Google Ads basis In-company

Type product

Google Ads basis In-company

Competence Factory Incompany
Logo van Competence Factory Incompany
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 Competence Factory Incompany heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 1 ervaring)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Google Ads kan een uitstekend middel zijn om bekendheid te genereren en meer bezoekers naar je website te trekken. Kán, want er is één voorwaarde: je moet je Ads-campagne wel zorgvuldig inrichten. Anders loop je het risico dat je veel geld investeert waar je weinig voor terugkrijgt. In deze Google Ads training leer je in de basis hoe je een succesvolle Ads-campagne opzet. Wil je uiteindelijk het Google Ads Search-examen halen? Dan is deze Google Ads training een goed begin van je voorbereiding. Heb je deze training afgerond? Dan kun je verder met Google Ads gevorderd.

Programma van de training Google Ads basis

College 1

  • Inleiding in Google Ads: wat is het eigenlijk? En wat is het verschil …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Google Ads, Online marketing, Zoekmachine marketing (SEO/SEA), SEO en Google Analytics.

Google Ads kan een uitstekend middel zijn om bekendheid te genereren en meer bezoekers naar je website te trekken. Kán, want er is één voorwaarde: je moet je Ads-campagne wel zorgvuldig inrichten. Anders loop je het risico dat je veel geld investeert waar je weinig voor terugkrijgt. In deze Google Ads training leer je in de basis hoe je een succesvolle Ads-campagne opzet. Wil je uiteindelijk het Google Ads Search-examen halen? Dan is deze Google Ads training een goed begin van je voorbereiding. Heb je deze training afgerond? Dan kun je verder met Google Ads gevorderd.

Programma van de training Google Ads basis

College 1

  • Inleiding in Google Ads: wat is het eigenlijk? En wat is het verschil met organisch zoeken (SEO)?
  • Hoe maak je een Ads-account aan, en hoe bepaal je het budget voor je campagne?
  • Vanuit een concept een campagne én afzonderlijke advertenties opzetten: zo doe je dat.
  • Hoe gebruik je de Ads Editor om je campagnes te structureren?
  • Hoe zorg je dat jouw advertenties door de juiste Google-zoekers gezien worden?
  • Google Shopping: zo maak je een goede productfeed.

College 2

  • Lesje zoekwoorden: verschillende soorten, uitsluitingswoorden en zo doe je zoekwoord-inspiratie op.
  • Welke soorten advertenties biedt Google allemaal?
  • De veiling: waar je op moet letten als je gaat bieden.
  • Display advertenties: tekst- en beeldadvertenties binnen het Google Display Network. Hoe zet je ze effectief in, en wat levert het op?
Er zijn nog geen ervaringen.
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Google Ads.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.