star

Ervaringen van deelnemers

Ruim 97.000 onafhankelijke ervaringen.

104 Cursussen Telefoneren - Telefonische klantenservice

Bekijk ook: Smalltalk / Kleine gesprekken, Telefoneren, Telemarketing & telesales, Telefonische verkoop, Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker en Gespreksvaardigheden.

Bekijk ook: Smalltalk / Kleine gesprekken, Telefoneren en Telemarketing & telesales.

check_box_outline_blank

Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
date_rangeDecember 2019 in Breda (Ulvenhout)

Gebruik triggers, vraag- en doorvraagtechnieken, presenteren USP's, commitment krijgen op afspraak, verkooptechnieken, omgaan met bezwaren,…

check_box_outline_blank

Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

Logo van Kura Training - Coaching - Advies
Niet Goed Geld Terug
placeDelft, Den Haag en 7 andere regio's

Een training voor iedereen die regelmatig telefoongesprekken voert met klanten en collega’s. Van secretaresse tot management assistent. Van …

check_box_outline_blank

Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
date_rangeDonderdag 23 januari 2020 in Breda (Ulvenhout)

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan …

check_box_outline_blank

Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

Logo van Coach+Result
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 44 andere regio's

Gebruik triggers, vraag- en doorvraagtechnieken, presenteren USP's, commitment krijgen op afspraak, verkooptechnieken, omgaan met bezwaren,…

check_box_outline_blank

Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

Logo van Coach+Result
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 44 andere regio's

Gesprek leiden en sturen, telefoonetiquette, inventariseren klantvraag, vraagtechnieken, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en …

check_box_outline_blank

Klant- en Servicegericht Telefoneren

Logo van ICM opleidingen & trainingen
Niet Goed Geld Terug
date_rangeDinsdag 4 februari 2020 in Amsterdam en 63 andere data

Deze training is erop gericht om telefoongesprekken professioneel en klantgericht af te handelen. Je brengt je klanttevredenheid naar een ho…

check_box_outline_blank

Telefonische incasso/ Telefonisch incasseren en debiteurenbeheer / Debiteurenbeheer/ Telefoontraining

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
date_rangeDecember 2019 in Breda (Ulvenhout)

Gespreksstructuur incassogesprek, gesprek leiden en sturen, omgaan met weerstand, commitment krijgen op betaling, doortastendheid en overtu…

check_box_outline_blank

Klantvriendelijk telefoneren

Logo van MKB Cursus & Training
Niet Goed Geld Terug
date_rangeDonderdag 6 februari 2020 in Amsterdam en 2 andere data

Tijdens de training Klantvriendelijk telefoneren leer je om klantvriendelijk de telefoon aan te nemen, wensen te inventariseren en klachten…

check_box_outline_blank

Telefoontraining: Klantgericht telefoneren

Logo van Zaleco trainingen en advies
Niet Goed Geld Terug

Voelt u zich soms onzeker aan de telefoon?Krijgt u de vraag of het probleem van de beller niet altijd helder?Wilt u makkelijker met boze, g…

check_box_outline_blank

Training professioneel en klantgericht telefoneren

Logo van XL10 Training|Opleiding
Niet Goed Geld Terug

- Je wilt professioneler en klantgerichter telefoneren? - gespreksvaardigheden - Je communicatietechnieken tijdens het telefoneren verbeter…

check_box_outline_blank

Klantvriendelijk telefoneren - klantgericht telefoneren - Hospitality aan de telefoon - telefoniste en receptioniste training

Logo van Hospitality Trainingen
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 39 andere regio's

Voor wie? Alle functies, die regelmatig telefonisch contact hebben met klanten. Van KCC medewerkers tot verzekeringsadviseurs, van secretar…

check_box_outline_blank

Training Klantgericht Telefoneren

Logo van Lindenhaeghe Trainingen
Niet Goed Geld Terug
date_rangeDonderdag 13 februari 2020 in Bilthoven (Midden Nederland) en 10 andere data

De training Klantgericht Telefoneren is geschikt voor iedere professional waarbij het van belang is dat hij/zij via de telefoon een goede re…

check_box_outline_blank

Klantvriendelijk telefoneren in het Engels

Logo van MKB Cursus & Training
Niet Goed Geld Terug
date_rangeDinsdag 21 januari 2020 in Utrecht en 1 andere datum

Tijdens de training Klantvriendelijk telefoneren in het Engels leer je te voorkomen dat je door taal- en cultuurverschillen (potentiële) kl…

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van Extra Trainers

Je spreekt dagelijks meerdere mensen aan de telefoon. Klanten, prospects, leveranciers… Allemaal willen ze graag vriendelijk en goed geholp…

check_box_outline_blank

Telefoontraining Treffend Telefoneren

Logo van Richmond Training BV
Startgarantie
date_rangeWoensdag 5 februari 2020 in Delft

Telefoontraining Bellen met uw organisatie wordt een bondig feest U heeft telefonisch contact met burgers, cliënten, klanten, patiënten, en…