Compassie in Actie

Compassie in Actie

Adres:

Zevenhuizerlaan 94
1851MZHeiloo

9,2
Gemiddeld cijfer voor Compassie in Actie
Gebaseerd op 19 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Maarten van der Ham
Internal Accountmanager
10
warning Effectief feedback geven: Feedb-EQ is niet meer beschikbaar

"Leuke cursus als opstap naar bijvoorbeeld Aanspraken op gedrag met behoud van de relatie of juist als een stukje verdieping op deze cursus. In een korte tijdspanne worden voldoende handvatten meegegeven om hiermee aan de slag te gaan." - 27-09-2021 05:59

"Leuke cursus als opstap naar bijvoorbeeld Aanspraken op gedrag met behoud van de relatie of juist als een stukje verdieping op deze cursus. … alles lezen - 27-09-2021 05:59

Beschrijving

- Maak empathie je grootste kracht -

Compassie in Actie verzorgt trainingen aan professionals die hun sociaal-communicatieve competenties willen doorontwikkelen.
Deze trainingen zijn gericht op het verbeteren van je gespreksvaardigheid in lastige werksituaties met collega’s, opdrachtgevers of klanten. Je leert de kracht van empathie benutten in gesprekken waar weerstand heerst of conflicten kunne…

Lees de volledige beschrijving

- Maak empathie je grootste kracht -

Compassie in Actie verzorgt trainingen aan professionals die hun sociaal-communicatieve competenties willen doorontwikkelen.
Deze trainingen zijn gericht op het verbeteren van je gespreksvaardigheid in lastige werksituaties met collega’s, opdrachtgevers of klanten. Je leert de kracht van empathie benutten in gesprekken waar weerstand heerst of conflicten kunnen ontstaan.

Compassie in Actie is de trainingspraktijk van Guido Haullussy. Opgeleid aan de TU Delft (werktuigbouwkunde) en ruim 25 jaar werkervaring in de IT zorgen ervoor dat hij volledig kan aansluiten op de dagelijkse praktijk van de deelnemers.

Onderwerpen zijn onder meer:

  • omgaan met weerstand
  • grote meningsverschillen oplossen
  • aanspreken op gedrag
  • empathisch luisteren
9,2
Gemiddeld cijfer voor Compassie in Actie
Gebaseerd op 19 ervaringen
starstarstarstarstar
Maarten van der Ham
Internal Accountmanager
10
warning Effectief feedback geven: Feedb-EQ is niet meer beschikbaar

"Leuke cursus als opstap naar bijvoorbeeld Aanspraken op gedrag met behoud van de relatie of juist als een stukje verdieping op deze cursus. In een korte tijdspanne worden voldoende handvatten meegegeven om hiermee aan de slag te gaan." - 27-09-2021 05:59

"Leuke cursus als opstap naar bijvoorbeeld Aanspraken op gedrag met behoud van de relatie of juist als een stukje verdieping op deze cursus. … alles lezen - 27-09-2021 05:59

starstarstarstarstar
Betty de Roo - Nijenhuis
User Support Engineer
10
warning Effectief feedback geven: Feedb-EQ is niet meer beschikbaar

"Guido weet goed te laten voelen wat er ervaart wordt in communicatie en feedback, met de meegeleverde documenten is het heel eenvoudig om zelf aan de slag te gaan. Top coach , hij weet goed te luisteren en te helpen om een situatie door te spreken." - 27-09-2021 05:39

"Guido weet goed te laten voelen wat er ervaart wordt in communicatie en feedback, met de meegeleverde documenten is het heel eenvoudig om ze… alles lezen - 27-09-2021 05:39

starstarstarstarstar
Judith Verheij
Internal Accountmanager
10
warning Effectief feedback geven: Feedb-EQ is niet meer beschikbaar

"Wederom weer een hele goede training van Guido gevolgd. Dit keer in het kader van de Summerschool Feedback geven. Kleine groep, waardoor veel aandacht. Ik heb de gelegenheid gekregen om een ingebrachte casus te oefenen en kreeg daarbij zinvolle feedback van de groep. Ik ben een fan van de trainingen van Guido. Ze zijn gestructureerd, je kunt jezelf van te voren goed voorbereiden en zijn goed bruikbaar in de praktijd zowel op het werk als privé. Ik vind Guido een top trainer en beveel zijn trainingen van harte aan!" - 22-09-2021 13:56

