star

Ervaringen van deelnemers

Ruim 88.000 onafhankelijke ervaringen.

Cursus of Training Luisteren & Luistervaardigheden

Bekijk ook: Communicatievaardigheden, Gespreksvaardigheden, Adviesvaardigheden en Communicatieve vaardigheden.

Bekijk ook: Communicatievaardigheden, Gespreksvaardigheden en Adviesvaardigheden.

check_box_outline_blank

Empathisch Luisteren

Logo van Capgemini Academy
Niet Goed Geld Terug garantie
date_rangeMaandag 3 juni 2019 in 3543 KA Utrecht en 10 andere data

Korte beschrijving: De training 'Empathisch Luisteren' reikt de basis gesprekstechniek aan voor situaties waarin goede communicatie met een…

check_box_outline_blank

Great Conversations - overtuigen, luisteren en communicatieve vaardigheden

Logo van Jobtraining
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 44 andere regio's

Resultaat Je hebt inzicht gekregen in jouw communicatiestijl Je weet hoe je LSD (luisteren, samenvatten, doorvragen) doelgericht inzet Je he…

check_box_outline_blank

Luisteren, samenvatten, doorvragen - online workshop

Logo van Schoonderwoerd
Startgarantie
date_rangeDonderdag 3 oktober 2019 in eigen locatie

Dan is het tijd voor de workshop Luisteren, samenvatten en doorvragen (LSD). RESULTAAT Na het volgen van deze workshop: kun je benoemen wat …

check_box_outline_blank

Luisteren op niveau

Logo van Feedback Training & Consulting
date_rangeMaandag 9 september 2019 in 3511 PD, Utrecht

Luisteren op niveau is een bijzonder programma wat je veel kan opleveren. Je leert luisteren als vaardigheid inzetten om je doelen te bereik…

check_box_outline_blank

Onderzoeken van de koopwens - Dit is de ultieme klantgerichtheid, met goed luisteren en overtuigen de klant de juiste keuze laten maken.

Logo van Icademy

Lesmaterialen De cursus 'Onderzoeken van de koopwens - Dit is de ultieme klantgerichtheid, met goed luisteren en overtuigen de klant de juis…

check_box_outline_blank

Klachten behandelen - Door goed te luisteren, een goede spreekvaardigheid, klantvriendelijk en assertief handelen.

Logo van Icademy

Ben je diep in je hart bang voor klanten met klachten? Of vind je het gewoon lastig om met klachten om te gaan? Hoe groot is de kans dat je …

check_box_outline_blank

Actief luisteren in het kort

Logo van Online Academy

Slimme technieken om actief te luisteren en met aandacht ingaan op wat een ander zegt. Dat leer je in deze korte training. Aandachtig en act…

check_box_outline_blank

Aandachtig luisteren

Logo van New Heroes

Ik wil beter leren luisteren. Bij goed luisteren gaat het niet alleen om het horen wat de ander zegt, maar ook om hoe jij reageert. Geef jij…

check_box_outline_blank

Relatie met de klant: actief luisteren

Logo van CEGOS (NL)

Elke klant is verschillend.Als je weet hoe je vragen moet stellen en hoe je moet luisteren, dan vertellen ze je niet alleen hun wensen, maar…

check_box_outline_blank

Praten met en luisteren naar kinderen en pubers vanuit gedachtengoed geweldloze communicatie

Logo van Communication4you

Geweldloos communiceren gaat over openheid, wederkerigheid, verbinding, liefdevol luisteren en samen zijn en doen. Door contact te maken met…

check_box_outline_blank

Sales: Luisteren

Logo van NHBO
date_rangeWoensdag 4 september 2019 in Arnhem en 6 andere data

Met deze praktijkgerichte dagopleiding, Sales: Luisteren, leer je in 1 dag strategisch en actief te luisteren naar de behoeften en twijfels …

check_box_outline_blank

Cursus Omgangskunde

Logo van De Kantooropleider (voorheen LSSO Opleidingen)

CURSUS OMGANGSKUNDE Wil je een cursus Omgangskunde volgen? Bij De Kantooropleider kun je direct starten! Als medisch secretaresse kom je dag…

check_box_outline_blank

Luisteren, samenvatten, doorvragen

Logo van karin de galan school voor training
date_rangeDonderdag 3 oktober 2019 in Ede (kasteel Hoekelum) en 1 andere datum

Moet je er voor de 11e keer mee aan de slag… Luisteren Samenvatten Doorvragen In de training Luisteren Samenvatten Doorvragen leer je in een…

check_box_outline_blank

LSD: Luisteren, Samenvatten, Doorvragen

Logo van Impact Communicatie Training

Doordat veel professionals in hun communicatie luisteren, samenvatten en doorvragen niet op een bewuste manier toepassen, gaat er veel betek…

check_box_outline_blank

Luisteren naar mensen met een verstoorde werkelijkheidsbeleving

Logo van YouBeDo

Dit boek gaat over vaardigheden in het contact met mensen die lijden aan stoornissen in het psychisch functioneren. Met name over de stoorni…