event_available

Inschrijven met laagste prijsgarantie

Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in.

Cursus of Training Luisteren & Luistervaardigheden

Bekijk ook: Communicatievaardigheden, Gespreksvaardigheden, Adviesvaardigheden en Communicatieve vaardigheden.

Bekijk ook: Communicatievaardigheden, Gespreksvaardigheden en Adviesvaardigheden.

check_box_outline_blank

Empathisch Luisteren

Logo van Capgemini Academy
Niet Goed Geld Terug
date_rangeDonderdag 21 november 2019 in 3543 KA Utrecht en 15 andere data

Korte beschrijving: De training 'Empathisch Luisteren' reikt de basis gesprekstechniek aan voor situaties waarin goede communicatie met een …

check_box_outline_blank

Great Conversations - overtuigen, luisteren en communicatieve vaardigheden

Logo van Jobtraining
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 44 andere regio's

Resultaat Je hebt inzicht gekregen in jouw communicatiestijl Je weet hoe je LSD (luisteren, samenvatten, doorvragen) doelgericht inzet Je he…

check_box_outline_blank

Luisteren op niveau

Logo van Feedback Training & Consulting
placeBreda, Dordrecht en 1 andere regio

Luisteren op niveau is een bijzonder programma wat je veel kan opleveren. Je leert luisteren als vaardigheid inzetten om je doelen te bereik…

check_box_outline_blank

Luisteren, samenvatten, doorvragen - online workshop

Logo van Schoonderwoerd
placeUtrecht

Dan is het tijd voor de workshop Luisteren, samenvatten en doorvragen (LSD). RESULTAAT Na het volgen van deze workshop: kun je benoemen wat …

check_box_outline_blank

Onderzoeken van de koopwens - Dit is de ultieme klantgerichtheid, met goed luisteren en overtuigen de klant de juiste keuze laten maken.

Logo van Icademy

Lesmaterialen De cursus 'Onderzoeken van de koopwens - Dit is de ultieme klantgerichtheid, met goed luisteren en overtuigen de klant de juis…

check_box_outline_blank

Klachten behandelen - Door goed te luisteren, een goede spreekvaardigheid, klantvriendelijk en assertief handelen.

Logo van Icademy

Lesmaterialen De cursus 'Klachten behandelen - Door goed te luisteren, een goede spreekvaardigheid, klantvriendelijk en assertief handelen.'…

check_box_outline_blank

Sales: Luisteren

Logo van NHBO
date_rangeMaandag 6 april 2020 in Amsterdam

Met deze praktijkgerichte dagopleiding, Sales: Luisteren, leer je in 1 dag strategisch en actief te luisteren naar de behoeften en twijfels …

check_box_outline_blank

Omgangskunde

Logo van Academie Mercuur

Omgangskunde Als medisch secretaresse kom je dagelijks in contact met patiënten, collega’s, artsen en bezoekers. Van jou wordt verwacht dat …

check_box_outline_blank

Actief luisteren in het kort

Logo van NCOI Online Academy

Slimme technieken om actief te luisteren en met aandacht ingaan op wat een ander zegt. Dat leer je in deze korte training. Aandachtig en act…

check_box_outline_blank

Masterclass Luisteren & Beïnvloeden (incompany)

Logo van Debatrix

Leer in onze training in luisteren en beïnvloeden welke wetenschappelijke inzichten jou direct helpen om beter te luisteren en effectiever t…

check_box_outline_blank

Relatie met de klant: actief luisteren

Logo van CEGOS (NL)

Elke klant is verschillend.Als je weet hoe je vragen moet stellen en hoe je moet luisteren, dan vertellen ze je niet alleen hun wensen, maa…

check_box_outline_blank

Omgangskunde

Logo van Academie Mercuur

Omgangskunde Als medisch secretaresse kom je dagelijks in contact met patiënten, collega’s, artsen en bezoekers. Van jou wordt verwacht dat …

check_box_outline_blank

Praten met en luisteren naar kinderen en pubers vanuit gedachtengoed geweldloze communicatie

Logo van Communication4you

Geweldloos communiceren gaat over openheid, wederkerigheid, verbinding, liefdevol luisteren en samen zijn en doen. Door contact te maken met…

check_box_outline_blank

Masterclass Luisteren & Beïnvloeden

Logo van Debatrix
Startgarantie
placeAmsterdam, Den Haag en 2 andere regio's

Leer in onze training in luisteren en beïnvloeden welke wetenschappelijke inzichten jou direct helpen om beter te luisteren en effectiever t…

check_box_outline_blank

Actief Luisteren - Tussen de regels door luisteren en anderen beter begrijpen

Logo van Debatrix

Leer beter luisteren en anderen beter begrijpen. Actief luisteren is zonder twijfel de belangrijkste vaardigheid om goed te kunnen overtuige…