"Wederom weer een hele goede training van Guido gevolgd. Dit keer in het kader van de Summerschool Feedback geven. Kleine groep, waardoor vee… alles lezen - 22-09-2021 13:56

starstarstarstarstar_border
Stan Baartwijk
Internal Accountmanager
8
warning Effectief feedback geven: Feedb-EQ is niet meer beschikbaar

"In de training zijn we met een paar cases meteen aan de slag gegaan. Hierdoor krijg je meteen een gevoel wat feedback met je doet, maar ook wat het bij de ander doet. Je voelt het daadwerkelijk. Die kleine voorbeelden kan je meteen toepassen en het maakt je nieuwsgierig naar wat Quido hier nog meer over kan vertellen. " - 10-09-2021 14:42

"In de training zijn we met een paar cases meteen aan de slag gegaan. Hierdoor krijg je meteen een gevoel wat feedback met je doet, maar ook … alles lezen - 10-09-2021 14:42

starstarstarstarstar
Esther Nijman
Project Manager
10
warning Effectief feedback geven: Feedb-EQ is niet meer beschikbaar

"Guido weet op een prettige manier uit te leggen hoe je jezelf makkelijker uit kunt spreken bij het geven van feedback. Guido gebruikt hierbij een stappenplan. Met de deelnemers oefenen aan cases werkt heel verhelderend. Een aanrader!" - 06-09-2021 07:50

"Guido weet op een prettige manier uit te leggen hoe je jezelf makkelijker uit kunt spreken bij het geven van feedback. Guido gebruikt hierbi… alles lezen - 06-09-2021 07:50

starstarstarstarstar
Evert Tilborg
Internal Accountmanager
10
warning Effectief feedback geven: Feedb-EQ is niet meer beschikbaar

"Zeer prettige training. De trainer Guido Haullussy is zeer kundig in het laagdrempelig overbrengen van de leerstof.
Hij geeft praktische tips en gaat samen met de groep aan de slag met voorbeelden uit de praktijk. De groepsgrootte was erg prettig. Door een niet al te grote groep komt iedereen toe aan zijn eigen verhaal. Kortom een aanrader en leerrijke ervaring!" - 03-09-2021 11:33

"Zeer prettige training. De trainer Guido Haullussy is zeer kundig in het laagdrempelig overbrengen van de leerstof. Hij geeft praktische ti… alles lezen - 03-09-2021 11:33

starstarstarstarstar_half
Arno Jas
Medewerker Kennis Centrum
9
Aanspreken op gedrag met behoud van de relatie, Empathisch luisteren

"Een heel erg leuke training die op een mooie manier wordt opgebouwd met een goede combinatie van theorie om het vervolgens in de praktijk te brengen. Het was een eye-opener om te zien hoe ikzelf van nature gesprekken benaderde en in de training leer je om (lastige) gesprekken op een andere manier in te steken om zodoende meer resultaat te behalen. Aanrader! " - 03-09-2021 09:12

"Een heel erg leuke training die op een mooie manier wordt opgebouwd met een goede combinatie van theorie om het vervolgens in de praktijk te… alles lezen - 03-09-2021 09:12

starstarstarstarstar
Betty de Roo - Nijenhuis
User Support Engineer
10
warning Effectief feedback geven: Feedb-EQ is niet meer beschikbaar

"Een boeiende training, ook mooi uitgelegd. De voorbeelden zijn heel duidelijk. Leerzaam en te gebruiken tijdens werk situaties maar ook privé in conflicten goed te gebruiken.
De meegeleverde formulieren met daarop het stappenplan om de feedback goed uit te denken en daarna te bespreken, en de lijsten met gevoelens en behoeftes zijn fijn om te kunnen gebruiken als naslagwerk.
" - 03-09-2021 05:48

"Een boeiende training, ook mooi uitgelegd. De voorbeelden zijn heel duidelijk. Leerzaam en te gebruiken tijdens werk situaties maar ook priv… alles lezen - 03-09-2021 05:48

starstarstarstarstar
Maarten van der Ham
Internal Accountmanager
10
Aanspreken op gedrag met behoud van de relatie, Empathisch luisteren

"Inhoud cursus is heel prettig. stap voor stap ben ik meegenomen in het stappenplan aanspreken op gedrag. Het oefenen van voorbeeldsituaties heeft daar zeker aan bijgedragen. Het cursusmateriaal is duidelijk en overzichtelijk. " - 02-09-2021 11:06

