als medisch secretaresse kom je dagelijks in contact met patiënten, collega’s, artsen en bezoekers. Van jou wordt verwacht dat…

check_box_outline_blank

Groepstraining Luisteren Samenvatten Doorvragen (LSD) gesprekstechnieken: scherpte en diepgang

Logo van Faculty of Skills
Startgarantie

Groepstraining LSD gesprekstechniek: scherpte en diepgangPrijs per groep €2750,00 Houd de regie en haal meer uit gesprekken. Leer hoe je zel…

check_box_outline_blank

Relatie met de klant: actief luisteren

Logo van CEGOS (NL)

Elke klant is verschillend.Als je weet hoe je vragen moet stellen en hoe je moet luisteren, dan vertellen ze je niet alleen hun wensen, maar…

check_box_outline_blank

Luisteren, samenvatten, doorvragen - online workshop

Logo van Schoonderwoerd

ONLINE & LIVELuisteren, samenvatten, doorvragen Heb je geregeld het gevoel dat je boodschap niet overkomt? Dat je langs elkaar heen praat? O…

check_box_outline_blank

Klachten behandelen - Door goed te luisteren, een goede spreekvaardigheid, klantvriendelijk en assertief handelen.

Logo van Icademy

Lesmaterialen De cursus 'Klachten behandelen - Door goed te luisteren, een goede spreekvaardigheid, klantvriendelijk en assertief handelen.'…

check_box_outline_blank

Onderzoeken van de koopwens - Dit is de ultieme klantgerichtheid, met goed luisteren en overtuigen de klant de juiste keuze laten maken.

Logo van Icademy
computerOnline: oktober 2020 en 2 andere datums

Lesmaterialen De cursus 'Onderzoeken van de koopwens - Dit is de ultieme klantgerichtheid, met goed luisteren en overtuigen de klant de juis…

check_box_outline_blank

Praten met en luisteren naar kinderen en pubers vanuit gedachtengoed geweldloze communicatie

Logo van Communication4you

Geweldloos communiceren gaat over openheid, wederkerigheid, verbinding, liefdevol luisteren en samen zijn en doen. Door contact te maken met…