school

Alles waarvan je verder kunt leren

Meer dan 73.000 cursussen & opleidingen.

Cursus of Training Luisteren & Luistervaardigheden

Bekijk ook: Communicatievaardigheden, Gespreksvaardigheden, Adviesvaardigheden en Communicatieve vaardigheden.

Bekijk ook: Communicatievaardigheden, Gespreksvaardigheden en Adviesvaardigheden.

check_box_outline_blank

Empathisch Luisteren

Logo van Inspiration at Work
Niet Goed Geld Terug
date_rangeDonderdag 5 september 2019 in Breukelen

Luisteren op een manier dat de ander zich gehoord voelt is niet zozeer een kwestie van vaardigheden als wel van houding, 'manier van zijn', …

check_box_outline_blank

Great Conversations - overtuigen, luisteren en communicatieve vaardigheden

Logo van Jobtraining
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 44 andere regio's

Resultaat Je hebt inzicht gekregen in jouw communicatiestijl Je weet hoe je LSD (luisteren, samenvatten, doorvragen) doelgericht inzet Je he…

check_box_outline_blank

Luisteren & Luistervaardigheden: Persoonlijke communicatie: essentiële luistervaardigheden

Logo van Sales Verkooptrainingen Telefonische Verkoop Salestraining bij Graham Hulsebos

Luisteren & Luistervaardigheden: Persoonlijke communicatie: essentiële luistervaardigheden Sir Winston Churchill zei eens: "Er is moed voor…

check_box_outline_blank

Luisteren, samenvatten, doorvragen - online workshop

Logo van Schoonderwoerd
Startgarantie
date_rangeDonderdag 3 oktober 2019 in eigen locatie

Dan is het tijd voor de workshop Luisteren, samenvatten en doorvragen (LSD). RESULTAAT Na het volgen van deze workshop: kun je benoemen wat …

check_box_outline_blank

Luisteren op niveau

Logo van Feedback Training & Consulting
date_rangeMaandag 9 september 2019 in 3511 PD, Utrecht

Luisteren op niveau is een bijzonder programma wat je veel kan opleveren. Je leert luisteren als vaardigheid inzetten om je doelen te bereik…

check_box_outline_blank

Onderzoeken van de koopwens - Dit is de ultieme klantgerichtheid, met goed luisteren en overtuigen de klant de juiste keuze laten maken.

Logo van Icademy

Lesmaterialen De cursus 'Onderzoeken van de koopwens - Dit is de ultieme klantgerichtheid, met goed luisteren en overtuigen de klant de juis…

check_box_outline_blank

Klachten behandelen - Door goed te luisteren, een goede spreekvaardigheid, klantvriendelijk en assertief handelen.

Logo van Icademy

Ben je diep in je hart bang voor klanten met klachten? Of vind je het gewoon lastig om met klachten om te gaan? Hoe groot is de kans dat je …

check_box_outline_blank

Sales: Luisteren

Logo van NHBO
date_rangeWoensdag 4 september 2019 in Arnhem en 6 andere data

Met deze praktijkgerichte dagopleiding, Sales: Luisteren, leer je in 1 dag strategisch en actief te luisteren naar de behoeften en twijfels …

check_box_outline_blank

Masterclass Luisteren & Beïnvloeden (incompany)

Logo van Debatrix

Leer in onze training in luisteren en beïnvloeden welke wetenschappelijke inzichten jou direct helpen om beter te luisteren en effectiever t…

check_box_outline_blank

Commercieel luisteren

Logo van Remarcable trainingen

Commercieel luisteren Doe je heel erg je best om de ander te overtuigen of wil je voorkomen dat je de opdracht niet scoort? Dan ben je hard …

check_box_outline_blank

Hoe goed ben jij in luisteren?

Logo van Raeda Coaching & Ontwikkeling

We denken dat we goed kunnen luisteren en toch valt er zoveel meer uit te halen dan dat we doen. Wij nemen niet alleen het verbale maar ook …

check_box_outline_blank

Masterclass Luisteren & Beïnvloeden

Logo van Debatrix
Startgarantie
date_rangeWoensdag 4 september 2019 in Utrecht en 1 andere datum

Leer in onze training in luisteren en beïnvloeden welke wetenschappelijke inzichten jou direct helpen om beter te luisteren en effectiever t…

check_box_outline_blank

Cursus Omgangskunde

Logo van De Kantooropleider (voorheen LSSO Opleidingen)

CURSUS OMGANGSKUNDE Wil je een cursus Omgangskunde volgen? Bij De Kantooropleider kun je direct starten! Als medisch secretaresse kom je dag…

check_box_outline_blank

Actief Luisteren - Tussen de regels door luisteren en anderen beter begrijpen

Logo van Debatrix

Leer beter luisteren en anderen beter begrijpen. Actief luisteren is zonder twijfel de belangrijkste vaardigheid om goed te kunnen overtuige…

check_box_outline_blank

Sales Conversatie: Spreken en Luisteren als een Meester.

Logo van ConnectFirst
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 44 andere regio's

In onze workshops Sales Conversatie: Spreken en Luisteren als een Meester krijg je alle handvatten aangereikt om dat doel te bereiken. Wat l…