"Inhoud cursus is heel prettig. stap voor stap ben ik meegenomen in het stappenplan aanspreken op gedrag. Het oefenen van voorbeeldsituaties … alles lezen - 02-09-2021 11:06

starstarstarstar_halfstar_border
Anita Buijze
Operational Risk Manager
7
warning Effectief feedback geven: Feedb-EQ is niet meer beschikbaar

"Het is een inspirerende training waarin vooral de nadruk ligt op het gesprek, het geven van feedback. Met een duidelijk stappenplan leidt Guido je door het gesprek. De aanpak van Guido is helder en hij geeft ruimte voor individuele invulling. De vertaling van het niet-invullen/voldoen aan behoefte (en gevoelens daarbij) naar de praktijk en het zakelijke gesprek vond ik nog lastig, was ook te weinig tijd voor. Tip: kies een meer realistisch voorbeeld uit de werkpraktijk als uitgangspunt of laat vooraf een casus uitwerken" - 03-08-2021 07:59

"Het is een inspirerende training waarin vooral de nadruk ligt op het gesprek, het geven van feedback. Met een duidelijk stappenplan leidt Gu… alles lezen - 03-08-2021 07:59

starstarstarstarstar_border
Judith Verheij
Internal Accountmanager
8
Aanspreken op gedrag met behoud van de relatie, Empathisch luisteren

"Zinvolle training met gestructureerde opzet en empathische trainer. Fijn dat het materiaal van te voren te bestuderen is, zodat je voorbereid kunt starten. Kleine groep waardoor je voldoende kunt oefenen. Afwisseling van theorie en praktijk. Ruimte voor vragen. Aanrader." - 27-07-2021 09:54

"Zinvolle training met gestructureerde opzet en empathische trainer. Fijn dat het materiaal van te voren te bestuderen is, zodat je voorberei… alles lezen - 27-07-2021 09:54

starstarstarstarstar_border
Eddy Klap
DevOps Engineer
8
Aanspreken op gedrag met behoud van de relatie, Empathisch luisteren

"Interessante feedback training met veel verdieping. Breng zelf veel in en stap uit je comfortzone voor het beste resultaat. Ook goed als opfristraining voor feedback geven. Ik kan hem aanraden." - 12-07-2021 08:48

"Interessante feedback training met veel verdieping. Breng zelf veel in en stap uit je comfortzone voor het beste resultaat. Ook goed als opf… alles lezen - 12-07-2021 08:48

starstarstarstarstar_half
Stefan Voskuilen
Staf Manager (BH)
9
Aanspreken op gedrag met behoud van de relatie, Empathisch luisteren

"Interactieve, leerzame training. Prettige combinatie van theorie en oefenen in de praktijk. Het oefenen hielp me bewust te worden van bepaalde patronen. Enthousiast gegeven, hoewel het online was heb ik me geen minuut verveeld. Trainingsmateriaal prima op orde. " - 02-07-2021 10:47

"Interactieve, leerzame training. Prettige combinatie van theorie en oefenen in de praktijk. Het oefenen hielp me bewust te worden van bepaal… alles lezen - 02-07-2021 10:47

starstarstarstarstar
Ron Braas
Medewerker Accountsupport
10
Grote meningsverschillen overbruggen, Empathisch luisteren

"Leuke, leerzame en interactieve training gehad. In twee middagen extra tools geleerd die je zowel zakelijk als privé kan gebruiken om een beter gesprek te voeren. De trainer nam genoeg tijd om in te zoomen op praktijkvoorbeelden. Goede balans tussen de theorie en het praktische uitvoeren van gesprekken. Zeker een aanrader." - 28-06-2021 08:53

"Leuke, leerzame en interactieve training gehad. In twee middagen extra tools geleerd die je zowel zakelijk als privé kan gebruiken om een be… alles lezen - 28-06-2021 08:53

starstarstarstarstar_border
Sandra Kaandorp
8
Grote meningsverschillen overbruggen, Empathisch luisteren

"Toegankelijke en leerzame training. Veel informatie, maar er werd goed de tijd genomen voor diepgang op momenten dat dat nodig was. Er hing een hele prettige sfeer. Nu alles rustig in de praktijk gaan toepassen." - 28-06-2021 07:25

