31 Cursussen Telefoneren - Telefonische klantenservice
Bekijk ook: Telemarketing & telesales, Telefonische verkoop, Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker, Telefoneren en Tactvol.
Bekijk ook: Telemarketing & telesales, Telefonische verkoop en Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker.
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

Een training voor iedereen die regelmatig telefoongesprekken voert met klanten en collega’s. Van secretaresse tot management assistent. Van …
Klantgericht telefoneren

In deze training leer je alle basisvaardigheden om een kwaliteit goed en klantgericht telefoongesprek te voeren.De telefoon is een belangrij…
a1 Telefoontraining voor telefonistes

Telefoontraining voor telefonistes De telefoon is het meest gebruikte communicatiemiddel. En vaak is het voor de beller een eerste kennismak…
Klant aan de lijn; klantgericht telefoneren

Doelgroep: Deze training is geschikt voor commerciële binnendienstmedewerkers, call center- en/of helpdeskmedewerkers die in hoofdzaak binne…
Training Commercieel telefoneren

Tijdens onze incompany-training Commercieel telefoneren leert de deelnemer om meer omzet uit de telefoongesprekken te halen. Voorop in de te…
Klantgericht Telefoneren

Wilt u weten hoe u gestructureerd kunt telefoneren? Hoe u omgaat met klachten en hoe u een positief gesprek voert? Dan is deze cursus wat vo…
Telefoneren in het Duits

Zakelijk telefoneren in het Duits De training is geschikt voor medewerkers die hun taalkennis met betrekking tot de standaard telefoonafhan…
Klantgericht telefoneren

Training Klantgericht telefoneren U bent het visitekaartje van uw organisatie! Doelgroep Medewerkers in organisaties die regelmatig telefon…
Klantgericht en Zakelijk Telefoneren

Telefoontraining ‘Klantgericht en Zakelijk telefoneren’ In de telefoontraining ‘Klantgericht en Zakelijk telefoneren’ gaan we in op: Basisva…
Klantgericht telefoneren

Het eerste contact met uw bedrijf verloopt meestal via de telefoon. Dat eerste contact is vaak doorslaggevend. Maar komt uw bedrijf dan wel…
- 1 van 3
- Volgende chevron_right