event_available

Inschrijven met laagste prijsgarantie

Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in.

Cursus of Training Luisteren & Luistervaardigheden

Bekijk ook: Communicatievaardigheden, Gespreksvaardigheden, Adviesvaardigheden en Communicatieve vaardigheden.

Bekijk ook: Communicatievaardigheden, Gespreksvaardigheden en Adviesvaardigheden.

check_box_outline_blank

Great Conversations - overtuigen, luisteren en communicatieve vaardigheden

Logo van Jobtraining
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 44 andere regio's

Resultaat Je hebt inzicht gekregen in jouw communicatiestijl Je weet hoe je LSD (luisteren, samenvatten, doorvragen) doelgericht inzet Je he…

check_box_outline_blank

Luisteren & Luistervaardigheden: Persoonlijke communicatie: essentiële luistervaardigheden

Logo van Sales Verkooptrainingen Telefonische Verkoop Salestraining bij Graham Hulsebos

Luisteren & Luistervaardigheden: Persoonlijke communicatie: essentiële luistervaardigheden Sir Winston Churchill zei eens: "Er is moed voor …

check_box_outline_blank

Onderzoeken van de koopwens - Dit is de ultieme klantgerichtheid, met goed luisteren en overtuigen de klant de juiste keuze laten maken.

Logo van Icademy

Zoveel klanten? Zoveel koopwensen! Met een beetje ervaring in huis kun je er vrij snel achter komen wat een klant precies of minder precies…

check_box_outline_blank

Klachten behandelen - Door goed te luisteren, een goede spreekvaardigheid, klantvriendelijk en assertief handelen.

Logo van Icademy

Lesmaterialen De cursus 'Klachten behandelen - Door goed te luisteren, een goede spreekvaardigheid, klantvriendelijk en assertief handelen.'…

check_box_outline_blank

Actief luisteren in het kort

Logo van NCOI Online Academy

Slimme technieken om actief te luisteren en met aandacht ingaan op wat een ander zegt. Dat leer je in deze korte training. Aandachtig en act…

check_box_outline_blank

Aandachtig luisteren

Logo van New Heroes

Ik wil beter leren luisteren. Bij goed luisteren gaat het niet alleen om het horen wat de ander zegt, maar ook om hoe jij reageert. Geef jij…

check_box_outline_blank

Masterclass Luisteren & Beïnvloeden (incompany)

Logo van Debatrix

Leer in onze training in luisteren en beïnvloeden welke wetenschappelijke inzichten jou direct helpen om beter te luisteren en effectiever t…

check_box_outline_blank

Relatie met de klant: actief luisteren

Logo van CEGOS (NL)

Elke klant is verschillend.Als je weet hoe je vragen moet stellen en hoe je moet luisteren, dan vertellen ze je niet alleen hun wensen, maa…

check_box_outline_blank

Omgangskunde

Logo van Academie Mercuur

Omgangskunde Als medisch secretaresse kom je dagelijks in contact met patiënten, collega’s, artsen en bezoekers. Van jou wordt verwacht dat …

check_box_outline_blank

Cursus Omgangskunde

Logo van De Kantooropleider (voorheen LSSO Opleidingen)

CURSUS OMGANGSKUNDE Wil je een cursus Omgangskunde volgen? Bij De Kantooropleider kun je direct starten! Als medisch secretaresse kom je dag…

check_box_outline_blank

Actief Luisteren - Tussen de regels door luisteren en anderen beter begrijpen

Logo van Debatrix

Leer beter luisteren en anderen beter begrijpen. Actief luisteren is zonder twijfel de belangrijkste vaardigheid om goed te kunnen overtuige…

check_box_outline_blank

Sales Conversatie: Spreken en Luisteren als een Meester.

Logo van ConnectFirst
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 44 andere regio's

In onze workshops Sales Conversatie: Spreken en Luisteren als een Meester krijg je alle handvatten aangereikt om dat doel te bereiken. Wat l…

check_box_outline_blank

LSD: Luisteren, Samenvatten, Doorvragen

Logo van Impact Communicatie Training

Doordat veel professionals in hun communicatie luisteren, samenvatten en doorvragen niet op een bewuste manier toepassen, gaat er veel betek…