"Toegankelijke en leerzame training. Veel informatie, maar er werd goed de tijd genomen voor diepgang op momenten dat dat nodig was. Er hing … alles lezen - 28-06-2021 07:25

starstarstarstarstar
José Trustfull
Internal Accountmanager
10
Aanspreken op gedrag met behoud van de relatie, Empathisch luisteren

"De inhoud van de training sloot goed aan bij de praktijk. De trainer heeft bij iedere situatie een passende oplossing. materiaal was goed verzorgd. Ook de introductie filmpjes voor vond ik erg handig.

enige wat de eerste les minder is de verdeling van de pauze. maar dat kwam goed de 2de les." - 21-06-2021 07:00

"De inhoud van de training sloot goed aan bij de praktijk. De trainer heeft bij iedere situatie een passende oplossing. materiaal was goed ve… alles lezen - 21-06-2021 07:00

starstarstarstarstar_half
Leonard Schokker
Business Controller
9
Aanspreken op gedrag met behoud van de relatie, Empathisch luisteren

"Dit was een leuke en nuttige training. Guido is zeer enthousiast en betrokken om zijn deelnemers te helpen. De training heeft mij goede handvaten geboden om mij te helpen effectiever te communiceren in situaties waar sprake is van strijdige belangen en daarbij toch de verbinding te blijven zoeken met je gesprekspartner. Ook de praktijkvoorbeelden van anderen zetten je aan het denken over hoe zij het aangepakt hebben tov hoe jij het zelf zou doen. Dat brengt weer nieuwe ideeen met zich mee." - 18-06-2021 06:05

"Dit was een leuke en nuttige training. Guido is zeer enthousiast en betrokken om zijn deelnemers te helpen. De training heeft mij goede hand… alles lezen - 18-06-2021 06:05

starstarstarstarstar_border
Mira Tang
Medewerker Accountsupport
8
Grote meningsverschillen overbruggen, Empathisch luisteren

"Voldoende ruimte voor theorie en praktijk. Het oefenen gebeurd in een veilige en respectvolle setting waardoor iedereen tot zijn recht kan komen. De training sluit perfect aan op het beleid diversiteit en inclusie.
" - 17-06-2021 13:00

"Voldoende ruimte voor theorie en praktijk. Het oefenen gebeurd in een veilige en respectvolle setting waardoor iedereen tot zijn recht kan k… alles lezen - 17-06-2021 13:00

starstarstarstarstar
Ben van Straaten
Data & Information Engineer/Scrummaster
10
Grote meningsverschillen overbruggen, Empathisch luisteren

"Ik heb de training als zeer nuttig en prettig ervaren. Het vullen van je "rugzak" met kennis en zeker als het gaat over communicatie is altijd goed. een aanrader voor iedereen die hiervoor open staat." - 17-06-2021 11:50

"Ik heb de training als zeer nuttig en prettig ervaren. Het vullen van je "rugzak" met kennis en zeker als het gaat over communicatie is alti… alles lezen - 17-06-2021 11:50

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Guido Haullussy - Athora Academy-trainer
Guido Haullussy
Athora Academy-trainer
8,3
Guido Haullussy - Gespreksvaardigheidstrainer
Guido Haullussy
Gespreksvaardigheidstrainer
9,2

Trainers

Guido Haullussy - Gespreksvaardigheidstrainer
Guido Haullussy
Gespreksvaardigheidstrainer
9,2
Guido Haullussy - Athora Academy-trainer
Guido Haullussy
Athora Academy-trainer
8,3

Springest helpt je groeien.

Springest is de site waar je alles vindt voor je persoonlijke ontwikkeling. Voor particulieren én organisaties. Lees ervaringen van andere deelnemers en overleg met onze adviseurs.

  • Alles waarvan je verder kunt leren

    Meer dan 92.000 cursussen, opleidingen, trainers, coaches, e-learning en incompany trainingen.
  • Hulp bij het zoeken en inschrijven

    Stel je opleidingsvraag, gebruik de keuzehulp of neem contact op met onze klantenservice.
  • Gratis informatie aanvragen

    Op je gemak vergelijken en met je collega's overleggen, meestal direct met PDF.
  • Ervaringen van deelnemers

    Ruim 120.000 onafhankelijke ervaringen helpen je kiezen voor de beste opleiders.
  • Ook voor leren in je organisatie

    Volumekorting, incompany training, social learning met collega's en altijd real-time inzicht.
  • Inschrijven met laagste prijsgarantie

    Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in, gratis annuleren is mogelijk!