thumb_up

Gratis informatie aanvragen

Vergelijken en met je collega's overleggen.

5 Cursussen Telefoneren - Telefonische klantenservice in N.V.T. / Onbekend

Bekijk ook: Smalltalk / Kleine gesprekken, Telefoneren, Telemarketing & telesales, Telefonische verkoop, Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker en Gespreksvaardigheden.

Bekijk ook: Smalltalk / Kleine gesprekken, Telefoneren en Telemarketing & telesales.

Tip: bekijk ook de Telefoneren producten die niet aan een specifieke startdatum of plaats gebonden zijn: Boek (4), E-Learning (4), of Telefoneren in heel Nederland (102). Of vraag vrijblijvend een offerte aan voor een incompany training.

check_box_outline_blank

Training Klantgericht Telefoneren

Logo van Lindenhaeghe Trainingen
Niet Goed Geld Terug
date_rangeDinsdag 24 september 2019 in Capelle a/d IJssel NH Hotel (regio: N.V.T. / Onbekend) en 13 andere data

De training Klantgericht Telefoneren is geschikt voor iedere professional waarbij het van belang is dat hij/zij via de telefoon een goede re…

Voor de overige producten is er nog geen startdatum bekend, of kun je je niet direct inschrijven.

check_box_outline_blank

Zakelijk Engels - telefoontraining

Logo van TaalKrachtig
placeN.V.T. / Onbekend

Moet je voor je werk vaak bellen met Engelstalige klanten, zakenpartners of leveranciers? Telefoneer met zelfvertrouwen in het Engels! In d…

check_box_outline_blank

Zakelijk Duits - telefoontraining

Logo van TaalKrachtig
placeN.V.T. / Onbekend

Moet je voor je werk vaak bellen met Duitse, Oostenrijkse of Zwitserse klanten of zakenpartners? Telefoneer met zelfvertrouwen in het Duits…

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van schellekens & partners
placeN.V.T. / Onbekend

Training Klantgericht telefoneren U bent het visitekaartje van uw organisatie! Doelgroep Medewerkers in organisaties die regelmatig telefon…

check_box_outline_blank

Telefoontraining

Logo van Houthoff Training & Coaching
placeN.V.T. / Onbekend

Slechts 23 % van de telefoontjes die bij een centrale binnenkomen worden binnen de irritatiegrens beantwoord! Gemiddeld 45 % van de gesprekk…