school

Alles waarvan je verder kunt leren

Meer dan 75.000 cursussen & opleidingen.

6 Roos van Leary trainingen, cursussen & opleidingen

Bekijk ook: Communicatieve vaardigheden, Communicatiestijlen en Communicatievaardigheden.

Bekijk ook: Communicatieve vaardigheden, Communicatiestijlen en Communicatievaardigheden.

check_box_outline_blank

Opleiding Roos van Leary voor gevorderden

Logo van Leary Academy
1 gegarandeerde startdatum
date_rangeVrijdag 11 oktober 2019 in Huize Bergen, Vught en 1 andere datum

In deze driedaagse opleiding leer je het krachtige interactiemodel van Timothy Leary (roos van Leary) kennen in al zijn diepgang en praktis…

check_box_outline_blank

Basistraining Roos van Leary: Beïnvloed anderen, begin bij jezelf.

Logo van Leary Academy
1 gegarandeerde startdatum
date_rangeVrijdag 6 september 2019 in Vught en 3 andere data

Deze training wordt verzorgd door DE expert in Nederland. Auteur van de bestseller Beïnvloed anderen, begin bij jezelf. Je krijgt een solid…

check_box_outline_blank

Positief beïnvloeden | Werken met de Roos van Leary

Logo van Molijn Training
date_rangeDonderdag 4 juli 2019 in Amsterdam en 35 andere data

Wil je graag invloed hebben op anderen in je omgeving? Zorgen dat je gehoord wordt, dat je collega of manager luistert naar jouw advies en …

check_box_outline_blank

Workshop De Roos van Leary

Logo van echt.company
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 44 andere regio's

Het ligt aan de communicatie… Een veelgehoorde kreet wanneer zaken moeten verbeteren is dat de communicatie moet verbeteren. Wat is dat dan…

check_box_outline_blank

Roos van Leary

Logo van Croan Consult
placeN.V.T. / Onbekend

‘Roos van Leary: een praktisch communicatiemodel’ Verlopen gesprekken met de ene collega altijd soepel, terwijl een ander je voortdurend ir…

check_box_outline_blank

Roos van Leary

Logo van karin de galan school voor training
date_rangeVrijdag 21 juni 2019 in Ede (kasteel Hoekelum) en 2 andere data

De dominante baas die klaagt over weinig initiatief van zijn medewerkers; de telefoonmedewerker die niet weet hoe te reageren op een beslui…