thumb_up

Gratis informatie aanvragen

Vergelijken en met je collega's overleggen.

E-Learning Cursus of Training Luisteren & Luistervaardigheden

Bekijk ook: Adviesvaardigheden, Communicatieve vaardigheden, Gespreksvaardigheden en Communicatievaardigheden.

Bekijk ook: Adviesvaardigheden, Communicatieve vaardigheden en Gespreksvaardigheden.

check_box_outline_blank

Onderzoeken van de koopwens - Dit is de ultieme klantgerichtheid, met goed luisteren en overtuigen de klant de juiste keuze laten maken.

Logo van Icademy

Lesmaterialen De cursus 'Onderzoeken van de koopwens - Dit is de ultieme klantgerichtheid, met goed luisteren en overtuigen de klant de juis…

check_box_outline_blank

Klachten behandelen - Door goed te luisteren, een goede spreekvaardigheid, klantvriendelijk en assertief handelen.

Logo van Icademy

Lesmaterialen De cursus 'Klachten behandelen - Door goed te luisteren, een goede spreekvaardigheid, klantvriendelijk en assertief handelen.'…

check_box_outline_blank

Cursus Omgangskunde

Logo van De Kantooropleider (voorheen LSSO Opleidingen)

CURSUS OMGANGSKUNDE Wil je een cursus Omgangskunde volgen? Bij De Kantooropleider kun je direct starten! Als medisch secretaresse kom je dag…

check_box_outline_blank

Omgangskunde

Logo van Academie Mercuur

Omgangskunde Als medisch secretaresse kom je dagelijks in contact met patiënten, collega’s, artsen en bezoekers. Van jou wordt verwacht dat…

check_box_outline_blank

Personal Training Luisteren Samenvatten Doorvragen (LSD) gesprekstechnieken: scherpte en diepgang

Logo van Faculty of Skills

Personal training LSD gesprekstechniek: scherpte en diepgang Hou de regie en haal meer uit gesprekken. Leer hoe je zelf actief kunt zijn in …

check_box_outline_blank

Actief Luisteren in het Kort

Logo van NCOI Online Academy

Slimme technieken om actief te luisteren en met aandacht ingaan op wat een ander zegt. Dat leer je in deze korte training. Aandachtig en act…

check_box_outline_blank

Relatie met de klant: actief luisteren

Logo van CEGOS (NL)

Elke klant is verschillend.Als je weet hoe je vragen moet stellen en hoe je moet luisteren, dan vertellen ze je niet alleen hun wensen, maar…

check_box_outline_blank

Aandachtig luisteren

Logo van New Heroes

Ik wil beter leren luisteren. Bij goed luisteren gaat het niet alleen om het horen wat de ander zegt, maar ook om hoe jij reageert. Geef jij…

check_box_outline_blank

LSD: Luisteren, Samenvatten, Doorvragen

Logo van Impact Communicatie Training

Doordat veel professionals in hun communicatie luisteren, samenvatten en doorvragen niet op een bewuste manier toepassen, gaat er veel betek…

check_box_outline_blank

Effectief Luisteren

Logo van Handle with Care Opleidingen

Inhoud De training behandelt de volgende onderwerpen: Waarom luisteren? Barrières voor effectief luisteren Actieve luistervaardigheden Paraf…