phone

Hulp bij het zoeken en inschrijven

Stel je opleidingsvraag, gebruik de keuzehulp of bel met een Springest adviseur.

154 Cursussen Telefoneren - Telefonische klantenservice

Bekijk ook: Telemarketing & telesales, Smalltalk / Kleine gesprekken, Telefonische verkoop, Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker, Telefoneren en Gespreksvaardigheden.

Bekijk ook: Telemarketing & telesales, Smalltalk / Kleine gesprekken en Telefonische verkoop.

check_box_outline_blank

Telefonische incasso/ Telefonisch incasseren en debiteurenbeheer / Debiteurenbeheer/ Telefoontraining

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 44 andere regio's

Gespreksstructuur incassogesprek, gesprek leiden en sturen, omgaan met weerstand, commitment krijgen op betaling, doortastendheid en overtu…

check_box_outline_blank

Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
placeWoensdag 28 oktober 2020 in Breda (Ulvenhout) en 2 andere datums

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan …

check_box_outline_blank

Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
placeDinsdag 27 oktober 2020 in Breda (Ulvenhout) en 1 andere datum

Gebruik triggers, vraag- en doorvraagtechnieken, presenteren USP's, commitment krijgen op afspraak, verkooptechnieken, omgaan met bezwaren,…

check_box_outline_blank

Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

Logo van Coach+Result
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 44 andere regio's

Gesprek leiden en sturen, telefoonetiquette, inventariseren klantvraag, vraagtechnieken, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en o…

check_box_outline_blank

Eendaagse Training | Telefoneren | Receptie

Logo van Sunny Training
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
placeSeptember 2020 in Datum in overleg en 3 andere datums

Welke communicatiestijl is wenselijk aan de telefoon en op welke wijze hou je de regie? Het eerste contact met de klant is vaak een telefoon…

check_box_outline_blank

Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

Logo van Kura Training - Coaching - Advies
Niet Goed Geld Terug
placeDelft, Den Haag en 7 andere regio's

Een training voor iedereen die regelmatig telefoongesprekken voert met klanten en collega’s. Van secretaresse tot management assistent. Van…

check_box_outline_blank

Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

Logo van Coach+Result
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 44 andere regio's

Uw medewerkers leren op resultaatgerichte en professionele wijze uitgaande telefoongesprekken voeren, met als doel het maken van afspraken b…

check_box_outline_blank

Klant- en Servicegericht Telefoneren (ook online virtual classroom)

Logo van ICM opleidingen & trainingen
Niet Goed Geld Terug
placeOp locatie: vrijdag 25 september 2020 in Amsterdam en 64 andere datums
computerOnline: vrijdag 25 september 2020 en 6 andere datums

Deze training is erop gericht om telefoongesprekken professioneel en klantgericht af te handelen. Je brengt je klanttevredenheid naar een h…

check_box_outline_blank

Training Klantgericht Telefoneren

Logo van XL10 Training|Opleiding
Niet Goed Geld Terug

De training Klantgericht Telefoneren Hoe voer je klantgericht en professioneel een telefoongesprek? Wat is de invloed van jouw stemgebruik …

check_box_outline_blank

Klantvriendelijk telefoneren - klantgericht telefoneren - Hospitality aan de telefoon - telefoniste en receptioniste training

Logo van Hospitality Trainingen
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 39 andere regio's

Voor wie? Alle functies, die regelmatig telefonisch contact hebben met klanten. Van KCC medewerkers tot verzekeringsadviseurs, van secretar…

check_box_outline_blank

Klantvriendelijk telefoneren

Logo van MKB Cursus & Training
Niet Goed Geld Terug
placeWoensdag 30 september 2020 in Zwolle en 2 andere datums

Tijdens de training Klantvriendelijk telefoneren leer je om klantvriendelijk de telefoon aan te nemen, wensen te inventariseren en klachten…

check_box_outline_blank

Training Klantgericht Telefoneren Master

Logo van XL10 Training|Opleiding
Niet Goed Geld Terug

De Master Klantgericht Telefoneren in het kort: Hoe maak je de stap van klantvriendelijk naar klantgedreven contact met klanten? Hoe vergro…

check_box_outline_blank

Klantvriendelijk telefoneren in het Engels

Logo van MKB Cursus & Training
Niet Goed Geld Terug
placeDinsdag 27 oktober 2020 in Utrecht

Tijdens de training Klantvriendelijk telefoneren in het Engels leer je te voorkomen dat je door taal- en cultuurverschillen (potentiële) kl…

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van Extra Trainers

Je spreekt dagelijks meerdere mensen aan de telefoon. Klanten, prospects, leveranciers… Allemaal willen ze graag vriendelijk en goed geholpe…

check_box_outline_blank

Telefoontraining Treffend Telefoneren

Logo van Richmond Training BV

Telefoontraining Bellen met uw organisatie wordt een bondig feest U heeft telefonisch contact met burgers, cliënten, klanten, patiënten, en…