40 Cursussen Telefoneren - Telefonische klantenservice
Bekijk ook: Smalltalk / Kleine gesprekken, Telefoneren, Telemarketing & telesales, Telefonische verkoop, Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker en Gespreksvaardigheden.
Bekijk ook: Smalltalk / Kleine gesprekken, Telefoneren en Telemarketing & telesales.
Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

Gebruik triggers, vraag- en doorvraagtechnieken, presenteren USP's, commitment krijgen op afspraak, verkooptechnieken, omgaan met bezwaren,…
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan …
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

Uw medewerkers leren op resultaatgerichte en professionele wijze uitgaande telefoongesprekken voeren, met als doel het maken van afspraken b…
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

Gesprek leiden en sturen, telefoonetiquette, inventariseren klantvraag, vraagtechnieken, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en o…
Klant- en Servicegericht Telefoneren

Deze training is erop gericht om telefoongesprekken professioneel en klantgericht af te handelen. Je brengt je klanttevredenheid naar een ho…
Telefonische incasso/ Telefonisch incasseren en debiteurenbeheer / Debiteurenbeheer/ Telefoontraining

Gespreksstructuur incassogesprek, gesprek leiden en sturen, omgaan met weerstand, commitment krijgen op betaling, doortastendheid en overtu…
Communicatie | Telefoneren: Telefoon Training

Deze training is voor jou als je veel klanten aan de telefoon te woord staat. In deze training houden we de geldende etiquette tegen het lic…
Klantgericht telefoneren

Na de training: • Ken je de telefoonetiquette en communicatieve vaardigheden waarmee je klantgericht kunt telefoneren. • Kun je de etiquette…
Klantgericht Telefoneren

Niet alle commerciële of servicegerichte medewerkers pakken met hetzelfde gemak de telefoon. Persoonlijke overtuigingen zitten in de weg en …
Telefonisch afspraken maken / Telefonische acquisitie / Afspraken scoren

Wie tot 10 kan tellen, kan de hele wereld bellen! Voor elke salesprofessional is het van belang om bij klanten aan tafel te zitten. Een goe…
- 1 van 3
- Volgende chevron_right