event_available

Inschrijven met laagste prijsgarantie

Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in.

145 Cursussen Telefoneren - Telefonische klantenservice

Bekijk ook: Telemarketing & telesales, Smalltalk / Kleine gesprekken, Telefonische verkoop, Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker, Telefoneren en Gespreksvaardigheden.

Bekijk ook: Telemarketing & telesales, Smalltalk / Kleine gesprekken en Telefonische verkoop.

check_box_outline_blank

Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
computeronline: Donderdag 30 april 2020
placeop locatie: Dinsdag 9 juni 2020 in Breda (Ulvenhout) en 3 andere datums

Gebruik triggers, vraag- en doorvraagtechnieken, presenteren USP's, commitment krijgen op afspraak, verkooptechnieken, omgaan met bezwaren,…

check_box_outline_blank

Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
computeronline: Donderdag 16 april 2020
placeop locatie: Donderdag 4 juni 2020 in Breda (Ulvenhout) en 3 andere datums

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan …

check_box_outline_blank

Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

Logo van Kura Training - Coaching - Advies
Niet Goed Geld Terug
placeDelft, Den Haag en 7 andere regio's

Een training voor iedereen die regelmatig telefoongesprekken voert met klanten en collega’s. Van secretaresse tot management assistent. Van…

check_box_outline_blank

Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

Logo van Coach+Result
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 44 andere regio's

Gesprek leiden en sturen, telefoonetiquette, inventariseren klantvraag, vraagtechnieken, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en …

check_box_outline_blank

Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

Logo van Coach+Result
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 44 andere regio's

Gebruik triggers, vraag- en doorvraagtechnieken, presenteren USP's, commitment krijgen op afspraak, verkooptechnieken, omgaan met bezwaren,…

check_box_outline_blank

Klant- en Servicegericht Telefoneren

Logo van ICM opleidingen & trainingen
Niet Goed Geld Terug
placeop locatie: Vrijdag 24 april 2020 in Amsterdam en 63 andere datums

Deze training is erop gericht om telefoongesprekken professioneel en klantgericht af te handelen. Je brengt je klanttevredenheid naar een ho…

check_box_outline_blank

Training Klantgericht Telefoneren

Logo van XL10 Training|Opleiding
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
placeop locatie: Donderdag 16 april 2020 in Hengelo Amsterdam Rotterdam Utrecht Zwolle Eindhoven Arnhem en 2 andere datums

De training Klantgericht Telefoneren Hoe voer je klantgericht en professioneel een telefoongesprek? Wat is de invloed van jouw stemgebruik o…

check_box_outline_blank

Telefonische incasso/ Telefonisch incasseren en debiteurenbeheer / Debiteurenbeheer/ Telefoontraining

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
placeop locatie: Donderdag 18 juni 2020 in Breda (Ulvenhout) en 2 andere datums

Gespreksstructuur incassogesprek, gesprek leiden en sturen, omgaan met weerstand, commitment krijgen op betaling, doortastendheid en overtu…

check_box_outline_blank

Klantvriendelijk telefoneren

Logo van MKB Cursus & Training
Niet Goed Geld Terug
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 39 andere regio's

Tijdens de training Klantvriendelijk telefoneren leer je om klantvriendelijk de telefoon aan te nemen, wensen te inventariseren en klachten …

check_box_outline_blank

Training Klantgericht Telefoneren Master

Logo van XL10 Training|Opleiding
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
placeop locatie: Woensdag 27 mei 2020 in Voor de training vul jij een Persoonlijke Profiel Analyse (PPA) in. Deze geeft jou meer inzicht in jouw eigen wijze van communiceren en voorkeursgedrag.

De Master Klantgericht Telefoneren in het kort: Hoe maak je de stap van klantvriendelijk naar klantgedreven contact met klanten? Hoe vergro…

check_box_outline_blank

Klantvriendelijk telefoneren - klantgericht telefoneren - Hospitality aan de telefoon - telefoniste en receptioniste training

Logo van Hospitality Trainingen
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 39 andere regio's

Voor wie? Alle functies, die regelmatig telefonisch contact hebben met klanten. Van KCC medewerkers tot verzekeringsadviseurs, van secretar…

check_box_outline_blank

Training Klantgericht Telefoneren

Logo van Lindenhaeghe Trainingen
Niet Goed Geld Terug
placeop locatie: Donderdag 16 april 2020 in Bilthoven (Midden Nederland) en 8 andere datums

De training Klantgericht Telefoneren is geschikt voor iedere professional waarbij het van belang is dat hij/zij via de telefoon een goede r…

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van Extra Trainers
place

Je spreekt dagelijks meerdere mensen aan de telefoon. Klanten, prospects, leveranciers… Allemaal willen ze graag vriendelijk en goed geholpe…

check_box_outline_blank

Telefoontraining Treffend Telefoneren

Logo van Richmond Training BV
place

Telefoontraining Bellen met uw organisatie wordt een bondig feest U heeft telefonisch contact met burgers, cliënten, klanten, patiënten, en…

check_box_outline_blank

Klantgericht Telefoneren

Logo van ExplainiT
placeop locatie: Woensdag 24 juni 2020 in Amsterdam en 119 andere datums

Niet alle commerciële of servicegerichte medewerkers pakken met hetzelfde gemak de telefoon. Persoonlijke overtuigingen zitten in de weg en…